Jatkuva pilkkaaminen alkaa jurppia
Olen lopun kyllästynyt jatkuvaan pilkkaamiseeni! Viimeksi eilen kassajonossa kaupassa takana oleva sanoi itsekseen ”toi tyyppi on täysin nolla ja totaalinen paska”. Menen minne vaan niin jatkuvasti mulle suolletaan paskaa päin naamaa ja irvaillaan. Naapurikin huutelee homoksi aidan takaa. Olen nyt puoli vuotta ollut stressilomalla työpaikalta koska en jaksanut enää siellä huutelua ja pilkkaamista johon jopa esimies syyllistyi. Mökillä saan olla rauhassa edes hiukan ellei joku veneilijä tuu lähelle rantaa huutelemaan. Pari kertaa on tapahtunut niinkin. En enää tiedä mitä tekisin. Mikä perkele mussa on vikana että mua pitää pilkata ja irvailla mulle.
Kommentit (27)
hiemankin keskiverrosta poikkeava ihminen saattaa joutua kuuntelemaan jatkuvaa vttuilua ihan oikeastikin, eikä
-ihmisethän on suht samanlaisia. Tarkoitatko sitä, että jos ihminen on avoimesti oma itsensä, niin sitä ei hyväksytä koska muut on niin pelokkaita? Lähinnä tää tuli mielee.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, tämä pahempi juttu ja tapaus kuin hautakivi toisessa ketjussa.
Tässä tapauksessa on kysymys todella sairaudesta ja harhoista.
Ei kannata ärsyttää, hiljaisuus parasta.
Putoja kommentteja tässä ketjussa. Joskus tosiaan kaupan jonossa jotkut juttelevat inhottavasti muista. Ei se ole kuvitelmaa tai harhaa. Muutama kuukausi takaperin jostain syystä jotkut teinit virnuilivat minulle ja katsoivat pitkään. Ei ole edelleenkään aavistusta siitä mahdollisesta syystä, mutta eivät he totaalisen pahantahtoisestikaan katsoneet. Ehkä mokasin jotain huomaamattani tai näytin typerältä muuten vain.
Muutaman kerran olen kyllä rohkaissut itseni ja karjaissut että mitä perkelettä se toinen siinä kyttää. Pari viikkoa sitten viimeksi joku hyypiö kaupan ovella katsoi pilkallisesti ja palasin kaupasta takaisin ihan vartavasten karjumaan hyypiölle. Otti jalat alleen ja ainakin sitten sain olla rauhassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen kyllä rohkaissut itseni ja karjaissut että mitä perkelettä se toinen siinä kyttää. Pari viikkoa sitten viimeksi joku hyypiö kaupan ovella katsoi pilkallisesti ja palasin kaupasta takaisin ihan vartavasten karjumaan hyypiölle. Otti jalat alleen ja ainakin sitten sain olla rauhassa.
Ap
Itsekin oon huomannut, että hyökkäys on paras puolustus. Tää maa on menny niin sekaisin lyhyessä ajassa ja ihmiset kyttää toisiaan pahat mielessä. Parempi olla yrmeä ja huutaa ennen kuin itseä loukataan. Valitettavasti se on joko tai - joko minua loukataan tai minä loukkaan.
Taidat olla trolli, mutta tekstisi heijastaa itseenikin. Teininä kukaan ei ollut minulle kaveri vaan päinvastoin. Onneksi ne ajat on ohi ja elämä näyttää nyt valoisemmalta.
Niin no, tämä pahempi juttu ja tapaus kuin hautakivi toisessa ketjussa.
Tässä tapauksessa on kysymys todella sairaudesta ja harhoista.
Ei kannata ärsyttää, hiljaisuus parasta.