Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunkkainen meikki

Vierailija
07.06.2013 |

miten saisin meikistäni raikkaan? käytän kajaalia, ripsaria ja sitten meikkipuuteria. ihoni on raisvoittuva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset silmät sulla on, minkä väristä kajalia käytät?

Valitse meikkipuuterin sävy yhdessä myyjän/kosmetologin kanssa, väärän värinen meikkipuuteri tekee ihon juuri usein tunkkaisen väriseksi.

Vierailija
2/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yritäkään päästä kaikesta kiillosta eroon, koska liian mattapintainen iho näyttää todella tunkkaiselta.

Raikas meikki on minun mielestäni huomaamaton. Keskity korostamaan asioita, jotka ovat huomattavia esimerkiksi liikunnan jälkeen: pieni ihon kiilto, punaiset posket, raikkaat silmät.

Jos jättäisit kajalin pois ja puuteroisit vain ja ainoastaan T-alueen (otsan, nenän, leuan) ja hankkisit raikkaanvärisen poskipunan (esim. oranssiin tai pinkkiin vivahtava, saa olla helmiäistä joukossa), väritöntä huulikiiltoa ja ehkä jotakin raikkaanväristä luomiväriä, jossa on helmiäistä (esim. vihreä, vaalea beige, violetti), saattaisit näyttää raikkaammalta. Keskity siihen, että näytät mahdollisimman meikittömältä, vaikka sinulla olisikin paljon meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin Primeri meikin alle ja puuterimaisella mineraalimeikillä meikkipohja kasaan, itselläni Bare Minerals Matta -meikkipohja, se normiversio jää minusta liian kiiltäväksi. Rajaan silmät, mutta häivytän rajauksen pehmeäksi meikkikynässä olevalla "kumipäällä", hommaan käy myös pumpulipuikko tms. Myös luomivärillä voi häivyttää rajausta. Minulla on raskaat luomet, joten pitää olla tarkkana miten silmämeikin levittää, että saa silmät toimimaan. Silmissäni on ripaus vihreätä, joten violettiin taittuva luomiväri on ihan nappivalinta. Sisäkulmaan ja kulmaluun alle hieman vaaleata, joka avaa silmää. Tavoitteeni on selkeä ja raikas meikki, joka ei edes hirveästi näytä meikatulta.

Vierailija
4/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkipuuteri on paksua.. Ja paakkuuntuu iholle jos iho on rasvainen. Hanki ihollesi sopiva kosteusvoiden ja hyvin ohut ja öljytön meikkifluidi (ei liian tumma). Ei puuteria ollenkaan. jos kiiltää päivän mittaan niin köytä rasvaa imeviä papereita. Pohjusta ja puuteroi silmät, sillä jos luometkin rasvoittuvat niin meikki leviää ja näyttää tunkkaiselta. Rajaa silmät luonivärillä ja ohuella siveltimellä ja käytä sellaista ripsiväriä joka kestää rasvaisia silmäluomiakin.

Vierailija
5/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipunaa ehdottomasti!

Vierailija
6/6 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että valitset meikin sävyt omien luonnollisten väriesi mukaan. Tärkeintä on tietää, oletko väritykseltäsi lämmin, kylmä vai neutraali. Itse olen esimerkiksi kylmän värinen, ja mikä tahansa kellertävä meikkipohja saa minut näyttämään tunkkaiselta, tarvitsen jotain roosaan taittavaa riittävän vaaleaa. Samoin minulle luomiväreissä tai rajauksissa lämpimän ruskeat näyttää tunkkaiselta, kun taas harmaat, violetit, musta toimii. Lämpimänvärisellä ihmisellä olisi päinvastoin, hän näyttäisi minun väreissäni ylimaalatulta ja tunkkaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi