Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjut lehtokotiloita?

Vierailija
20.05.2013 |

Parhaat vinkit jakoon nyt! 

Itse olen vaan kerännyt niitä pois, heittänyt sepelikuoppaan ja liiskannut jalalla sinne. (yök...)

Miten teillä toimitaan niiden kanssa, miten saatte ne pidettyä pois salaattien yms kimpusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liiskaa, kaverit tulevat herkuttelemaan ja voimistuvat entisestään. Ovat kannibaaleja. Heitä mieluummin vaikka kiehuvaan veteen tai saippuaveteen. Mutta älä unohda raatoämpäriä terassin alle helteeseen pariksi viikoksi, haisee hirveälle. Testattu on :)

Ankkoja ovat jotkut ottaneet, syövät kuulemma kotilot pois. Jotain Feromen tms myrkkyä on, sanovat sen tehoavan. Itse en oikein jaksa uskoa minkään tepsivän, tänä keväänä meillä ainakin niitä enemmän kun koskaan ennen. Syövät ihan kaiken.

Vierailija
2/2 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan lapsille niiden pyydystämisestä 5 senttiä kappale. Rikastuvat nopeasti, kannattaa vähän miettiä paljonko lupaa maksaa, jos etanoita on tosi paljon. Annan lapsille ämpärit käteen ja kaadan kiehuvaa vettä etanoiden päälle. Niitä voi pyydystää olutansoilla myös. Ferramolin etanamyrkky tehoaa kyllä, etana syö niitä sinisiä rakeita ja menee jonnekin puskaan kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi