Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola vituttaa.

Vierailija
07.06.2013 |

Olen päihteetön ja terveellä ruokavaliolla varustettu nuori nainen. Niskaturvotukset oli ekassa ultrassa okei, rakenneultrassa kaikki on muotoutunut hyvin ja raskaus on sujunut loistavasti, jos omia turhautumisia ei oteta huomioon (turvotus, krooninen nälkä ja siitä johtuva vitutus). Minua turhauttaa käydä äitiysneuvolassa, kun saman informaation löydän internetistä ja verenpaineet ja hemoglobiinit on aina ollut priimaluokkaa. Periaatteessa ainoa asia, mitä siellä tehdään on verenpaine tsekkaus ja painokatsaus. Sikiön sykettä ei melkein ikinä kuule, kun tyyppi vilistää takaseinälle istukan luo pakoon ja potkii terkkaria niin, että koivet näkyy mahan läpi. Turhauttaa mennä paikalle kuulemaan, että olen hienosti lihonut. Onko muilla vastaavanlaisia oloja neuvolan suhteen vai olenko vain poikkeuksellisen ärtyisä tamma?

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joSpa ne käynnit on myös seulontaa äidin mielenterveyden, parisuhteen, josparisuhteessa väkivaltaa, takia. sen syntymättömän lapsen vuoksi, eettä syntyisi mahd hyvään tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän