Olen 23-vuotias. Säästän itseäni avioliittoon. Kysyttävää?
Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?
Kommentit (129)
Oletko varma, että tuollaisia miehiä on? Oletko joskus kuullut puhuttavan miehestä, joka ei haluaisi seksiä muuten kuin lastentekomielessä (mutta ei uskonnollisista syistä)? Eikä ole kaappihomo tai pidä toisia naisia tms.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:47"]
Ap:n puheet on vähän ristiriitaisia..Ensin sanoo että harrastaa seksiä vain siksi, että siitä syntyisi lapsia, sitten sanot että voit harrastaa sitä nautinnon vuoksi, mutta ei kumminkaan taas halua lapsia joka vuosi. Eli kun lapsi on syntynyt, ja haluaisit harrastaa seksiä "nautinnon vuoksi", et harrasta, koska et halua toista lasta heti.?
Hankala oli kirjottaa tähän tuota juttua, mutta tuli ihan ristiriitainen olo.. :D ootko provo?
[/quote]
Sulkeeko sinusta "lapsientekoseksi" ja nautinnollinen seksi toisensa jotenkin pois? Eikö nautinnollista seksiä voi harrastaa silloin, kun haluaa lapsia. Jätetään vain ehkäisy pois. Ja sitten harrastetaan sitä seksiä, kunnes olen raskaana. Seuraavan kerran sitten, kun halutaan toinen lapsi.
-ap
[/quote]
Frankly, my dear. Kyllä se vähän niin kuin sulkee. Ensimmäinen kerta harvoin on naiselle nautintoa, eikä ehkä se toinenkaan. Luonto kyllä ajaa tikanpojan ja -tytönkin puuhun, mutta se, että oppisi pitämään siellä puussa hauskaa, sitä pitää yleensä harjoitella vähän enemmän kuin kerran kahdessa vuodessa.
[/quote]
Näin voi käydä, jos kerrasta tulen raskaaksi ja huomaan heti seuraavana aamuna, että hups, näin kävi. Ellei näin käy, sitä "harjoittelua" varmaan tulee tehtyä aika paljon ;)
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:56"]
Oletko varma, että tuollaisia miehiä on? Oletko joskus kuullut puhuttavan miehestä, joka ei haluaisi seksiä muuten kuin lastentekomielessä (mutta ei uskonnollisista syistä)? Eikä ole kaappihomo tai pidä toisia naisia tms.
[/quote]
Jos "tällaisia" naisiakin olen (=minä), on jossain tällainen mieskin :) Ei me olla niin uniikkeja.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:58"]
Miksi puhut ehkäisystä? Ethän tarvitse sellaista ollenkaan.
[/quote]
En niin, mutta jos AV:n yleiskäsitys on se, että nautinnollinen seksi onnistuu vain ehkäisyä käytettäessä, niin mainitsin senkin :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:45"]
Mikä siinä seksissä on niin kamalaa, että sitä ei voisi harrastaa muuten vaan pelkästä himosta? Voisko joku vielä kertoa tämän? Tutkimusten mukaan se on ihan terveellistäkin.
[/quote]
Eihän sitä ole pakko kaikkea harrastaa, vaikkei ne kamalia asioita olekaan. Harrastatko itse postimerkkeilyä/lennokkien rakentamista/vesivärimaalausta/köydenpunontaa/ jne. Tietääkseni nekään eivät ole kauheita asioita, ja silti niitä eivät kaikki harrasta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:57"]
[/quote]
Jos "tällaisia" naisiakin olen (=minä), on jossain tällainen mieskin :) Ei me olla niin uniikkeja.
-ap
[/quote]
Miehet ja naiset on kyllä seksin suhteen ihan erilaisia, vaikka muuten uskonkin sukupuolten tasa-arvoon. Naiset keskimäärin haluaa vähemmän seksiä, joten on olemassa sellaisia naisia (=sinä), jotka haluaa vähemmän seksiä kuin kukaan mies. Eli et voi uskoa, että kukaan mies suostuisi tuollaiseen, ellet ole itse tavannut tai kuullut sellaisesta.
[/quote]
Ap voisi yrittää löytää aseksuaalin.
Minulla ei ole epäilystäkään, etteikö ap:n toivomia miehiä olisi (ilman mitään uskonnollisia virityksiä). Niitä vain on vaikeampi köytää, ja sitten siitä pienestä joukosta pitää vielä karsia ne, joiden kanssa synkkaa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:57"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Miehet ja naiset on kyllä seksin suhteen ihan erilaisia, vaikka muuten uskonkin sukupuolten tasa-arvoon. Naiset keskimäärin haluaa vähemmän seksiä, joten on olemassa sellaisia naisia (=sinä), jotka haluaa vähemmän seksiä kuin kukaan mies. Eli et voi uskoa, että kukaan mies suostuisi tuollaiseen, ellet ole itse tavannut tai kuullut sellaisesta.
[/quote]
paskapuhetta. naiset haluavat seksiä vähintään yhtä paljon kuin miehet. mutta naiset tarvitsevat lämmittelyä, eikä mitään kerran sisään ulos touhua. huomaa, ettei sinulla ole kokemusta seksuaalisesti halukkaista naisista, sääli sinänsä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:06"]
[/quote]
Ap voisi yrittää löytää aseksuaalin.
Minulla ei ole epäilystäkään, etteikö ap:n toivomia miehiä olisi (ilman mitään uskonnollisia virityksiä). Niitä vain on vaikeampi köytää, ja sitten siitä pienestä joukosta pitää vielä karsia ne, joiden kanssa synkkaa muutenkin.
[/quote]
Onnistuuko lapseen johtavan seksin harrastaminen aseksuaalilta mieheltä?
Ap, sinänsä hienoa että säästät itseäsi avioliittoon. Mutta oletko esim. ottanut huomioon, että seksi raskauden aikana on terveellistä (ehkäisee mm. raskausmyrkytystä)?
Ei kai aseksuaalit halua edes lastentekoseksiä? Uskon kyllä, että täysin haluttomia miehiä on, mutta että sellaisia, jotka haluavat seksiä vain lasten takia?
Vähän luulen, ettei ap tule noin vain miestä löytämään. Miehet haluavat seksiä jatkuvasti, sanoivat he mitä tahansa. Toki jotkut aseksuaalit ja impotentit ym. erikseen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:18"]
onpa tässäkin keskustelussa paljon lassukoita :D ei ihme ettettte saa märkää pillua :D
[/quote]
Hyi hitto. Mene pesemään suusi ja pistä hame päällesi.
Kukaties joku näkisi sinut muunakin kuin poisheitettävänä lihaklimppinä.
Ei ihme, että on kaikenmoisia yhäreitä lähiöt pullollaan kun kielenkäyttökin on nykynaisella tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:20"]
Vähän luulen, ettei ap tule noin vain miestä löytämään. Miehet haluavat seksiä jatkuvasti, sanoivat he mitä tahansa. Toki jotkut aseksuaalit ja impotentit ym. erikseen.
[/quote]
ja niin haluavat normaalit miehetkin. harvalla miehellä vain kunto riittää joka päivä panna kaks kertaa...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:18"]
onpa tässäkin keskustelussa paljon lassukoita :D ei ihme ettettte saa märkää pillua :D
[/quote]
Hyi hitto. Mene pesemään suusi ja pistä hame päällesi.
Kukaties joku näkisi sinut muunakin kuin poisheitettävänä lihaklimppinä.
Ei ihme, että on kaikenmoisia yhäreitä lähiöt pullollaan kun kielenkäyttökin on nykynaisella tuollaista.
[/quote]
ihanaa, joku lassukka provosoitu. :) ootko pildee saanut ? heheh :D ihanaa kun ite saan kovaa kalua kun haluan, ei tartte vihata miehiä sen takia, että näivettyisin seksin puutteessa. voi vitsi mistä kaikesta jäätkään paitsi kun kukaan nainen ei huoli sinua. :D märästä pillusta saat vain unelmoida :D
Ot, mutta kumma kun nämä lassukat saarnaavat siitä, että huoran ammatti on ihan ok ja naisten pitäisi jaella auliimmiin, mutta sitten kuitenkin haetaan sitä neitsyttä ja haukutaan seksuaalisesti aktiiviset lumpuiksi, huoriksi ym.
Ok säästää itseään avioliittoon, mutta miten voi sanoa jos ei ole aikaisemmin harrastanut seksiä että ei tule haluamaan sitä muuten kuin lapsentekoon? EIhän kukaan etukäteen voi päättää siitä, jos vaikka sattuisi tykkäämään hirveästi.