Olen 23-vuotias. Säästän itseäni avioliittoon. Kysyttävää?
Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:18"]
onpa tässäkin keskustelussa paljon lassukoita :D ei ihme ettettte saa märkää pillua :D
[/quote]
Ei kai täällä ollut kuin se yks. Sekin tais jo mennä nukkumaan, kun ei ole tänäkään iltana mitään säpinää odotettavissa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:56"]
Oletko varma, että tuollaisia miehiä on? Oletko joskus kuullut puhuttavan miehestä, joka ei haluaisi seksiä muuten kuin lastentekomielessä (mutta ei uskonnollisista syistä)? Eikä ole kaappihomo tai pidä toisia naisia tms.
[/quote]
Jos "tällaisia" naisiakin olen (=minä), on jossain tällainen mieskin :) Ei me olla niin uniikkeja.
-ap
[/quote]
Miehet ja naiset on kyllä seksin suhteen ihan erilaisia, vaikka muuten uskonkin sukupuolten tasa-arvoon. Naiset keskimäärin haluaa vähemmän seksiä, joten on olemassa sellaisia naisia (=sinä), jotka haluaa vähemmän seksiä kuin kukaan mies. Eli et voi uskoa, että kukaan mies suostuisi tuollaiseen, ellet ole itse tavannut tai kuullut sellaisesta.
[/quote]
paskapuhetta. naiset haluavat seksiä vähintään yhtä paljon kuin miehet. mutta naiset tarvitsevat lämmittelyä, eikä mitään kerran sisään ulos touhua. huomaa, ettei sinulla ole kokemusta seksuaalisesti halukkaista naisista, sääli sinänsä.
[/quote]
Ei tämä liittynyt mitenkään minun kokemuksiini, puhun tieteellisestä konsensuksesta. Testosteroni lisää seksihaluja, ja miehillä on enemmän testosteronia, joten miehet haluavat seksiä enemmän. Tietenkin on silti olemassa paljon seksuaalisesti halukkaita naisia.
[/quote]
ei ole ole olemassa mitään luotettavia tutkimustuloksia siitä. se että nainen ei halua olla runkkureikänä ei tarkoita sitä etteikö nainen haluaisi seksiä... ehkä sinuakin elämä opettaa.... kanntattaa joskus ihan antaakin sille naiselle eikä vain aina olla itse saamapuolella. ..nainen joka nauttii seksistä haluaa sitä usein. mutta miehen mieskunto ei usein riitä ja sitten on pakko alkaa haukkua näitä naisia huoriksi tai nymfoiksi...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:24"]
ihanaa, joku lassukka provosoitu. :) ootko pildee saanut ? heheh :D ihanaa kun ite saan kovaa kalua kun haluan, ei tartte vihata miehiä sen takia, että näivettyisin seksin puutteessa. voi vitsi mistä kaikesta jäätkään paitsi kun kukaan nainen ei huoli sinua. :D märästä pillusta saat vain unelmoida :D
[/quote]
Onneksi kaltaisesi "naiset" pitävät kyllä huolen siitä, että ei miehen tarvitse käsilleen mätiä laskea ;- )
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:18"]
onpa tässäkin keskustelussa paljon lassukoita :D ei ihme ettettte saa märkää pillua :D
[/quote]
Ei kai täällä ollut kuin se yks. Sekin tais jo mennä nukkumaan, kun ei ole tänäkään iltana mitään säpinää odotettavissa.
[/quote]
niinojoo. eihän niille lassukoille kukaan ikinä pildeä tarjoisi. katkeruus sitten puretaan netissä naisia haukkumalla. ovat vain katkeria kun märän reiän ilot ovat heiltä saavuttamattomissa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:24"]
ihanaa, joku lassukka provosoitu. :) ootko pildee saanut ? heheh :D ihanaa kun ite saan kovaa kalua kun haluan, ei tartte vihata miehiä sen takia, että näivettyisin seksin puutteessa. voi vitsi mistä kaikesta jäätkään paitsi kun kukaan nainen ei huoli sinua. :D märästä pillusta saat vain unelmoida :D
[/quote]
Onneksi kaltaisesi "naiset" pitävät kyllä huolen siitä, että ei miehen tarvitse käsilleen mätiä laskea ;- )
[/quote]
paitsi lassukoiden :D lassukat eivät saa pildeä kuin maksamalla ja muutama lassukka ei saa rahallakaan :D ihanaa kun ei itse tarvitse kyrvästä maksaa :D oletko muuten hakeutunut tuon katkeruuden takia terapiaan? varmaan tuollainen ainainen seksinpuute aiheuttaa vihaisuutta ja surua. säälin sinua.
Taisi tulla lassukka takaisin :( Tuskin sinä neitsyttä saat saati mitään muutakaan tuolla kielenkäytöllä. Ihan syystä olet ilman ja pihlajan marjat ovat ikuisesti kovin kovin happamia.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:27"]
Ot, mutta kumma kun nämä lassukat saarnaavat siitä, että huoran ammatti on ihan ok ja naisten pitäisi jaella auliimmiin, mutta sitten kuitenkin haetaan sitä neitsyttä ja haukutaan seksuaalisesti aktiiviset lumpuiksi, huoriksi ym.
[/quote]
mutta etkai odota lassukoilta loogisuutta? se olisi jo ihan liikaa heidän miniaivoileen. :) seksinpuute on surkastuttanut lopunkin aivotoiminnan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:36"]
Taisi tulla lassukka takaisin :( Tuskin sinä neitsyttä saat saati mitään muutakaan tuolla kielenkäytöllä. Ihan syystä olet ilman ja pihlajan marjat ovat ikuisesti kovin kovin happamia.
[/quote]
joo se raukka palas :) ei varmaan saanut unta kun palleja pakotti niin. ei oo päässy tyhjentään niitä kehenkään ja siksi vihastuttaa ja pitää tulla palstalle aukoon päätä ...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:56"]
Oletko varma, että tuollaisia miehiä on? Oletko joskus kuullut puhuttavan miehestä, joka ei haluaisi seksiä muuten kuin lastentekomielessä (mutta ei uskonnollisista syistä)? Eikä ole kaappihomo tai pidä toisia naisia tms.
[/quote]
Jos "tällaisia" naisiakin olen (=minä), on jossain tällainen mieskin :) Ei me olla niin uniikkeja.
-ap
[/quote]
Miehet ja naiset on kyllä seksin suhteen ihan erilaisia, vaikka muuten uskonkin sukupuolten tasa-arvoon. Naiset keskimäärin haluaa vähemmän seksiä, joten on olemassa sellaisia naisia (=sinä), jotka haluaa vähemmän seksiä kuin kukaan mies. Eli et voi uskoa, että kukaan mies suostuisi tuollaiseen, ellet ole itse tavannut tai kuullut sellaisesta.
[/quote]
paskapuhetta. naiset haluavat seksiä vähintään yhtä paljon kuin miehet. mutta naiset tarvitsevat lämmittelyä, eikä mitään kerran sisään ulos touhua. huomaa, ettei sinulla ole kokemusta seksuaalisesti halukkaista naisista, sääli sinänsä.
[/quote]
Ei tämä liittynyt mitenkään minun kokemuksiini, puhun tieteellisestä konsensuksesta. Testosteroni lisää seksihaluja, ja miehillä on enemmän testosteronia, joten miehet haluavat seksiä enemmän. Tietenkin on silti olemassa paljon seksuaalisesti halukkaita naisia.