Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka eivät käytä laukkuja kuin satunnaisesti?

Vierailija
11.06.2013 |

Minusta tietää, että mulla on kuukautiset, jos on käsilaukku mukana, kun siteitä on hankala kuljettaa muuten. Muuten laitan kännykän ja lompakon taskuun ja muuta en tarvitse. No helteellä pitää ottaa joskus laukku, kun taskuja ei ole. Mutta pääsääntöisesti en käytä. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon vastauksia laukuttomilta, toki omani tarkennuksenikin on tuolla vielä seassa. Minäkin olen joskus mielessäni ihmetellyt, että mihin naiset tarvitsevat isoa laukkua juurikin lounaalle lähtiessään, jos eivät käytä sieltä mitään muuta kuin lompakossa olevaa pankkikorttia. Ei minulla ole kuin pari viikkoa, kun piti ruokaravintolan ovelta kääntyä hakemaan laukku - silloin juuri oli ne menkat ja piti olla vararättejä mukana. 

Vierailija
22/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi sietää, jos taskussa on muuta kuin nenäliina! No, ehkä jos olisi isotaskuinen takki, mutta eihän sitä takkia sisällä pidetä?

Minulla on useita pieniä laukkuja, joissa on pitkä olkahihna. Pidän laukkua sillai pään yli laitettuna toiselle olkapäälle. Näin se pysyy aina matkassa eikä häiritse esim. kaupassa tavaroiden valitsemista.

Kyllä minulla on yleensä aina mukana laukussa kalenteri, kynsileikkuri ja -viila (lohkeilevat kynnet), nenäliinoja ja ne puhelin, avaimet ja lompakko. Myös pidän aina mukana kynää ja paperia; usein tulee jotakin muistiin kirjoitettavaa. Aivan pienet sakset myös kulkevat siellä laukussa.

Isoja laukkuja en minäkään ymmärrä aina mukana raahattavaksi, mutta ilman pikkulaukkua lähden vain ruokakauppaan,kävelylle tai pyörälenkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsilaukku on mun auto. :D

Vierailija
24/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovuin laukun käytöstä juuri siksi, kun huomasin, että en tarvitse niitä tavaroita mitä siellä vain varmuuden vuoksi on. Töissä minulla on nuo 23:n mainitsemia tavaraoira ja muitakin kaapissa tai pöytälaatikossa; esim. huulirasva, purkkaa, sakset, käsivoide, hiusharja, jne., myös siteitä on pienessä meikkipussissa kaapissa. Muistiinpanovälineitä on kotona, töissä ja autossa. Muualla niitä aina löytyy jostain ja ulkona en koskaan tarvitse. Kalenteria en ole käyttänyt vuosiin muuta kuin kännykässä. 

Vierailija
25/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä niitä teidän taskuja. Moni sanoo että farkkujen taskussa on lompakko ja puhelin ja avaimet. Minkälaiset lököfarkut teillä on jos taskuihin mahtuu? Kyllä minunkin farkuntaskuun puhelimen saa tungettua, mutta ei se mukavalta siellä tunnu. Tai avaimet, pistää ja tökkii. Ja vaatteen muoto vääntyy kun taskussa on painavaa tavaraa, ja kangas venyy taskun kohdalta. Ja on minusta aika hankalaa kantaa lompakkoa kädessäkin, jos vaikka päivänkin kaupungilla liikkuu erilaisilla asioilla. 

Vierailija
26/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees jees, ei muuta kun pikkureput selkään ja tuulipuku päällä, on niin pirun käytännöllistä, helppoa ja ennen kaikkea kauniin tyylikästä!

Vierailija
27/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:58"]

Jees jees, ei muuta kun pikkureput selkään ja tuulipuku päällä, on niin pirun käytännöllistä, helppoa ja ennen kaikkea kauniin tyylikästä!

[/quote]

Käytännöllisyys on tyylikästä.

Tiedä vaikka laukuttomuus tulisi muotiin...vähän ennen kuin muodin orjat saa vuittoninsa edes maksettua :D

Vierailija
28/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:54"]

En edelleenkään ymmärrä niitä teidän taskuja. Moni sanoo että farkkujen taskussa on lompakko ja puhelin ja avaimet. Minkälaiset lököfarkut teillä on jos taskuihin mahtuu? Kyllä minunkin farkuntaskuun puhelimen saa tungettua, mutta ei se mukavalta siellä tunnu. Tai avaimet, pistää ja tökkii. Ja vaatteen muoto vääntyy kun taskussa on painavaa tavaraa, ja kangas venyy taskun kohdalta. Ja on minusta aika hankalaa kantaa lompakkoa kädessäkin, jos vaikka päivänkin kaupungilla liikkuu erilaisilla asioilla. 

[/quote]

Tai tosiaan tuulipuvun tilalle jotkut käsittämättömät lököfarkut todellakin. Itselläkin on jokaisen housujen leikkaus niin tiukkaa että luottokortin kokoisen ja sentin paksuisin lompakon + iphone5 pitäminen taskussa on epämiellyttävää ja helvetin rumaa. Avaimet ovat rikkoneet minulla taskuja ihan tarpeeksi.

Jos miehetkin siirtyvät enemmän laukkuihin koko ajan tulisi naistenkin tämä ymmärtää. Ja kyllä, reppuja pidetään vain trekatessa tai matkustettaessa.

Vierailija
29/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:54"]

[/quote]

Tai tosiaan tuulipuvun tilalle jotkut käsittämättömät lököfarkut todellakin. Itselläkin on jokaisen housujen leikkaus niin tiukkaa että luottokortin kokoisen ja sentin paksuisin lompakon + iphone5 pitäminen taskussa on epämiellyttävää ja helvetin rumaa. Avaimet ovat rikkoneet minulla taskuja ihan tarpeeksi.

Jos miehetkin siirtyvät enemmän laukkuihin koko ajan tulisi naistenkin tämä ymmärtää. Ja kyllä, reppuja pidetään vain trekatessa tai matkustettaessa.

Vierailija
30/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tosiaan. Tai sitten lompakko takataskuun, kuten tuolla eräällä oli tapana. Eipä tarvitse taskuvarkaan paljoa vaivaa nähdä tuossa ;) Mulla on myöskin yleensä sellainen pitkähihnainen laukku olan yli, mutta omistan kyllä käsilaukkujakin. Mielestäni olisi todella hermostuttavaa ja tukalan tuntuista, jos mulla olis lompakko eri taskussa, kännykkä eri taskussa, avaimet eri taskussa.. Ja tosiaan, ne eivät taskussa tunnu mukavilta. Tuulipuvun taskuissa ehkä, mutta sellaista en omista :D

Vierailija
31/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei saatu tästäkään puhua rauhassa vaikka alku näytti hyvältä. Perustetaanko yhdistys käsilaukuttomat ry? 

Vierailija
32/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:11"]

[/quote]

Tosiaan. Tai sitten lompakko takataskuun, kuten tuolla eräällä oli tapana. Eipä tarvitse taskuvarkaan paljoa vaivaa nähdä tuossa ;) Mulla on myöskin yleensä sellainen pitkähihnainen laukku olan yli, mutta omistan kyllä käsilaukkujakin. Mielestäni olisi todella hermostuttavaa ja tukalan tuntuista, jos mulla olis lompakko eri taskussa, kännykkä eri taskussa, avaimet eri taskussa.. Ja tosiaan, ne eivät taskussa tunnu mukavilta. Tuulipuvun taskuissa ehkä, mutta sellaista en omista :D

[/quote]

Mulla on taskut jakussakin. Aika huono vaatetuntemus, jos ei tiedä kuin tuulipukuja taskullisina, mutta hus, teiltä ei kysytty, menkää pois. 

Vierailija
33/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:12"]

Höh, ei saatu tästäkään puhua rauhassa vaikka alku näytti hyvältä. Perustetaanko yhdistys käsilaukuttomat ry? 

[/quote]

No kertokaa meille ymmärtämättömille minkälaisten housujen taskuun mahtuu lompakko ja puhelin ja avaimet!

Vierailija
34/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin mulla on dimexin takki, hyvät taskut, mahtuu kaikki tarvittava matkaan. Kesäisinkään en käytä laukkuja. Auton avaimet roikkuu sormessa kaupassa käydessä, lompakko ja puhelin myös. En tykkää laukuista.

Vierailija
35/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lompakossa on klipsi, jolla sen saa farkkujen vyölenkkiin, samanlainen on avaimissa. Puhelin on vanhanajan simpukka, joka mahtuu mainiosti taskuun kuin taskuun. Mun puhelin jopa mahtuu siihen lompakkoon ja avaimet kiinni siihen lompakon klipsiin, joten sitä nyssykkää on helppo kantaa kädessä jos sattuu jalkaan housut, joissa ei ole vyölenkkiä eikä taskuja.

Vierailija
36/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:14"]

[/quote]

No kertokaa meille ymmärtämättömille minkälaisten housujen taskuun mahtuu lompakko ja puhelin ja avaimet!

[/quote]

Mene vaatekaupan sivuille ja katsele pökiä.

Jännä miten miehet pärjää ilman laukkuja, mutta naiset ei -.-

Vierailija
37/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki käsilaukut (niin arki-kuin juhla) hihnallisia, koska en halua roikottaa mitään  kädessäni esim. kahvia tai ruokaa ottaessani. Kyllähän pienet, kädessä pidettävät laukut ovat kauniita, mutta kainalossako niitä pidetään jotain ottaessa?

Tämä kyllä meni ohi ap:aloituksen;sorry!

Vierailija
38/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haluaisin nähdä yhden, edes yhden esimerkin naisten housuista johon tämä kultainen kolmikko mahtuu edes välttävästi.

Miesten housut ovat perinteisesti muodottaman löysiä. Siksi kait sinne kaikkea roinaa mahtuukin mukaan. Käyttävätkö naisetkin sellaisia?

Vierailija
39/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haluaisin nähdä yhden, edes yhden esimerkin naisten housuista johon tämä kultainen kolmikko mahtuu edes välttävästi.

Miesten housut ovat perinteisesti muodottaman löysiä. Siksi kait sinne kaikkea roinaa mahtuukin mukaan. Käyttävätkö naisetkin sellaisia?

[/quote]

Aattele!! Naisillekin on housuja jotka ovat hyvän näköisiä vaikka eivät olekaan ihon myötäisiä ja kauhean tiukkoja ;)

Vierailija
40/58 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aattele!! Naisillekin on housuja jotka ovat hyvän näköisiä vaikka eivät olekaan ihon myötäisiä ja kauhean tiukkoja ;)

[/quote]

Miehenäkään en suostuisi moisia käyttämään, niin miksi kukaan itseään arvostava nainenkaan sellaisia käyttäisi?