Ostin fb-kirppikseltä takin, siinä on hälytin!
Ostin fb-kirppiksen kautta pitkän takin. Vasta kotona huomasin, että siinähän on vielä helmassa kaupan hälytin kiinni! Mitä ihmettä?Miten saan sen pois rikkomatta takkia?
Kommentit (12)
Olet nyt sitten syyllistynyt rikokseen, ostanut varastettua tavaraa.
:D
Mä enemmänkin ajattelin että onkohan myyjä sen pöllinyt. Mutta en ymmärrä miten olisi saanut sen kaupasta muka ulos, ehkä hälytin ei toimi. Minä kuitenkin haluaisin sen irti
-ap
Nythän sinä olet kuin Hyacint Bukee
Sun pitää varmaan ilmiantaa myyjä poliisille ja luopua takista. Sehän on selvästi varastettu. Myyjä pitää erottaa fb-kirppariryhmästä. Tuskin siellä saa myydä varastettua tavaraa.
Tarviit magneetin sen irroittamiseen
Älkää kertoko. Hän on saanut pöllittyä kaupasta takin hälyttimien ohi ja nyt haluaa vinkit sen irrottamiseen. Älkää neuvoko.
Mä ostin kerran laukun tarjoustalosta, josta myyjä unohti poistaa hälyttimen. Ei hälyttänyt ovilla. Menin seuraavaksi anttilaan ja vasta sieltä lähtiessäni hälytti. Olin ihan äimän käkenä ja vartijakin tuli tarkastamaan. Kävin sitten tarjoustalossa poistattamassa sen. Nolotti kun olin kantanut laukkua olalla ja varmaan joku oli huomannut siinä koreilevan hälyttimen. Laukku oli musta/harmaa kuviollinen urheilukassi.
Sattui minulle joskus 20 vuotta sitten. Olin Tikkurilan Anttilassa ja suuret paksut toppatakit olivat juuri tulleet myyntiin. Niitä oli pyörivät telineet täynnä, hyvä kun ohitse sai itsensä puserrettua.
Minulla oli reppu selässä ja siellä ahtaudessa pyörin ja katselin vaatteita. Ostin jotain kemikaliotuotteita, oli samassa kerroksessa myynnissä. Menin kassalle ja maksoin tuotteet. Olin menossa jo ulos, kun kassa kysyi: "Mitä sinulla roikkuu tuosta repusta?" Olin äimänä ja kokeilin reppuani kädelläni.
Siellähän roikkui tyylikkäästi ja tukevasti poikien ulkohousut,, koko noin 170 cm. Olin ihan että en ollut huomannut koko housuja, niinkuin en ollutkaan. Kassa nauroi: "En kyllä ajatellutkaan että joku noin tyhmästi jotain yrittäisi varastaa", En ollut yhtään nolona, nauroin vaan yhdessä kassan kanssa.
Olisi joku asiakas tietysti voinut huomauttaa, että on tarttunut jotain reppuuni kiinni,
No samalla tavalla kuin siellä kaupassakin, kyllä sä osaat vanha myymälärosvo.