Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö lapsen, jos olisit 48 ja isäehdokas 24? Tilanne käsillä...

Vierailija
21.07.2020 |

Epäilen olevani raskaana. Tilanne on kamala. Kertoisitko miehelle? Itse minun pitää tietysti päätökseni tehdä, mutta pohdiskelen.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja isä varmaan innostuu hel-vetisti.

Mistäs tiedät kun et isää tunne ? Oli varmaan asennoitunut niin ettei isäksi pääse tämän naisen kanssa, jota saattaa jopa rakastaa. Voi olla iloinenkin yllätys jos perheen haluaa.

Vierailija
22/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 48-vuotias nainen tulee enää raskaaksi, joten turha huolia.

Tuleehan niitä jatkuvasti, jos on vaihdevuoden on alkaneet suvun naisilla esim. 55-vuotiaana.

Aika pitkälti geneettistä onnistuuko vai ei.

Lisäksi vaihdevuosien kynnyksellä niaislle tulee usein vieläpä ylimääräinen hedelmällisyyden purskahdus, joka auttaa viime hetken raskautumisessa. 

Vaihdevuosien pitäisi alkaa vasta 58-vuotiaana, että olisi mahdollista saada lapsia 48-vuotiaana. Hyvin harvinaista ja lähes täysin epätodenmäköistä raskautuminen tuossa iässä. Kuinka monta tuon ikäistä naista tunnet, joka olisi synnyttänyt lapsen omilla soluilla ilman munasolujen tai alkioiden pakastamista? Nolla varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot juibille. Oppii sekin että elämässä voi tulla yhtäkkiä vastuukin vastaa pelkän kullin uistelu sijaan.

Vierailija
24/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puumanaiset.. missä kivien alla ne piileksii ja minkälaiset nuoret miehet niitä kiinnostaa.

Täällä on yksi. Ns. tavallinen nuori mies. 😛

Vierailija
25/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset eivät kiihotu pojista vaan haluavat miehen.. näin ainakin olen täällä oppinut. Mikähän 24 vuotiaassa voi 50v naista kiihottaa.

En usko että kukaan olisi mennyt valehtelemaan ettei kiihota.

Se on kuitenkin täysin eri asia kuin parisuhde.

Kyllä niitä panna voi, mikään laki ei sitä estä. 

Vierailija
26/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kiitos tiedosta, kerron gynekologilleni. Minulla on säännölliset kuukautiset ja ovulaatio ja munasoluja vaikka muille jakaa.

Ap

Miksi sitten paneskelet lähes lapsen kanssa ilman ehkäisyä?

Kierukalla

Ap

Valeraskaus oireet. Mullakin kierukan käyttäjänä on usein niitä. Tee testi niin tiedät.

Vierailija
27/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät kun et isää tunne ? Oli varmaan asennoitunut niin ettei isäksi pääse tämän naisen kanssa, jota saattaa jopa rakastaa. Voi olla iloinenkin yllätys jos perheen haluaa.

Voi vit tu mitä soopaa. Toi mummo pilaa sen sällin elämän.

Vierailija
28/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan niitä jatkuvasti, jos on vaihdevuoden on alkaneet suvun naisilla esim. 55-vuotiaana.

Lisäksi vaihdevuosien kynnyksellä niaislle tulee usein vieläpä ylimääräinen hedelmällisyyden purskahdus, joka auttaa viime hetken raskautumisessa. 

Vaihdevuosien pitäisi alkaa vasta 58-vuotiaana, että olisi mahdollista saada lapsia 48-vuotiaana. Hyvin harvinaista ja lähes täysin epätodenmäköistä raskautuminen tuossa iässä. Kuinka monta tuon ikäistä naista tunnet, joka olisi synnyttänyt lapsen omilla soluilla ilman munasolujen tai alkioiden pakastamista? Nolla varmaankin.

Se on kyllä hyvin mahdollista, mutta sitä ei tapahdu paljoa sen takia, koska harva nainen tahtoo lapsia enää noin vanhana...

Vierailija
29/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kiitos tiedosta, kerron gynekologilleni. Minulla on säännölliset kuukautiset ja ovulaatio ja munasoluja vaikka muille jakaa.

Ap

Kun ei sun munasolujen laatu ole enää kunnollinen, että niistä syntyisi terve lapsi. Ehdottomasti käy keskustelu gynekologisi kanssa niin asia selkenee sinulle. Miten voit edes olla 48 ja et tuota ymmärrä?

En usko, että olet raskaana tai saat lasta.

Vierailija
30/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit tu mitä soopaa. Toi mummo pilaa sen sällin elämän.

Itse päätti seurustella ja paneskella sen mummon kanssa? Tuskin kukaan pakotti?

Vierailija
31/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen/tunsin ainakin kolme. Jokainen heistä synnyttänyt lapsensa aikana, jolloin munasoluja ei pakasteltu tai lahjoiteltu eli taatusti luomuna raskautuivat. t. eri

Vierailija
32/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kehitysvammainen lapsi, sain hänet nuorena. Mutta tunnen monta perhettä, joissa se vammainen on toivottu iltatähti. Vanhemnat näyttävät ihan zombeilta kun lapsi valvottaa vielä 15-vuotiaanakin.

Mieti vielä.

33/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isoäitini alkoi odottaa äitiäni 55 vuotiaana. Se oli vuonna 1926. Hän ei uskaltanut mennä lääkäriin, kun pelkäsi, että vatsassaan on syöpä.

Mutta se ei ollutkaan syöpä vaan paljon pahempaa eli äitini.

Isoäiti ei kehdannut työntää lastenvaunuja, koska kaikki olisivat silloin tienneet, että hän oli ollut "niin" aviomiehensä kanssa.

Niinpä välkkyinä komensivat äitini isosiskoa lykkimään vauvanvaunuja. Siitä tuli skandaali, että kuinka hän naimaton hyvän perheen tytär on mennyt vauvan saamaan.

Mutta ap:n mietteisiin palatakseni, sanoisin, että ota ihmeessä vauva vastaan. Sehän vallan ihana uutinen. Ja kun vielä kerroit, että sinulla on jo lapsia, niin osaat häntä varmasti hienosti hoitaa.

Onnittelen 🌸💐

Vierailija
34/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsen. Olen aina sanonut että kun olen jo aikuinen joka pystyy kyllä lapsen elättämään, jos vahingossa tulee, niin tulkoon.

Koska isä on vielä noin nuori, kertoisin hänelle, mikäli on kypsä ikäisekseen ja sanoisin että saa itse valita. Onko isä vai ei. Jos sanoo ei, jätän rauhaan, ei elatusmaksuja, nimeä ei tule mihinkään papereihin.

Vierailija
35/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hemmetinn hyvä kommentti!

Vierailija
36/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi miehelle, ellei se poika ollut ihan erinäköinen kun sun mies.

Vierailija
37/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä. Siinä on poikaparan elämä pilalla. Kaverit saa kuittailla mum monnussijalle.

Pakottiko joku tuon poikaparan ruikkimaan mällinsä naisen sisään?

Vierailija
38/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Minun isoäitini alkoi odottaa äitiäni 55 vuotiaana. Se oli vuonna 1926. Hän ei uskaltanut mennä lääkäriin, kun pelkäsi, että vatsassaan on syöpä.
Mutta se ei ollutkaan syöpä vaan paljon pahempaa eli äitini.

Isoäiti ei kehdannut työntää lastenvaunuja, koska kaikki olisivat silloin tienneet, että hän oli ollut "niin" aviomiehensä kanssa.

Niinpä välkkyinä komensivat äitini isosiskoa lykkimään vauvanvaunuja. Siitä tuli skandaali, että kuinka hän naimaton hyvän perheen tytär on mennyt vauvan saamaan.

Mutta ap:n mietteisiin palatakseni, sanoisin, että ota ihmeessä vauva vastaan. Sehän vallan ihana uutinen. Ja kun vielä kerroit, että sinulla on jo lapsia, niin osaat häntä varmasti hienosti hoitaa.

Onnittelen 🌸💐

Anteeksi huono huumorini ja ohi aiheen kirjoittelu, mutta repesin totaalisesti tuolle lauseelle :D

Vierailija
39/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella, kuinka vihainen ja pettynyt olisin 24v nuoren vanhempana tuollaisessa tilanteessa.

Mikä teitä mummoja/pappoja vaivaa, jotka käytätte nuoren ihmisen sinisilmäisyyttä hyväksenne halutessanne jotain? Nyt tekisi mieli kysyä, että onko tässä kyse juuri siitä paljon puhutusta narsismista? Missä moraali?

Vierailija
40/113 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista tuo on, mutta ei mahdotonta. Tilastollisesti Suomessa syntyi eniten lapsia yli 50-vuotiaille toisen maailmansodan jälkeen. Jos menepaussi tulee yli 60-vuotiaana vasta, on mahdollista viisissä kymmenissä tulla raskaaksi. Se kannattaako tuossa iässä enää lasta tehdä, on aivan eri asia.

Kannattaa käydä gynellä, vaihdevuosien hormoonivaihtelut ja jotku gynekologiset syövät saattavat aiheuttaa vääriä positiivia raskaustuloksia. Voihan tuo olla myös tuulimunaraskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi