Olen 23-vuotias. Säästän itseäni avioliittoon. Kysyttävää?
Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?
Kommentit (129)
muuten hyvä mutta miehillä on testosteronia 40 * enemmän kuin naisilla (1/40), testo tekee halukkuutta
ei mies suostu tuohon
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:50"]
Ap, aiotko luottaa siihen, että miehesi, joka mahdollisesti parikymppisenä sanoo hullun rakastuneena että joo joo ei ikinä seksiä ilman lisääntymistarkoitusta, on samaa mieltä ja pysyy rinnallasi myös neljä-viisikymppisenä?
Suurin osa miehistä, jotka ovat valmiita kuvailemaasi liittoon, on vahvasti uskovaisia. Oletko siis valmis etsimään puolison esim. mormonien tai lestadiolaisten piiristä?
ja viimeisenä ja tärkeimpänä, kun et ole seksiä koskaan kokeillut, miksi olet sitä kohtaan niin kielteinen, ettei sitä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa?
En siis missään nimessä tuomitse, kenenkään ei pidä seksiä harrastaa minkään julkisen paineen takia ja jokainen taaplaa tyylillään. Minua vain kiinnostaa, miksi joku valitsee näin työlään tien, jolle on vielä vaikea löytää kumppania mukaan, kuin pidättäytyä jostakin, mistä ei oikean kumppanin kanssa ole yhtään mitään haittaa, mutta joka vielä tuntuu niin uskomattoman hyvältä?
[/quote]
Jos mieli muuttuu, asioista puhutaan ja katsotaan mitä tehdään.
Jos mies ei pakota minua omaan uskontoonsa, en näe asiassa mitään vikaa. Ihmisen kanssa lopulta menen naimisiin, en uskonnon.
En ole seksiä kohtaan kielteinen. Miksei seksiä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa, mutta pyrkiä samalla siihen, että tulee raskaaksi? Edelleen, miksi nuo kaksi asiaa tuntuu tämän palstan ihmisten mielestä sulkevan toisensa pois?
En suhtaudu kielteisesti seksiin, odotan sitä. Haluan sitä ja haaveilen siitä. Haluan vain, että seksistä kuitenkin ennen pitkään syntyy jotain konkreettista. Minusta on mukavaa ajatella, että seksiä harrastetaan tiuhaan tahtiin kunnes käy ilmi, että olen raskaana. Sen jälkeen nautitaan läheisyydestä ja hellyydestä muuten, kunnes haluamme toisen lapsen. Seksissä on jäljellä toisen kehon uutudenviehätys ja seikkailu. Silloinkin seksiä harrastetaan taas niin pitkään, nautinnollisesti, toisesta nauttien, kunnes olen taas raskaana.
Miksi se ei olisi nautinnollista ja ihanaa, vaikka lopputulos olisikin jokaisen "seksikauden" jälkeen vauva?
[/quote]
Kyllä mä uskon, että se voi olla nautinnollista ja ihanaa, vaikka siitä olisi joka "seksikauden" jälkeen seurauksena vauva. Uskon että täällä moni muukin on samaa mieltä. Kuitenkin, kun seksi on nautinnollista ja ihanaa, niin miksi siitä on seurattava aina vauva, miksi se ei voi olla vain ihana osa arjesta ilman, että siitä tarvitsee seurata mitään?
[/quote]
Miksi vauvan saaminen on niin negatiivinen asia? Minusta on ihana ajatus, että seksin harrastamisesta seuraa raskaus ja lapsi. Ei se ole jotain, mitä "tarvitsee" tehdä. Minä saan tehdä sen. Lapsen ei ole "synnyttävä", se saa syntyä.
-ap
Ihme seksimaanikkoja täällä jankkaamassa asiaansa. Millään eivät voi hyväksyä sitä, että joku ei halua elää kuten he. Ilmeisesti kokevat jotain uhkaa ap:n päätöksestä.
Kumman idealistinen käsitys seksistä sinulla. Kyllä se nautinnon tuottaminen rakastamalleen ihmiselle on ihan tarpeeksi hyvä päämäärä, ja konkreettinen myös. Sillä on nimittäin sen verran konkreettiset seuraukset, jos aviopuoliso turhautuu ja menettää elämänilonsa ihan turhaan. Mutta onnea vaan miehen etsintään! Pienet on piirit, mistä valita, jos meinaat löytää miehen, jota ei seksi kiinnosta muulloin kun vauvaa tehdessä. Jos ihmisellä ei ole mitään seksiviettiä kumppaniaan kohtaan, niin hänellä on terveydessä (fyysisessä tai henkisessä) vikaa tai hän on aseksuaali. Piste.
Hohhoijaa..vai niin meinasit. No ottakoon todesta kuka haluaa. Trololololollololollololoo!
Ei tuossa ole oikein päätä ei häntää ap. Haaveilet seksistä ja aiot siis laittaa lapset alulle, sitten lopetat seksin kun lapsia on tarpeeksi vaikka kumpikin nauttisi siitä. Ja ei ap, halailu ja pussailu ei ole samanlaista läheisyyttä. Etkä ole siis uskossa. Tästä ei voi oikein tehdä muuta johtopäätöstä kuin että sinut on raiskattu tai olet jotenkin muuten vakavasti traumatisoitunut. Hae apua, älä sulje itseltäsi pois noin hienoa osaa elämästä, joka pahimmillaan johtaa siihen että jäät yksin ja ilman perhettä. Seksuaaliterapiaa on tarjolla ihan julkisen terveydenhuollon kautta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:37"]
Ihme seksimaanikkoja täällä jankkaamassa asiaansa. Millään eivät voi hyväksyä sitä, että joku ei halua elää kuten he. Ilmeisesti kokevat jotain uhkaa ap:n päätöksestä.
[/quote]
Ehkäpä se, että AP sanoo jo rehellisesti suhteen alussa, että "Kulta, mä aion pihdata aina, kun ei tee mieli tehdä lasta."
Kunnon AV-mammahan vaan ottaa sen sormuksen käteen, pyöräyttää ekan pennun ja keksii sitten kaiken maailman syitä päänsärystä työstressiin, eikä myönnä edes itselleen, että lapsiahan tähän liittoon tultiin vain tekemään.
Tämä naisesta kumpuava rehellisyys on AV-mammoille kauhistus.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:40"]
Ei tuossa ole oikein päätä ei häntää ap. Haaveilet seksistä ja aiot siis laittaa lapset alulle, sitten lopetat seksin kun lapsia on tarpeeksi vaikka kumpikin nauttisi siitä. Ja ei ap, halailu ja pussailu ei ole samanlaista läheisyyttä. Etkä ole siis uskossa. Tästä ei voi oikein tehdä muuta johtopäätöstä kuin että sinut on raiskattu tai olet jotenkin muuten vakavasti traumatisoitunut. Hae apua, älä sulje itseltäsi pois noin hienoa osaa elämästä, joka pahimmillaan johtaa siihen että jäät yksin ja ilman perhettä. Seksuaaliterapiaa on tarjolla ihan julkisen terveydenhuollon kautta.
[/quote]
Ei minua ole raiskattu, enkä koe muutenkaan olevani traumatisoitunut. Vaikka seksi varmasti on ja tulee minunkin kohdallani olemaan nautinnollista, se on osa lapsentekoprosessia ja semmoiseksi haluan sen pyhittää. Läheisyyttä kun kuitenkin haluan suhteeseen muulla tavoin. Onko se jotenkin väärin?
ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:45"]Ei minua ole raiskattu, enkä koe muutenkaan olevani traumatisoitunut. Vaikka seksi varmasti on ja tulee minunkin kohdallani olemaan nautinnollista, se on osa lapsentekoprosessia ja semmoiseksi haluan sen pyhittää. Läheisyyttä kun kuitenkin haluan suhteeseen muulla tavoin. Onko se jotenkin väärin?
ap[/quote]
Oletko sinä ikinä edes masturboinut? Siis toisin sanoen onko sinulla hajuakaan, miltä seksi tuntuu? Nimittäin, jos kuvittelet, että pussailu ja haliminen ajaa saman asian, niin olet kyllä hieman pihalla. Hellyys on ihanaa, mutta seksi ei ole pelkkää hellyyttä. Se on intohimoa ja joskus kaukana hellästä. Siksi se onkin niin ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:40"]
[/quote]
Ei minua ole raiskattu, enkä koe muutenkaan olevani traumatisoitunut. Vaikka seksi varmasti on ja tulee minunkin kohdallani olemaan nautinnollista, se on osa lapsentekoprosessia ja semmoiseksi haluan sen pyhittää. Läheisyyttä kun kuitenkin haluan suhteeseen muulla tavoin. Onko se jotenkin väärin?
ap
[/quote]
Eihän se ole mitenkään väärin ja hienoa, että ihminen on rehellinen omista mielipiteistään ja vakaumuksistaan. Minä en ymmärrä, miksi ihana läheisyyden ja kumppanista välittämisen tärkein muoto parisuhteessa, se, mikä erottaa puolisot ystävyksistä, pitää pyhittää pelkäksi lisääntymiseksi, sinä taas selvästi et ymmärrä, miksi useimmat meistä haluavat pitää sen osana arkeaan eivätkä halua, että jokaisesta seksikerrasta tai edes jokaisesta kaksiviikkoisesta, jonka he harrastavat seksiä joka päivä, seuraa lapsi. Sanot, että mitä pahaa siinä on, että seksistä seuraa lapsi: se, että maksimissaan teet varmaan kuudesta seitsemään lasta, sen jälkeen elämässä ei enää ole seksiä, jos se on pyhitetty lasten hankintaan ja jäljellä vain muistona. Lisäksi puolentoista-kahden vuoden kuivat kaudet ilman seksiä, koska seksi on pyhitettynä lisääntymiselle... no, toivon vilpittömästi, että löydät itsellesi juuri sen oikean miehen, joka jakaa näkemyksesi! Esimerkiksi aseksuaali voisi olla tuollaisessa liitossa hyvinkin onnellinen. Parasta jatkoa!
Voi ap ressu :´( sä tuut saamaan pahasti märällä rätillä vasten kasvojas. Miehet vaan on sellasii kaikki, et ne haluu seksiä jatkuvasti, ja vaikka ne sitä kotona saiski, nii hakevat sitä aina muualta, varsinkin silloin kun vaimo on raskaana. Nyt et usko mua, mutta tuut vielä valitettavasti kokemaan sen saman ku me kaikki muutkin, ja sillon muistat, et siel av-palstal oli se yks kyyninen muija, joka olikin oikeessa koko ajan ;)
Jotenkin hirveän vaikea uskoa että olisit tosissasi, mutta jos on, niin kysyisin sulta ap että miksi ajattelet että läheisyyttä olisi, jos ei olisi seksiä? Entä jos tuleva miehesi liittää halailun ja koskettelun seksiin ja näin ollen niitä ei tule harrastaa jos ei seksiäkään? Miksi vedät rajan juuri seksiin, jos joka tapauksessa haluat muunlaista läheisyyttä ja nautintoa? Seksi on, halusit tai et, tärkeä osa parisuhdetta todella suurelle osalle ihmisistä.
Sinänsä on tietysti ok jos seksiä ei harrasteta (paitsi lisääntymistarkoituksessa) jos se on molempien aito tahto, itse pidän vain todella epätodennäköisenä että löytäisit tuollaisen miehen itsellesi, siksi kiinnostaa ne motiivit ja logiikka miten olet moiseen suunnitelmaan päätynyt. Kyllähän avioliittoja on monenlaisia, seksittömiä, keskusteluttomia, etäsuhteita, mitä vaan, kukin tyylillään, mutta se että välillä nautitaan seksistä ja sitten taas tulee pitkiä taukoja kuulostaa epäjohdonmukaisena. Tosiaan aseksuaali voisi olla ratkaisu sinulle, osa heistä tuskin haluaa seksiä ollenkaan mutta varmaan on niitäkin, jotka haluavat lapsia ja sitä kautta ovat valmiita "pakkoseksiin" ja varmaan noissa tilanteissa on ok, että kumppani nauttii, vaikka itse ei.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:13"]
Ei se, etten halua yhdyntää/sukuelinten koskettelua tultuani raskaaksi, tarkoita sitä, että parisuhteesta loppuu kaikenlainen fyysinen läheisyys. Nautintoa kun voi saada niin monella muullakin tapaa, kuin seksillä. Myös halauksilla, suudelmilla ja kosketuksilla voi tuottaa toiselle nautintoa.
-ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:39"]
Ap, mitä tapahtuu siinä vaiheessa kun lapsiluku on täynnä? Loppuuko seksi kokonaan, vaihtuuko nukkumisjärjestelyt? Antaisitko miehelle mahdollisuuden hakea seksiä muualta?
[/quote]
Seksi loppuu. Ja kuten olen aikaisemmissa viesteissä todennut, otan puolisokseni miehen, joka jakaa näkemykseni seksistä ja sen harrastamisesta. Miehen ei siis tarvitse hakea seksiä muualta, jos olemme yhdessä sitä mieltä, että harrastamme seksiä vain silloin, kun haluamme tehdä lapsen.
-ap
[/quote]
Naimisissa voitte olla 50 vuotta ja jos haluat kaksi lasta, niin parhaimmillaan/pahimmillaan teillä on seksiä kaksi kertaa. Ihan oikeastiko tuollaista haluat? Jossain aiemmassa viestissä muistaakseni sanoit, että seksi voi olla nautinnollista vaikka sitä on hirveän harvoin. Minä en usko tuohon, sillä ei nautinnollinen seksi ole asia, joka on, vaan sitä pitää harjoitella yhdessä.
Ohops, tämä tuli kahdesti. Vastailen tähän ketjuun. -ap
Mistä aiot löytää puolison?
Etkö voisi adoptoida lapsen, jos seksi on sinusta noin epämiellyttävää?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:01"]
Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?
[/quote]
Ajattelitko kertoa tämän miehellesi ennen häitä vai sen jälkeen?
3, ei moraalin omaaminen tarkoita, että seksi olisi epämiellyttävää.
Aloittaja on todella rohkea nuori nainen! Sen tiedän sanoa, että monet miehet arvostavat ja tulet olemaan äärimmäisen haluttu pariutumismarkkinoilla.
Eli vaikeampaa keskiverrolle puhkipainetulle lähiölumpulle tulee olemaan aviomiehen löytäminen kuin aloittajan kaltaiselle kunniakkaalle naiselle.
Eli miksi seksi ei saa olla vain seksiä, maailman paras tapa viettää vapaa-aikaa, miksi jokaisesta seksikaudesta on tähän maailmaan synnyttävä uusi ihminen?