Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pilkkaaminen alkaa jurppia

Vierailija
21.07.2020 |

Olen lopun kyllästynyt jatkuvaan pilkkaamiseeni! Viimeksi eilen kassajonossa kaupassa takana oleva sanoi itsekseen ”toi tyyppi on täysin nolla ja totaalinen paska”. Menen minne vaan niin jatkuvasti mulle suolletaan paskaa päin naamaa ja irvaillaan. Naapurikin huutelee homoksi aidan takaa. Olen nyt puoli vuotta ollut stressilomalla työpaikalta koska en jaksanut enää siellä huutelua ja pilkkaamista johon jopa esimies syyllistyi. Mökillä saan olla rauhassa edes hiukan ellei joku veneilijä tuu lähelle rantaa huutelemaan. Pari kertaa on tapahtunut niinkin. En enää tiedä mitä tekisin. Mikä perkele mussa on vikana että mua pitää pilkata ja irvailla mulle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo varmasti totta, kuuleeko muutkin saman, vai onko jotain psyykkistä oireilua, että luulet muiden pilkkaavan sinua?

Vierailija
2/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkilaiturisi kalatkin nauraa sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis hei olle lähinnä Breivik tai Eerikan isä tai äitipuoli, että sulle tultais sanomaan. Taidat kärsiä siis siitä, että uskot ihmisten ajattelevan noin, vaikka he eivät toimi niin.

Vierailija
4/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ap otsikkoa: jatkuva pilkatuksi tulemisen luuleminen alkaa jurppia

Vierailija
5/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
6/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta välittämästä muiden mielipiteistä ja pidä puolesi, mökki ranta on sinun ja veneilijälle voi toivottaa "hyvää matkaa, tämä on yksityisalue", myös kyltti siihen rantaan voisi tepsiä. Naapurista pääsee helposti eroon muuttamalla tai sitten annat toisen vitsailla... Ei kaikki asiat ole niin vakavia, tai tarkoitettu loukkaamaan, ei se veneilijä tiedä että tahdot olla rauhassa, ei naapuri ymmärrä että hänellä on huono huumorintaju, kassajonossa huutelija voi olla mielenterveys potilas...

Vierailija
7/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että tuntemattomat kommentoisivat noin jatkuvasti. Ehkä tässä on enemmänkin psyykenpuolen ongelmaa.

Vierailija
8/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyin työssäni hyvin. Tein pitkiä IT projekteja joista sain asiakkailta kiitosta. Silloin oli kaikki vielä hyvin. Kunnes yhtenä päivänä työpaikalla oli täysi helvetti. Kun menin toimistoon niin se huutelu alkoi. Olin tehnyt erään projektin kanssa viikonloputkin duunia usein yötä myöten. Ja sitten esimies sanoo huoneestaan että katos kun osaston luuseri tuli töihin. Kerroin heti hänelle että oon kyllä tehnyt projektia ja koodannut asiakkaan ohjelmistoa! Esimies kehtasi arvostella osaamistani kovin sanoin että hänen vittuperkele vaimokin koodaa paremmin, vaikka on muuten ihan idiootti. Syytä en tiedä, miksi moinen purkaus! Kahvipaikalla työkaverit tirskuivat selän takana! Supisivat että idioottihan se siinä ja että toikin pitäs työntää takaisin kohtuun ja panna uudelleen. Tämän kirjoitin oitis muistiin todisteeksi. Kestin tuota viikon ajan kunnes menin lääkärille kertomaan ja näytin muistiinpanotkin. Sain saikkua. Nyt pitäsi syksyllä palata duuniin.

Vierailija
9/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
10/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyin työssäni hyvin. Tein pitkiä IT projekteja joista sain asiakkailta kiitosta. Silloin oli kaikki vielä hyvin. Kunnes yhtenä päivänä työpaikalla oli täysi helvetti. Kun menin toimistoon niin se huutelu alkoi. Olin tehnyt erään projektin kanssa viikonloputkin duunia usein yötä myöten. Ja sitten esimies sanoo huoneestaan että katos kun osaston luuseri tuli töihin. Kerroin heti hänelle että oon kyllä tehnyt projektia ja koodannut asiakkaan ohjelmistoa! Esimies kehtasi arvostella osaamistani kovin sanoin että hänen vittuperkele vaimokin koodaa paremmin, vaikka on muuten ihan idiootti. Syytä en tiedä, miksi moinen purkaus! Kahvipaikalla työkaverit tirskuivat selän takana! Supisivat että idioottihan se siinä ja että toikin pitäs työntää takaisin kohtuun ja panna uudelleen. Tämän kirjoitin oitis muistiin todisteeksi. Kestin tuota viikon ajan kunnes menin lääkärille kertomaan ja näytin muistiinpanotkin. Sain saikkua. Nyt pitäsi syksyllä palata duuniin.

Toihan menee jo työsuojeluviranomaisen pöydälle, jos totta on.

Vierailija
11/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lääkäriin tai kehen tahansa luotettavaan ihmiseen. Todennäköisesti kyse on aistiharhoista - et pysty huomaamaan sitä itse, koska harhojen luonteeseen kuuluu, että ne tuntuvat täysin tosilta. Ahdistuksesi on aitoa, mutta helpottuu oikealla hoidolla, samoin harhat.

Vierailija
12/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Sua maalitetaan.

Vierailija
13/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko reilusti ylipainoinen? Ylipainoiset joutuvat kuuntelemaan inhottavaa käytöstä kuulemma.

Vierailija
14/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä osa on todella julmia. Pitää yrittää olla välittämättä tuollaisista jutuista ja jaksaa vain painaa.

Vierailija
15/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on mökki. Kaikilla ei ole.

Vierailija
16/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet keskenään heittävät tosi mustaa huumoria, mutta ymmärrän, että jossain vaiheessa se voi alkaa ärsyttää oikeasti. Siinä pitää jotenkin verbaalijudolla vain puolustaa itseään. Onko ap mies vai nainen?

Vierailija
17/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa pahalta. Varmaan jokainen tunnistaa, että pilkkaaminen ja ilkeily ovat lisääntyneet. Omalle kohdalleni ei ole sattunut suoraa pilkkaa kuin joskus. Olen vähän ylipainoinen, en läski. Minua on nimitetty ihrapalloksi, maailman navaksi, itseriittoiseksi. Minulla on isot rinnat, ja siitä olen kuullut koko elämäni. Ei ole kivaa.

Vierailija
18/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika työnteko, stressi ja rasittuminen laukaisee toisinaa piilevän skitsofrenian. Se saattaa alkaa just tuolleen äkillisesti. Luultavasti et pääse töihin, ennenkuin hoitotasapaino on saavutettu. 

Vierailija
19/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika työnteko, stressi ja rasittuminen laukaisee toisinaa piilevän skitsofrenian. Se saattaa alkaa just tuolleen äkillisesti. Luultavasti et pääse töihin, ennenkuin hoitotasapaino on saavutettu. 

Mitä skitsofreniaa on sellainen, että muut oikeasti nälvivät ja kiusaavat arjessa? Tiedän entisenä koulukiusattuna, että jotkut ihmiset ovat vain todella ilkeitä. Aikuisiakin kiusataan ja pahastikin, tosin pitää koettaa kehittää sitä teflonpintaa sitä vastaan.

Vierailija
20/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hiemankin keskiverrosta poikkeava ihminen saattaa joutua kuuntelemaan jatkuvaa vttuilua ihan oikeastikin, eikä se ole mitään kuvitelmaa. Joskus voi tulla joitain vastoinkäymisiä, joiden jälkeen ei jaksaisi sitä kohtelua ja mielestäni ap:n kertomus kuvaa sellaista tilannetta.

Esim. itse kun kerran sain pakit elämäni rakkaudelta ja samana päivänä sain taas tuttuun tapaani kohdata arkisen inhottavaa kohtelua, niin aloin itkeä (en siis itkenyt vielä niistä pakeista, vaan se inhottava kohtelu muualla katkaisi kamelin selän ja vasta sitten itketti, kun jo valmiiksi alakuloisena sain taas sitä itselleni normaaliarkeen kuuluvaa tylytystä osakseni).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan