Olen 23-vuotias. Säästän itseäni avioliittoon. Kysyttävää?
Säästän itseäni ja neitsyyttäni avioliittoon. Päätökseni taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta. Olen päättänyt, että avioiduttuani harrastan seksiä vain silloin, kun haluan saada lapsen. Kysyttävää?
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:44"]
Varo vaan ap, ettet oikeasti saa tuollaista lassukkaa riesaksesi. Niillä on tuo huora/madonna-syndrooma, josta syystä innostuvat kovasti kun kuulevat jonkun olevan neitsyt. Papin aamenen jälkeen eivät kuitenkaan voi hyväksyä sitä, että naisella on omakin tahto sen suhteen milloin seksiä harrastetaan. Sen jälkeen sitä pitäisi olla aina tarjolla silloin kun lassukan palleja pakottaa ja sillä tavalla millä lassukka tykkää - eli tosi pikaisesti. Jos tällaista seksiä ei ole kotona tarjolla juuri oikeaan aikaan, lassukka menee mielellään ostamaan jonkun kehitysmaasta tänne huijatun pikkutytön alleen.
[/quote]
NONIIN
Sieltähän se todellinen vihan lähde paljastui!
Mätisäkki on siis dumpattu ja mies on hankkinut itselleen naisellisen vaimokkeen ulkomailta kyllästyttyään tuollaiseen suutaan pieksevään kuvatukseen.
HAHAHA, olisihan tämä pitänyt arvata.
Mutta hei mätis, nauti vielä niistä muutamasta vuodesta kun kuukausittain vaihtuvat lähiönaapurisi viitsivät laskea lastinsa sinuun :- D
[/quote]
ööh..? mikä vihan lähde? itsehän tänne koko ajan purat tuota omaa vihaasi joka kumpuaa siitä että olet vielä neitsyt eikä kukaan nainen tule ikinä koskemaan sinuun vapaaehtoisesti. onnea valitsemallasi pilluttomalle tielle. mahtaa harmittaa kun muut naiskentelee kun kanit ja ite runkkaat yksin kotona.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:06"]
kova kyrpä on elämän paras asia! :)
[/quote]
onko kova kyrpä sitten huono asia kun on miinustettu??
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä joka käänteessä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:46"]
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä joka käänteessä.
[/quote]
ja myös normaali nainen.
Miten musta tuntuu, että jossain vaiheessa mä oon ihan eri ketjussa, kuin mitä aloin lukemaan...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:06"]
Miten musta tuntuu, että jossain vaiheessa mä oon ihan eri ketjussa, kuin mitä aloin lukemaan...
[/quote]
jep.. lassukat tulee ja pilaa kaikki ketjut :(
Ap, mitä tapahtuu siinä vaiheessa kun lapsiluku on täynnä? Loppuuko seksi kokonaan, vaihtuuko nukkumisjärjestelyt? Antaisitko miehelle mahdollisuuden hakea seksiä muualta?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:39"]
Ap, mitä tapahtuu siinä vaiheessa kun lapsiluku on täynnä? Loppuuko seksi kokonaan, vaihtuuko nukkumisjärjestelyt? Antaisitko miehelle mahdollisuuden hakea seksiä muualta?
[/quote]
Seksi loppuu. Ja kuten olen aikaisemmissa viesteissä todennut, otan puolisokseni miehen, joka jakaa näkemykseni seksistä ja sen harrastamisesta. Miehen ei siis tarvitse hakea seksiä muualta, jos olemme yhdessä sitä mieltä, että harrastamme seksiä vain silloin, kun haluamme tehdä lapsen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:46"]
[/quote]
Seksi loppuu. Ja kuten olen aikaisemmissa viesteissä todennut, otan puolisokseni miehen, joka jakaa näkemykseni seksistä ja sen harrastamisesta. Miehen ei siis tarvitse hakea seksiä muualta, jos olemme yhdessä sitä mieltä, että harrastamme seksiä vain silloin, kun haluamme tehdä lapsen.
-ap
[/quote]
Okei, entäs jos jomman kumman mieli muuttuu? Ero?
Ap, aiotko luottaa siihen, että miehesi, joka mahdollisesti parikymppisenä sanoo hullun rakastuneena että joo joo ei ikinä seksiä ilman lisääntymistarkoitusta, on samaa mieltä ja pysyy rinnallasi myös neljä-viisikymppisenä?
Suurin osa miehistä, jotka ovat valmiita kuvailemaasi liittoon, on vahvasti uskovaisia. Oletko siis valmis etsimään puolison esim. mormonien tai lestadiolaisten piiristä?
ja viimeisenä ja tärkeimpänä, kun et ole seksiä koskaan kokeillut, miksi olet sitä kohtaan niin kielteinen, ettei sitä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa?
En siis missään nimessä tuomitse, kenenkään ei pidä seksiä harrastaa minkään julkisen paineen takia ja jokainen taaplaa tyylillään. Minua vain kiinnostaa, miksi joku valitsee näin työlään tien, jolle on vielä vaikea löytää kumppania mukaan, kuin pidättäytyä jostakin, mistä ei oikean kumppanin kanssa ole yhtään mitään haittaa, mutta joka vielä tuntuu niin uskomattoman hyvältä?
Anna palaa. Ei se tavara siitä kulu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:46"]
[/quote]
-ap
[/quote]
mutta mitä haittaa siitä on harrastaa seksiä muussakin kuin lapsenteko mielessä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:50"]
Ap, aiotko luottaa siihen, että miehesi, joka mahdollisesti parikymppisenä sanoo hullun rakastuneena että joo joo ei ikinä seksiä ilman lisääntymistarkoitusta, on samaa mieltä ja pysyy rinnallasi myös neljä-viisikymppisenä?
Suurin osa miehistä, jotka ovat valmiita kuvailemaasi liittoon, on vahvasti uskovaisia. Oletko siis valmis etsimään puolison esim. mormonien tai lestadiolaisten piiristä?
ja viimeisenä ja tärkeimpänä, kun et ole seksiä koskaan kokeillut, miksi olet sitä kohtaan niin kielteinen, ettei sitä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa?
En siis missään nimessä tuomitse, kenenkään ei pidä seksiä harrastaa minkään julkisen paineen takia ja jokainen taaplaa tyylillään. Minua vain kiinnostaa, miksi joku valitsee näin työlään tien, jolle on vielä vaikea löytää kumppania mukaan, kuin pidättäytyä jostakin, mistä ei oikean kumppanin kanssa ole yhtään mitään haittaa, mutta joka vielä tuntuu niin uskomattoman hyvältä?
[/quote]
Jos mieli muuttuu, asioista puhutaan ja katsotaan mitä tehdään.
Jos mies ei pakota minua omaan uskontoonsa, en näe asiassa mitään vikaa. Ihmisen kanssa lopulta menen naimisiin, en uskonnon.
En ole seksiä kohtaan kielteinen. Miksei seksiä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa, mutta pyrkiä samalla siihen, että tulee raskaaksi? Edelleen, miksi nuo kaksi asiaa tuntuu tämän palstan ihmisten mielestä sulkevan toisensa pois?
En suhtaudu kielteisesti seksiin, odotan sitä. Haluan sitä ja haaveilen siitä. Haluan vain, että seksistä kuitenkin ennen pitkään syntyy jotain konkreettista. Minusta on mukavaa ajatella, että seksiä harrastetaan tiuhaan tahtiin kunnes käy ilmi, että olen raskaana. Sen jälkeen nautitaan läheisyydestä ja hellyydestä muuten, kunnes haluamme toisen lapsen. Seksissä on jäljellä toisen kehon uutudenviehätys ja seikkailu. Silloinkin seksiä harrastetaan taas niin pitkään, nautinnollisesti, toisesta nauttien, kunnes olen taas raskaana.
Miksi se ei olisi nautinnollista ja ihanaa, vaikka lopputulos olisikin jokaisen "seksikauden" jälkeen vauva?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:57"]
[/quote]
Jos mies ei pakota minua omaan uskontoonsa, en näe asiassa mitään vikaa. Ihmisen kanssa lopulta menen naimisiin, en uskonnon.
En ole seksiä kohtaan kielteinen. Miksei seksiä voisi harrastaa ihan vain puhtaasti ja pelkästään siksi, että se on ihanaa, mutta pyrkiä samalla siihen, että tulee raskaaksi? Edelleen, miksi nuo kaksi asiaa tuntuu tämän palstan ihmisten mielestä sulkevan toisensa pois?
En suhtaudu kielteisesti seksiin, odotan sitä. Haluan sitä ja haaveilen siitä. Haluan vain, että seksistä kuitenkin ennen pitkään syntyy jotain konkreettista. Minusta on mukavaa ajatella, että seksiä harrastetaan tiuhaan tahtiin kunnes käy ilmi, että olen raskaana. Sen jälkeen nautitaan läheisyydestä ja hellyydestä muuten, kunnes haluamme toisen lapsen. Seksissä on jäljellä toisen kehon uutudenviehätys ja seikkailu. Silloinkin seksiä harrastetaan taas niin pitkään, nautinnollisesti, toisesta nauttien, kunnes olen taas raskaana.
Miksi se ei olisi nautinnollista ja ihanaa, vaikka lopputulos olisikin jokaisen "seksikauden" jälkeen vauva?
[/quote]
mutta miksi pitää tulla vauva, miksi ei voi harrastaa ihan vain _pelkän_ nautinnon takia?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:59"]
mutta miksi pitää tulla vauva, miksi ei voi harrastaa ihan vain _pelkän_ nautinnon takia?
[/quote]
Onhan se seksi nautintoa, vaikka vauvaa yritetäänkin. Miksei vauvaa saisi tulla, jos haluaa tehdä lapsia?
Kuten sanoin aiemmin, haluan lapsia. Miksi siis ei?
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:03"]
[/quote]
Onhan se seksi nautintoa, vaikka vauvaa yritetäänkin. Miksei vauvaa saisi tulla, jos haluaa tehdä lapsia?
-ap
[/quote]
niin ymmärrän kyllä sen, mutta kun sanoit ettet esim raskaana ollessa halua harrastaa seksiä, niin miksei silloin voisi ihan vain nautinnon takia harrastaa vaikkei voikaan enää hedelmöittyä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:55"]
mutta mitä haittaa siitä on harrastaa seksiä muussakin kuin lapsenteko mielessä?
[/quote]
Ei siitä ole mitään haittaa. Haluan vain, että minun kohdallani seksin myötä saan siitä minun ja aviomieheni välisestä rakkaudesta konkreettisen todisteen - lapsen.
Ei se, että en halua harrastaa seksiä muuten vain, tarkoita sitä, että vihaan seksiä tai kokisin sen haitaksi. Eihän kaikki ihmiset laita kahviinsa maitoakaan, tai neulo käsitöihinsä kuvioita, mutta tuskin heistäkään on siinä kenellekään mitään haittaa, jos joku juo maitokahvia ja neuloo kukkaneuleita.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:03"]
[/quote]
-ap
[/quote]
niin ymmärrän kyllä sen, mutta kun sanoit ettet esim raskaana ollessa halua harrastaa seksiä, niin miksei silloin voisi ihan vain nautinnon takia harrastaa vaikkei voikaan enää hedelmöittyä?
[/quote]
Ei se, etten halua yhdyntää/sukuelinten koskettelua tultuani raskaaksi, tarkoita sitä, että parisuhteesta loppuu kaikenlainen fyysinen läheisyys. Nautintoa kun voi saada niin monella muullakin tapaa, kuin seksillä. Myös halauksilla, suudelmilla ja kosketuksilla voi tuottaa toiselle nautintoa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä uskon, että se voi olla nautinnollista ja ihanaa, vaikka siitä olisi joka "seksikauden" jälkeen seurauksena vauva. Uskon että täällä moni muukin on samaa mieltä. Kuitenkin, kun seksi on nautinnollista ja ihanaa, niin miksi siitä on seurattava aina vauva, miksi se ei voi olla vain ihana osa arjesta ilman, että siitä tarvitsee seurata mitään?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:44"]
Varo vaan ap, ettet oikeasti saa tuollaista lassukkaa riesaksesi. Niillä on tuo huora/madonna-syndrooma, josta syystä innostuvat kovasti kun kuulevat jonkun olevan neitsyt. Papin aamenen jälkeen eivät kuitenkaan voi hyväksyä sitä, että naisella on omakin tahto sen suhteen milloin seksiä harrastetaan. Sen jälkeen sitä pitäisi olla aina tarjolla silloin kun lassukan palleja pakottaa ja sillä tavalla millä lassukka tykkää - eli tosi pikaisesti. Jos tällaista seksiä ei ole kotona tarjolla juuri oikeaan aikaan, lassukka menee mielellään ostamaan jonkun kehitysmaasta tänne huijatun pikkutytön alleen.
[/quote]
NONIIN
Sieltähän se todellinen vihan lähde paljastui!
Mätisäkki on siis dumpattu ja mies on hankkinut itselleen naisellisen vaimokkeen ulkomailta kyllästyttyään tuollaiseen suutaan pieksevään kuvatukseen.
HAHAHA, olisihan tämä pitänyt arvata.
Mutta hei mätis, nauti vielä niistä muutamasta vuodesta kun kuukausittain vaihtuvat lähiönaapurisi viitsivät laskea lastinsa sinuun :- D
[/quote]
Viittaus koski itseasiassa erästä täällä käytyä monen sivun keskustelua. Sä voit kaivaa sen keskustelun googlella, itse en taida nyt jaksaa. Siinä oli pienoinen parvi lassukoita, joiden mielestä heille kuului sekä neitsyt vaimot, että prostituoidut ihmiskaupan uhrit.
Ja kultaseni, mieheni istuu tuossa vieressä ja katsoo Myytin murtajia. Olen ihan normaalipainoinen naisellinen nainen. Myöhemmin illalla todennäköisesti harrastamme molempia tyydyttävää seksiä. Mites oma iltasi etenee? Uskallatko kertoa rehellisesti?
[/quote]
ei se varmaan uskalla. lassukka menee kohta itkemään itsensä uneen kun ei saa tänäänkään pillua... :) mutta kukapa nyt tuollaista vihaista katkeroitunutta runkkaria ´panisi :D