Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23-vuotias. Säästän itseäni avioliittoon. Kysyttävää?

Vierailija
09.06.2013 |

Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr.3, eihän ap sanonut mitään epämiellyttävyydestä.

Minusta ap:n päätös on ihan ok. Ei ole siitä kysyttävää tai ihmeteltävää.

Vierailija
62/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:10"]

Mistä aiot löytää puolison?

Etkö voisi adoptoida lapsen, jos seksi on sinusta noin epämiellyttävää?

[/quote]

En ole päättänyt, mistä "aion löytää" puolison. Uskon, että se löytyy paikasta riippumatta.

En tiedä onko seksi epämiellyttävää, en ole koskaan sitä tehnyt. En vain koe seksiä parisuhteen tärkeimpänä asiana, vaan lähinnä porttina lasten tekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutko periaattestasi harrastaa seksiä ainoastaan lapsen tekoa varten jos pidätkin siitä? Aiotko kertoa tulevalle puolisolle etukäteen, että peitto ei sitten huvikseen heilu? Onko käynyt mielessä, että voit kärsiä lapsettomuudesta, jolloin seksiä on harrastettava paljon?

Vierailija
64/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:01"]

Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?

[/quote]

Ajattelitko kertoa tämän miehellesi ennen häitä vai sen jälkeen?

[/quote]

Ennen häitä, tietenkin.

-ap. (joka vastasi myös 7 viestissä mutta unohti allekirjoittaa)

Vierailija
65/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:16"]

Luovutko periaattestasi harrastaa seksiä ainoastaan lapsen tekoa varten jos pidätkin siitä? Aiotko kertoa tulevalle puolisolle etukäteen, että peitto ei sitten huvikseen heilu? Onko käynyt mielessä, että voit kärsiä lapsettomuudesta, jolloin seksiä on harrastettava paljon?

[/quote]

Aion kertoa.

Jos seksiä on harrastettava lapsettomuusuhan takia paljon, silloin sitä harrastetaan paljon. Kyseessähän on kuitenkin lastentekoprosessi, määrästä riippumatta.

Vierailija
66/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva suunnitelma, mutta semmosta miestä ei vaan löydy mistään joka haluaisi seksiä vain silloin kun lapsia tehdään. Saat hakea sen lapsen yksin koeputkesta.

Vierailija
67/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä minusta tuo, että luukku isketään välittömästi kiinni, kun sormus on sormessa ja lapset tehty. Kai jätät kuitenkin takaportin sille, että kiristät seksillä miestä jotenkin avioliitossa, jos miehellä on jotain mitä ei muuten siltä saa kupattua?

Vierailija
68/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:18"]

ihan kiva suunnitelma, mutta semmosta miestä ei vaan löydy mistään joka haluaisi seksiä vain silloin kun lapsia tehdään. Saat hakea sen lapsen yksin koeputkesta.

[/quote]

Näin. Minulla on ap:n tapainen tuttava, nyt 32v ja vanhapiika. 

En kyllä voisi itsekään olla ilman seksiä jos ei lasta halua. En voi ymmärtää, ellei taustalla sitten joku trauma. Tuo avioliittoon odottaminen puolestaan ihan ok, mikäs siisija paukut ap:lle.

Kysymys: Missä iässä annat vaatimuksestasi periksi ja kumaasta ensin, jos vanhapiikafaktori alkaa lähestyä?

Vierailija
69/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Uskon, että keskustelu auttaa tässäkin. En ensi alkuunkaan ajatellut mennä naimisiin kenen tahansa kanssa, vaan miehen, joka on kanssani samoilla linjoilla ja jonka kanssa asiat on puhuttu halki ennen avioitumista. Läheisyys, hellyys ja avoin keskusteluyhteys on seksuaalista kanssakäymistä tärkeämpää.

-ap

Vierailija
70/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?

[/quote]

Veikkaan, että sulla on melkosen tyhmä elämä, kun sä käytät aikasi tälläsen roskan keksimiseen?

Vierailija
71/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:23"]

[/quote]

Näin. Minulla on ap:n tapainen tuttava, nyt 32v ja vanhapiika. 

En kyllä voisi itsekään olla ilman seksiä jos ei lasta halua. En voi ymmärtää, ellei taustalla sitten joku trauma. Tuo avioliittoon odottaminen puolestaan ihan ok, mikäs siisija paukut ap:lle.

Kysymys: Missä iässä annat vaatimuksestasi periksi ja kumaasta ensin, jos vanhapiikafaktori alkaa lähestyä?

[/quote]

Odotan joka tapauksessa avioliittoon. Ääritapauksessa varmaan avioliiton sisäisessä seksissä voisin joustaa.

Vierailija
72/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin vaikka sellainen vaimo, jolta ei saa kuin sellainen, josta kaverit kertoo miten kisasivat kuka osuu sitä kauimpaa silmään spermamällillä :/

Vierailija
73/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et nautinnosta haluaisi seksiä harrastaa?

Vierailija
74/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Veikkaan, että sulla on melkosen tyhmä elämä, kun sä käytät aikasi tälläsen roskan keksimiseen?

[/quote]

No, minä en halua tyhmästi jakaa itseäni ihmiselle, joka ei välttämättä rakasta minua ollenkaan. Ja en halua miestä, joka menee kanssani naimisiin vain saadakseen seksiä. Minusta noilla ehdoilla varmistan, että mies rakastaa minua oikeasti ja haluaa kanssani lapsia. Jos se on sinun mielestä tyhmää, olkoon.

-ap

Vierailija
75/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:15"]

3, ei moraalin omaaminen tarkoita, että seksi olisi epämiellyttävää. 

Aloittaja on todella rohkea nuori nainen! Sen tiedän sanoa, että monet miehet arvostavat ja tulet olemaan äärimmäisen haluttu pariutumismarkkinoilla. 

Eli vaikeampaa keskiverrolle puhkipainetulle lähiölumpulle tulee olemaan aviomiehen löytäminen kuin aloittajan kaltaiselle kunniakkaalle naiselle. 

[/quote]

ei se järvi soutamalla kulu .... mutta onko miehelle tosiaan mieleen nainen joka ei halua harrastaa seksiä kuin vain siittämistarkoituksessa?

Vierailija
76/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä suunnitelma ap, mutta sinun täytyy ehdottomasti mennä yleisen linjan mukaisesti, eli pudottaa pommi vasta avioliiton solmimisen ja lasten teon jälkeen. Mitäs muutakaan virkaa avioliitolla olisi kuin uhkaus puolen omaisuuden viemisellä, jos mies alkaa valittamaan seksin tarvettaan.

Vierailija
77/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Kyllähän minä voin nautinnostakin harrastaa seksiä. Ei se, että samalla yritetään tehdä lasta, sulje nautintoa pois.

-ap

Vierailija
78/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

No, minä en halua tyhmästi jakaa itseäni ihmiselle, joka ei välttämättä rakasta minua ollenkaan. Ja en halua miestä, joka menee kanssani naimisiin vain saadakseen seksiä. Minusta noilla ehdoilla varmistan, että mies rakastaa minua oikeasti ja haluaa kanssani lapsia. Jos se on sinun mielestä tyhmää, olkoon.

-ap

[/quote]

Mä haluaisin niin olla kuuntelemassa tota keskustelua, kun sä kerrot aviomieskanditaatillesi asiasta! Siinä olisi näkemisen arvoinen naama :-).

Vierailija
79/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:26"]

No mieluummin vaikka sellainen vaimo, jolta ei saa kuin sellainen, josta kaverit kertoo miten kisasivat kuka osuu sitä kauimpaa silmään spermamällillä :/

[/quote]

hehe noh, onneks ivaltaosa miehistä valitsee toisin ja nauttii huikeasta seksistä vaimonsa kanssa. onko naisen seksuaalisuus sinule uhka lassukka?

Vierailija
80/129 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Kyllähän minä voin nautinnostakin harrastaa seksiä. Ei se, että samalla yritetään tehdä lasta, sulje nautintoa pois.

-ap

[/quote]

eli sinulle on ok, että joka vuosi tulee lapsia? voitko harrastaa seksiä kun olet raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän