Galluppia, millainen on keskiverto av-laisen hiukset.
Kommentit (34)
Mulla on polkka ja pitkä otsis. Mulla on oma väri, joka on jonkinlainen monivärinen ruskea, mutta siihen tulee - etenkin eteen - vaaleita raitoja. Hiukset ovat paksut, kiiltävät ja typeristä kohdista taipuisat.
Kasvatan pitkää, mulla olikin pitkä tukka, mutta lapsen saannin jälkeen kärsin joka paikkaan joutuvista irtohiuksista niin paljon, että leikkasin hiukset suutuspäissäni lyhyeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:42"]
Vaaleahkonruskeat pitkät.
[/quote]
Tällaiset myös mulla.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:46"]
Häh, ei siis kellään kananpersettä!
[/quote]
Nro 5:llä on aito kananperse! Leikkautin pitkän tukan nelikymppisenä lyhyeksi ja siitähän tuli valitettavasti se perinteinen kananpersemalli.
Eikö kellään ole sellaisia lainehtivia, ei kuitenkaan aivan kiharia hiuksia ?
Sellaiset on kauneimmat.
Luonnollinen blondi (ei platina vaan kellertävä), vino otsatukka, alaselkään asti pitkät hieman kerroksittain, paksut, hyväkuntoiset, hieman kiharat (taipuisat)
Hieman yliolkapään, maantienharmaa, ohut :(
Kullanvaalet (oma väri, lopetin värjäämisen vuosia sitten) vähän yli olkapään olevat suorat hiukset ja otsatukka. Tykkään tästä tyylistä tosi paljon! On mielestäni yhtä aikaa luonnollinen, moderni, tyylikäs ja helppohoitoinen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:06"]
Eikö kellään ole sellaisia lainehtivia, ei kuitenkaan aivan kiharia hiuksia ?
Sellaiset on kauneimmat.
[/quote]
Missä menee lainehtivan ja kiharan raja? Mulla on vaaleanruskeat (oma väri) ristiselkään ulottuvat luonnonkiharat hiukset. Hiusten paino vetää yläosan suoraksi, mutta latvoissa on kyllä kiharoita/laineita. Paksut hiukset, latvat kuivat.
Luonnonkiharat tummanvaaleat ja olkapäille ulottuvat. Kesäksi pätkäisytin kymmenisen senttiä ja värjäytin lähelle omaa väriäni talven vähän pitemmän ja tummemman jälkeen.
Laadultaan hiukseni olivat aiemmin liiankin pehmeät ja pörröisyyteen taipuvaiset (käytin kampaajan suosittelemia tuotteita, Redkeniä viimeksi). Aloitettuani oliivisaippuan käytön on hiuksissa ryhtiä jo heti pesun jälkeen, ja nykyään hiusten laitto on mukavaa kun en enää tarvitse kaikenmaailman voiteita ja suihkeita volyymia, ryhtiä, käsiteltävyyttä yms. lisäämään.
Mulla keskiruskea leukamittainen polkka otsatukalla.
Pitkät, lapaluiden alareunaan ulottuvat hiustenpidennykset, tummahko ruskea, todella lähellä omaa väriä eli juurikasvua ei erota.
Mullakin pitkät vaaleanruskeat hiukset. Olen siis keskiverto av-mamma :)
Blondattu wt-akateeminen kananpersetukka. Olisittepa te muutkin rehellisiä! ;-)