Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiseen keskusteluun viitaten: Mikä on varma merkki siitä, että mies ei ole vain seksin perässä?

Vierailija
22.07.2020 |

Onko olemassa jotain testiä tms. millä nainen voi varmistaa miehen rehellisyyden? Pahimmat huijarithan osaavat vaikuttaa vakuuttavimmilta, joten pelkkä fiilis ei riitä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaa kuukausikaupalla, vaikka puoli vuotta.

Odottaa vuoden. Tai kaksi. Se on jo jotain♥️

Se on epätoivoa ja toisen osalta manipuloivaa vallankäyttöä. Seksillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa.

:D Sulla ei ole oikeutta VAATIA seksiä yhtään keneltäkään. Sulla on kyllä oikeus päättää, haluatko odottaa vai et.

Missä kohtaa mielestäsi puhuin vaatimisesta?

Rivien välistä. Onko siis se, että itse päättää milloin on valmis seksiin ja tämän myös avoimesti kertoo mielestäsi:

( ) Oikein

( ) Väärin, esim. manipulointia ja vallankäyttöä

Jos asia on mielestäsi väärin, silloinhan mielestäsi olisi sen sijaan oikein suostua seksiin vastoin omaa aikatauluaan. Eli siis käytännössä vaadit.

On oikein, mutta vain jos ei edellytä vastikkeeksi jotain palkintoa. Prostituution eli avoimen seksikaupan yhteydessä tämä on OK, mutta parisuhteessa se on manipulointia ja kiristämistä. 

Parisuhdeseksin on mielestäni oltava vastikkeetonta ja molempien itsessään haluamaa. On OK jos kertoo siihen liittyvästä valmiudestaan. Se on jopa suotavaa. Esimerkiksi: olen valmis seksiin sitten, kun tunnemme riittävän hyvin ja voin luottaa sinuun ja minulla on seurassasi turvallinen olo. Jopa aikamääre on OK, esimerkiksi: olen valmis seksiin, kun olemme seurustelleet 3 kk.

On ihan eri asia laittaa vastikkeenomaisia lisävaatimuksia, tyliin:

Suostun seksiin, jos ostat minulle merkkilaukun ja kopan siideriä

Suostun seksiin, jos majoitat minut asuntoosi

Suostun seksiin, jos sitoudut avioliittoon kanssani

Vierailija
82/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on epätoivoa ja toisen osalta manipuloivaa vallankäyttöä. Seksillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa.

:D Sulla ei ole oikeutta VAATIA seksiä yhtään keneltäkään. Sulla on kyllä oikeus päättää, haluatko odottaa vai et.

Rivien välistä. Onko siis se, että itse päättää milloin on valmis seksiin ja tämän myös avoimesti kertoo mielestäsi:

( ) Oikein

Jos asia on mielestäsi väärin, silloinhan mielestäsi olisi sen sijaan oikein suostua seksiin vastoin omaa aikatauluaan. Eli siis käytännössä vaadit.

On oikein, mutta vain jos ei edellytä vastikkeeksi jotain palkintoa. Prostituution eli avoimen seksikaupan yhteydessä tämä on OK, mutta parisuhteessa se on manipulointia ja kiristämistä. 

Parisuhdeseksin on mielestäni oltava vastikkeetonta ja molempien itsessään haluamaa. On OK jos kertoo siihen liittyvästä valmiudestaan. Se on jopa suotavaa. Esimerkiksi: olen valmis seksiin sitten, kun tunnemme riittävän hyvin ja voin luottaa sinuun ja minulla on seurassasi turvallinen olo. Jopa aikamääre on OK, esimerkiksi: olen valmis seksiin, kun olemme seurustelleet 3 kk.

Entä jos tarpeeksi suuri luottamus sitoutumiseen syntyy vasta kun on virallisesti tehty asialle jotain, esim. avioliitto? Teot puhuvat enemmän kuin sanat jne. Ei kyseessä ole tällöin kiristys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntö naiset tuntien voisi olla:

Jos haluat sanoa miehelle että "ollaan vain kavereita" niin mies on vakavan perässä.

Jos haluat miehen kanssa parisuhteen niin mies on vain seksin perässä.

Suunnilleen näin. Katselkaa jatkossa niitä vähemmän haluttavia miehiä, niin vältytte pelkän seksin vonkaajilta.

Ei ole edes vaihtoehto. Ei kiinnosta suhde ilman seksiä ja ei-haluttavan miehen kanssa se olisi sellainen.

Osasin odottaa tällaista vastausta. Ole sitten yksin, jos et halua joutua huijatuksi pelkkään seksiin.

Luuletko, että kukaan haluttava mies ei ole vakavan perässä? Että ne on aina ja iankaiken vain ja ainoastaan seksin päälle? Olet tosi väärässä.

Ikinä elämässäni en ole epähaluttavaan koskenut (tietenkään, en edes pystyisi!) eikä ikinä kukaan mies ole halunnut musta pelkkää seksiä. Se olen aina ollut minä, joka suhteen jatkosta on päättänyt.

Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin luulet. Kommenttisi on melko miesvihamielinen vielä kaiken lisäksi.

Eri

Vierailija
84/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

( ) Oikein

Entä jos tarpeeksi suuri luottamus sitoutumiseen syntyy vasta kun on virallisesti tehty asialle jotain, esim. avioliitto? Teot puhuvat enemmän kuin sanat jne. Ei kyseessä ole tällöin kiristys.

On se jos se paukautetaan ehtona about ekoilla treffeillä. Silloin ei ole tietoa tulevista teoista tai luottamuksen asteesta, vaan vaaditaan tiettyä nimellistä suoritetta. Itse en pitäisi avioliittoa merkkinä luottamuksesta jne, vaan suostun lupautumaan avioliittoon vasta kun voin luottaa sitoutumiseen. Se on kuitenkin merkittävä sitoumus myös juridisesti ja taloudellisesti. Luottamus ei tule papereista vaan sisältä, tunteista ja ajatuksista. 

Vierailija
85/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ujo ja vaikuttaa jännittävän sinua, vaikka muuten ei ole luonteeltaan ujo. Näkee vaivaa, ostaa lahjoja ja pyrkii kaikin tsvoin miellyttämään sinua. Esittelee ystävilleen, perheelleen ja haluaa olla yhteyksissä koko ajan.

Vierailija
86/87 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LP

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

( ) Oikein

On se jos se paukautetaan ehtona about ekoilla treffeillä. Silloin ei ole tietoa tulevista teoista tai luottamuksen asteesta, vaan vaaditaan tiettyä nimellistä suoritetta. Itse en pitäisi avioliittoa merkkinä luottamuksesta jne, vaan suostun lupautumaan avioliittoon vasta kun voin luottaa sitoutumiseen. Se on kuitenkin merkittävä sitoumus myös juridisesti ja taloudellisesti. Luottamus ei tule papereista vaan sisältä, tunteista ja ajatuksista. 

Ne tunteet ja ajatukset voivat olla turhia, jos eivät näy tekoina, esim. avioliiton muodossa. Siinä on konkreettinen todiste niistä ajatuksista.

Miten mielestäsi tulisi toimia oikein ihmisen, joka tarvitsee avioliiton kaltaisen vakuutuksen voidakseen luottaa toisen sitoutumiseen? Milloin tästä tulee kertoa, ettei tunnu kiristykseltä? Mitä jos ihmisellä on uskonnollinen vakaumus, muuttaako tilannetta?

Vierailija
87/87 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään koko keskustelu lähtenyt liikkeelle siitä ajatuksesta, että nainen antaa ja mies ottaa? Haloo! Eletään vuotta 2020 ja ajatellaan edelleen näin?