Ostaisitko 11,2e oluttuopin Stadissa?
Kommentit (38)
En todellakaan. Selviän ilman vaikka oluesta pidänkin :)
Maksaisin. Jos on tosi hieno terassi loistavassa paikassa, ympäristö kaikin tavoin upea, samoin tarjoilu, maksan ihan mielelläni. En kuitenkaan juo enempää kuin sen yhden, joten se on ihan sama mitä maksaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:10"]
Epäilen esimerkin olevan Kämpistä. Ymmärrän näiden ketjujen olevan hauskaa höpinää siitä miten en koskaan ja kaikki on hulluja jotka maksaa noista. Kyse ei ole aivan puhtaasta ns. oman rahan paikoista. Silloin se on aivan sama että onko kalja 11 vai 5 euroa tai skumppa 25 vai 75 euroa.
[/quote]
Että firman piikkiin? :)
Olen 11 Euron hintaisen oluen ottanut minibaarista Roomassa.
Ryöstöhintahan se mutta so what -minulla oli jano. (Toki ostin myöhemmin kaupasta muutaman tölkin kylmenemään ihan järkevällä hinnalla.)
En juo Lapin Kultaa ollenkaan. Harrastan oluita, joten jostain hyvästä ja erikoisemmasta lagerista voisin em hinnan maksaakin
En juo Lapin Kultaa ollenkaan. Harrastan oluita, joten jostain hyvästä ja erikoisemmasta lagerista voisin em hinnan maksaakin
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:45"]
Epäilen esimerkin olevan Kämpistä. Ymmärrän näiden ketjujen olevan hauskaa höpinää siitä miten en koskaan ja kaikki on hulluja jotka maksaa noista. Kyse ei ole aivan puhtaasta ns. oman rahan paikoista. Silloin se on aivan sama että onko kalja 11 vai 5 euroa tai skumppa 25 vai 75 euroa.
[/quote]
[/quote]
Kyllä, kulunut sanonta, mutta onpahan Kämppiäkin tullut kulutettua asiakkaiden kanssa. Olen nyt ollut ulkomailla hetken jo, tietääkö onko se Kämpin sushimesta jo parempi kuin ennen?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä, kulunut sanonta, mutta onpahan Kämppiäkin tullut kulutettua asiakkaiden kanssa. Olen nyt ollut ulkomailla hetken jo, tietääkö onko se Kämpin sushimesta jo parempi kuin ennen?
[/quote]
Tarkoitatko Zen Sushia? Sitä on kehuttu, mutta itse en ole käynyt. Voin lähteä makutuomariksi, jos menet ja maksat firman piikkiin... :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:58"]
Voisin ostaakin. Ostan samalla paikan atmosfäärin ja palvelun, en pelkkää olutta.
[/quote]
Juuri näin. Kokonaan siitä kiinni missä näin hulppean hintainen olut tarjoillaan.
itse ostin helteellä limpparipullon, hinta oli suolainen 5.90 ( 0.5l)
En ostaisi vaikka sais 50 centillä koska en juo olutta.
Monacossa vesipullo maksoi kympin. Mutta en maksaisi 11 euroa tuopista, etsisin edullisemman paikan.
Kämpistäkö tuo on?
Hullu ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 17:16"]
Hahhah, en todellakaan ostaisi. Maksan 3-4 euroa hyvästä kotimaisesta nelosoluttuopista ja palvelu sekä atmosfääri ovat huippuluokkaa. Suurin hinta jonka olen (Suomessa) maksanut oli kait seitsemän euroa ja silloinkin tuoppi piti hakea tiskiltä! Ei kiitos...
t. ulkosuomalainen
[/quote]
ihkaa. Mä olen ulkomailla melkein 20 vuotta sitten maksanut yli 10 euroa olutpullosta. Paikka oli huippuluokkaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:28"]
Huutonaurua; täällä Etelä-Saksassa kunnon oluesta tuopin hinta 2,80 - 3,50€. Se on vaan tyhmää maksaa ruikkuluirusta liikaa.
[/quote]
Ai Münchenissä "hienommalla" terassilla?
Joo, jos se olisi jotain erikoista olutta (esim. Wstvleteren), mutta peruskaljasta en todellakaan. Sotin Kämpissä tuskin se olut on pääasia miksi sinne mennään, vaan se paikka. Olutharrastajat menevät sitten ihan muihin baareihin.
En ikinä,minun lähipubissani iso olut on siinä kolme,neljä euroa ja se on sopiva hinta. Edes hienosta drinkistä en maksaisi tuollaista hintaa o.O