Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha.
Ihan hetken päästä saadaan taas Allujankkaaja linjoille😆😆
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.
Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Miksi hän julistaa epätoivoisuuttaan lehdessä?
Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.
Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42
Onko viettänyt pidennettyä nuoruutta ja vasta nyt on päättänyt aloittaa pesänrakennuksen? Omanikäiset naiset ovat jo perheensä tehneet tai ovat kokonaan tekemättä, joten pitää etsiä 10v nuorempaa, ja ei kukaan senikäinen halua noin "ikäloppua" kun omanikäisiäkin on tarjolla.
Laurin tulevaisuus on kaunis poikarakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.
Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷
Rokaine ja turkin hius siirrot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.
Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42
Hyvin luonnehdittu.
Ulkomaat tai Thaimaa? Yhdistääkö kiinnostus tai harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.
Pallomaha ja turpea naama sekä huono ryhti kielivät huonoista ja epäterveellisistä elämäntavoista. Ja onhan nuo vaatteetkin todella kulahtaneet ja epäsiistit.
Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.