Tekisitkö lapsen, jos olisit 48 ja isäehdokas 24? Tilanne käsillä...
Epäilen olevani raskaana. Tilanne on kamala. Kertoisitko miehelle? Itse minun pitää tietysti päätökseni tehdä, mutta pohdiskelen.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 48-vuotias nainen tulee enää raskaaksi, joten turha huolia.
Ahaa, kiitos tiedosta, kerron gynekologilleni. Minulla on säännölliset kuukautiset ja ovulaatio ja munasoluja vaikka muille jakaa.
ApMiksi sitten paneskelet lähes lapsen kanssa ilman ehkäisyä?
Tämä. Siinä on poikaparan elämä pilalla. Kaverit saa kuittailla mum monnussijalle.
Ei ollut poikaparkakaan kuullut ehkäisystä.
Se siitä tulee, kun pelataan yöt ja nukutaan päivät - luiskahtaa koulussa tämmöiset epäkiinnostavat asiat ohi korvien.
Tappaisit lapsesi koska joku sanoo jotain.
Miten ihmeessä nuori mies pystyy saamaan erektion noin vanhan naisen kanssa?
Itse en pystyisi seksiin yli 25-vuotiaan naisen kanssa.
M46
Mikä POIKAparka? 24v on kyllä MIES jos nyt ei ole älyllisesti jotenkin vajaa. Ihme miesten aliarviointia taas.
Tunnen useampiakin naisia jotka viisikymppisinä ovat saaneet yllätysvauvan. Kaverin, joka oli jo sisarusparven nuorin isolla ikäerolla isoveljiinsä, äiti tuli raskaaksi kun olimme yläasteikäisiä. Muistan kun mietimme, miten jännää on, että hänen pikkusiskonsa on täti jo syntyessään - isoveljillä kun oli ollut omia lapsia jo monta vuotta. Toisen kaverin äiti pyöräytti suunnittelemattoman iltatähden niihin aikoihin kun lähdimme opiskelemaan. Vauvan ristiäiset ja äidin viisikymppiset juhlittiin samaan aikaan. Oma tätini sai viimeisen lapsensa yli viisikymppisenä.
Kaikki mainitut raskaudet menivät hyvin ja lapsi syntyi terveenä. Varmasti on ollut lähipiirissä enemmänkin tapauksia mutta niistä aborteista ja keskenmenoista ei niin huudella.
Tätini on toki nuorimmasta tyttärestään iloinen, mutta sanoi joskus että ei kyllä tekisi samaa enää uudestaan. Oli kuulemma ihan eri kertaluokan homma tuo lapsenkasvatus kun itsellä oli parikymmentä vuotta enemmän mittarissa kuin edellisten kanssa.
Älä pilaa sen 24-vuotiaan elämää.
Ap mä olen saanut lapset 42 ja 44v ja loistavasti jaksan, olen hyväkuntoinen ja urheilen paljon.
Sun tapauksessa en miettisi hetkeäkään, tottakai pidät lapsen. Lapsi on LAHJA. Äidin iästä viis. Jos et ole katastrofi elämäntilanteessa niin ei sulla ole mitään syytä keskeytykseen. Olet vielä nuori.
Mäkin ottaisin vielä lapsen jos vaan onnistuisin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nää pällit on jotka sanoo ettei nainen voi tulla raskaaksi nelikymppisenä. Nainen voi tulla raskaaksi niin kauan kuin viimeinen munasolu irtoaa. Joka vuosi tulee viiskymppisiä raskaaksi. En kyllä vaan pitäisi lasta enää tuossa iässä.
Jep. Joku saa lapsen yli 50-vuotiaana, toisella ei onnistu edes 18-vuotiaana.
Zinc kirjoitti:
Miten ihmeessä nuori mies pystyy saamaan erektion noin vanhan naisen kanssa?
Itse en pystyisi seksiin yli 25-vuotiaan naisen kanssa.M46
Eihän nuorta ja vanhaa miestä voi mitenkään verrata. Miksi luulet tämän naisen ottaneen nuoremman miehen..
Hmph... näitä naisvihapuheita.
Ap voisitko ajatella asiaa positiivisen kautta. Että tilanne ei ole kamala vaan ihana. Ihana ihme on tapahtunut. Lapsi on hienoin asia maailmassa.
Selkeesti ap miettii ihan liikaa mitä muut ajattelee ja hyväksyykö muut apn tilanteen. Muiden mielipiteellä ei ole MITÄÄN väliä. Vsin sillä on mitä ap itse ajattelee.
Sinuna katsoisin maailmankaikkeuden lahjan, ja antaisin sen kasvaa ja katsoa eteneekö raskaus. Jos etenee, se on upeaa ja ainutlaatuista! Jos ei niin sitten sille ei voi mitään.
T
Tietysti. Aina kun olen ollut tuossa tilanteessa, olen päätynyt pyöräyttämään vauvan.
Hei ap, mikä teillä on tilanne?