Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas idiootti av-mamma oli lapsensa kanssa Kumpulan uimalassa

Vierailija
05.06.2013 |

ja ei pitänyt silmällä lastaan. Tyttö oli hukkua, sivullinen hänet pelasti!

Ja sitten mamma tulee paikalle, alkaa kovaan ääneen kirkumaan pedofiilia, vaikka toinen on just pelastunut sun lapses, onneksi sivullinen kertoi kuinka asia todella oli!

Mamma ei edes tajunnut pyytää anteeksi käytöstään eikä kiittänyt pelastajaa!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sivullinen onnistui pelastamaan lapsen! Eiköhän mammakin tajua mitä tuli tehtyä väärin.

Vierailija
62/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kyllä se, että miksi vain YKSI ihminen näkee, kuinka tuo sankari pelasti lapsen. Siellä niitä ihmisiä kuitenkin on, ja varmasti kiinnittää huomioita, jos joku nostaa altaasta yskivää ja kakovaa lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kyllä se, että miksi vain YKSI ihminen näkee, kuinka tuo sankari pelasti lapsen. Siellä niitä ihmisiä kuitenkin on, ja varmasti kiinnittää huomioita, jos joku nostaa altaasta yskivää ja kakovaa lasta.

Vierailija
64/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että vain yksi ihminen on tapauksen nähnyt, hän oli ainoa rohkea, joka uskalsi avata suunsa, kun muut ihmettelivät lapsen äidin käytöstä.

Tyypillistä käytöstä, katotaan vaan monttu auki, eikä tehdä mitään ja jos joku sattuu kysymään että näitkö, olitko paikalla, en mää mittään nähnyt!

Vierailija
65/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä puolustellaan tuota huonosti käyttäytyvää mammaa. Mitä sen miehen olisi sitten pitänyt tehdä, että teille kelpaisi? Antaa lapsen hukkua????

Kyllä fakta on niin, että pelastajalle kuuluu kiitos ja kunnia, ei syytökset. Piste.

Vierailija
66/66 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juuri se syy, miksi minä miehenä en mene koskaan auttamaan lapsia, oli niillä kuinka kova hätä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme