Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka eivät käytä laukkuja kuin satunnaisesti?

Vierailija
11.06.2013 |

Minusta tietää, että mulla on kuukautiset, jos on käsilaukku mukana, kun siteitä on hankala kuljettaa muuten. Muuten laitan kännykän ja lompakon taskuun ja muuta en tarvitse. No helteellä pitää ottaa joskus laukku, kun taskuja ei ole. Mutta pääsääntöisesti en käytä. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä laukkua kuin harvoin. Jos lompakkoa ei voi kuljettaa takin taskussa, on liian kuuma käyttää takkia tai tai takin joutuu jättämään naulakkoon, niin otan laukun. Kovin montaa laukkua minulla ei olekaan, vain pari. Ja ne meinaavat sitten aina jäädä jonnekin. :-)

Vierailija
2/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 07:19"]

En käytä laukkua kuin harvoin. Jos lompakkoa ei voi kuljettaa takin taskussa, on liian kuuma käyttää takkia tai tai takin joutuu jättämään naulakkoon, niin otan laukun. Kovin montaa laukkua minulla ei olekaan, vain pari. Ja ne meinaavat sitten aina jäädä jonnekin. :-)

[/quote]

Minullakin on tasan kaksi laukkua, pienempi juhlalaukku ja vähän isompi laukku arkikäyttöön, jos tarvitsee kuljettaa jotain esim. papereita. Molemmat jotain tarjoushalpiksia, kun ei niin vähällä käytöllä tarvitse sen kummempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä käsilaukkua, mulla on sellainen ongelma että helposti unohdan laukun jonnekin joten en ole vuosiin käyttänyt käsilaukkua.

Kunnon taskut pelastaa, eikä mun muutenkaan tarvitse kuljettaa koko maailmaa aina mukana. Matkat on sitten erikseen, silloin lähden liikkeelle perässä vedettävällä lentomatkalaukulla..

Vierailija
4/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti..... viimeksi varmaan 15v sitten, johonkin hautajaisiin kun ei ollut taskuja :)

Mulla on joskus kesällä, jos ei taskut riitä, sellanen vyölleripustettava kamerasuoja tai kännykkäpussukka... mahtuu känny, avaimet ja pankki- + ajokortti.

Vierailija
5/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään juuri koskaan käytä laukkua. Joskus on reppu tai muu iso kassi, jos on menossa vaikka kokoukseen tms ja on paljon kamaa mukana. Muuten puhelin ja lompsa kulkevat taskuissa tai kädessä. 

Vierailija
6/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jotenkin erilaiset taskut kuin minulla. Jos mä tungen housuntaskuuni puhelimen, lompakon ja avaimet, en pysty kunnolla kumartumaan, saati istumaan. Takin taskuista ne taas helposti putoaa kun liikkuu. Vai onko teillä jotain ulkoilutakkeja, joissa on valtavat taskut, jotka voi sulkea vetskarilla tai jollain? Silloinkin ne painaa ja pullottaa taskussa.

Vierailija
7/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso läjä erilaisia ja erikokoisia kasseja, en vaan jaksa käyttää niitä. Mulla lompakko, avaimet ja puhelin yleensä aina mahtuvat taskuihin, jos ei niin sitten kuskaan kädessä.

Kassi minulla on vain, jos pitää ottaa mukaan jotain muuta kuin lompakko, puhelin ja avaimet.

Vierailija
8/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, reppu kulkee useammin mukana kuin käsilaukku. Nyt on kesähousuissa vaan niin huonot taskut eikä takkia niin on pakko kantaa välillä kantaa laukkua.

Minusta laukku on jotenkin hankala ja aina tiellä, reppu on näppärästi selässä. 

Vierailija
9/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap aloituksesta. Kiva kuulla etten ole ainoa naisihminen joka ei juuri käytä käsilaukkua.

Jos tavaraa on paljon on minulla mukana reppu. Muuten yleensä tavarat taskuissa. Farkkujen taskuun avaimet ja puhelin. Lompakko onkin hankalampi mutta usein jätän sen autoon lukittuun lokeroon jos menen vaikka terveyskeskukseen ym paikkaan jossa en tarvi lompakkoa. Tai sitten se on takin taskussa esim. kaupassa. Tai joskus siinä toisessa farkkujen etutaskussa osin ja kyllä se siinäkin menee vaikka hammaslääkärissäkäynnin ajan.

Takkia ostaessa katson että on vetoketjulliset taskut. Toki  nahkatakissani ym. ei ole vetoketjullisia taskuja mutta jos käydään vaikka miehen kanssa syömässä niin ei minulla ole mukananakaan kuin puhelin.

Vierailija
10/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työllistymisen ohessa opettelemaan käsilaukun käytölle, mutta muuten vesipullo menee kädessä, lompakko takataskussa ja puhelin/avaimet taskussa. Käsilaukut on turhauttavia kaupassa. Lörpsähtelee eteen, takertuu telineisiin ja ärrinmurrin... Jos olisi paremmat säilytysmahdollisuudet töissä, niin en todellakaan raahailisi laukkua mukana!

Vierailija
11/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää, että minkä vaatekappaleen taskuihin kännykkä ja lompakko mahtuu? Ei mulla housujen taskuihin mahdu kuin avaimet tai muutama kolikko. Eikä mulla taida olla yhtään takkiakaan, jonka taskuihin mahtuisi suunnilleen bussikorttia enempää.

En itse tykkää reppua käyttää, se kun ikäänkuin pilaa siluetin, käsilaukku menee nätisti olalla. Läppärilaukkunakin töissä käytän mieluummin olalla kannettavaa kuin reppumallista laukkua.

Vierailija
12/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 09:50"]

Mäkin haluaisin tietää, että minkä vaatekappaleen taskuihin kännykkä ja lompakko mahtuu? Ei mulla housujen taskuihin mahdu kuin avaimet tai muutama kolikko. Eikä mulla taida olla yhtään takkiakaan, jonka taskuihin mahtuisi suunnilleen bussikorttia enempää.

[/quote]

Farkkujen taskuun mahtuu. Takkikaudella kulkee takin taskussa.

Lompakon malli lienee olennaista: mulla on sellanen vähän luottokorttia suurempi ja noin sentin paksu. Siellä on setelit, ajokortti, pankkikortti, kirjastokortti, 2x kelakortti, käyntikortti ja plussa. Kolikot taskunpohjalle ja auton tuhkikseen tai kotona possuun.

Puhelin Nokia 701....isompi ei enää sovikaan taskuun.

t. 5

Vierailija
13/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso laukku mukana autossa kun lähden kotoa.
Laukussa kulkee lompakon, puhelimen, kalenterin ja aurinko- ja silmälasien lisäksi lukematon määrä muuta sälää.
Ruokatunnille lähtiessä en ota mukaan muuta kuin puhelimen ja avaimet, joskus pankkikortin -> kulkevat käsissä tai taskuissa.
En ymmärrä näitä muutamia työpaikkani naisia, jotka raahaavat vastaavanlaista isoa laukkua ravintolan ja työpaikan väliä, eivät aukaise sitä kertaakaan eivätkä käy missään muualla kuin syömässä :)

Tanssimaan mennessä (siis oikeasti tanssimaan lavalle tai tanssiravintolaan) en tarvitse mukaan kuin huulipunan, vähän rahaa ja itse autoillessa auton avaimen.
Ne ja mahdollinen narikkalappu mahtuvat pieneen rannepussukkaan.
Baarissa käyn todella harvoin ja sinnekin riittää mukaan huulipuna ja pankkikortti, mahtuvat taskuun.
Puhelinta en viitsi näihin kuljettaa mukanani, kun en näissä paikoissa tee sillä yhtään mitään.

Vierailija
14/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ajatellut, että olen ainoa, jota käsilaukun mukana kuljettamine rassaa. Tungen avaimet ja kännykän taskuun, lompakkona toimii pankkikortti :)

Vierailija
15/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 09:32"]

Teillä on jotenkin erilaiset taskut kuin minulla. Jos mä tungen housuntaskuuni puhelimen, lompakon ja avaimet, en pysty kunnolla kumartumaan, saati istumaan. Takin taskuista ne taas helposti putoaa kun liikkuu. Vai onko teillä jotain ulkoilutakkeja, joissa on valtavat taskut, jotka voi sulkea vetskarilla tai jollain? Silloinkin ne painaa ja pullottaa taskussa.

[/quote]

Mulla on avaimet aika usein kaulassa, lompakkoa pidän usein ihan vaan kädessä ja kännykkä kyllä mahtuu takin taskuun. Ostan aina sellaisia jakkuja ja takkeja, joissa on hyvät vetoketjulliset tai napilliset taskut. Ei miehetkään samaan asiaan laukkuja tarvitse. 

Vierailija
16/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 10:26"]

Mulla on iso laukku mukana autossa kun lähden kotoa.
Laukussa kulkee lompakon, puhelimen, kalenterin ja aurinko- ja silmälasien lisäksi lukematon määrä muuta sälää.
Ruokatunnille lähtiessä en ota mukaan muuta kuin puhelimen ja avaimet, joskus pankkikortin -> kulkevat käsissä tai taskuissa.
En ymmärrä näitä muutamia työpaikkani naisia, jotka raahaavat vastaavanlaista isoa laukkua ravintolan ja työpaikan väliä, eivät aukaise sitä kertaakaan eivätkä käy missään muualla kuin syömässä :)

Tanssimaan mennessä (siis oikeasti tanssimaan lavalle tai tanssiravintolaan) en tarvitse mukaan kuin huulipunan, vähän rahaa ja itse autoillessa auton avaimen.
Ne ja mahdollinen narikkalappu mahtuvat pieneen rannepussukkaan.
Baarissa käyn todella harvoin ja sinnekin riittää mukaan huulipuna ja pankkikortti, mahtuvat taskuun.
Puhelinta en viitsi näihin kuljettaa mukanani, kun en näissä paikoissa tee sillä yhtään mitään.

[/quote]

Minäkin jätän aika usein esim. kauppaankin lähtiessäni puhelimen kotiin. Jos jotain sattuu, luotan siihen, että kyllä se jollain muulla on ja tuskin itse pystynkään soittamaan. Ajokortista näkee kuka olen. Tosin mulla on puhelimessa icekoodit, joten siinä mielessä sitä olisi ehkä hyvä pitää mukana. 

Vierailija
17/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pyrin välttämään käsilaukun käyttöä. Talvisin se on helpompaa kun takeissa on isompia taskuja.

Vierailija
18/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on monta! :-) kakkonen täällä vielä vastailee - kun ostan takkeja, katson minäkin, että lompakko mahtuu hyvin taskuun. Ostan siis takin myös lompakon mukaan, liian pienitaskuiset jätän suosiolla kauppaan. Housuissa vähän sama juttu, puhelin ja avaimet pitää mahtua taskuun niin, ettei tarvii koko ajan kokeilla taskusta ovatko ne vielä mukana. Jos lompakko ei mahdu taskuun, pidän sitä kädessä. 

Käsilaukkuja mulla on vain kaksi, toinen ihan pieni, toinen vähän isompi ja molemmat vuosia vanhoja halpiksia. Pikkureppuja mulla on pari ja olen ostanut ne urheiluliikkeestä. Sellaisen heitän selkään jos pitää saada enemmän romua mukaan, vaikka lisäpusakka tai juomista.

Vierailija
19/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on monta! :-) kakkonen täällä vielä vastailee - kun ostan takkeja, katson minäkin, että lompakko mahtuu hyvin taskuun. Ostan siis takin myös lompakon mukaan, liian pienitaskuiset jätän suosiolla kauppaan. Housuissa vähän sama juttu, puhelin ja avaimet pitää mahtua taskuun niin, ettei tarvii koko ajan kokeilla taskusta ovatko ne vielä mukana. Jos lompakko ei mahdu taskuun, pidän sitä kädessä. 

Käsilaukkuja mulla on vain kaksi, toinen ihan pieni, toinen vähän isompi ja molemmat vuosia vanhoja halpiksia. Pikkureppuja mulla on pari ja olen ostanut ne urheiluliikkeestä. Sellaisen heitän selkään jos pitää saada enemmän romua mukaan, vaikka lisäpusakka tai juomista.

Vierailija
20/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska ei ole sellaisia housuja joihin mahtuisi taskuihin kaikki. Eikä takkiakaan. Parit avaimet, lompakko kännykkä ja aina on mukana myös laukun taskussa vaihtopikkarit, tamppooni ja side. Koskaan ei voi tietää milloin on menkat joten.. joillekkin kauppareissuille saatan lähteä pelkkä pankkikortti ja avaimet kourassa ja kännykän jätän autoon kun ei pysy farkkujen taskussa.