Kukas idiootti av-mamma oli lapsensa kanssa Kumpulan uimalassa
ja ei pitänyt silmällä lastaan. Tyttö oli hukkua, sivullinen hänet pelasti!
Ja sitten mamma tulee paikalle, alkaa kovaan ääneen kirkumaan pedofiilia, vaikka toinen on just pelastunut sun lapses, onneksi sivullinen kertoi kuinka asia todella oli!
Mamma ei edes tajunnut pyytää anteeksi käytöstään eikä kiittänyt pelastajaa!
Kommentit (66)
Minua ihmetyttää kyllä se, että miksi vain YKSI ihminen näkee, kuinka tuo sankari pelasti lapsen. Siellä niitä ihmisiä kuitenkin on, ja varmasti kiinnittää huomioita, jos joku nostaa altaasta yskivää ja kakovaa lasta.
Minua ihmetyttää kyllä se, että miksi vain YKSI ihminen näkee, kuinka tuo sankari pelasti lapsen. Siellä niitä ihmisiä kuitenkin on, ja varmasti kiinnittää huomioita, jos joku nostaa altaasta yskivää ja kakovaa lasta.
En usko että vain yksi ihminen on tapauksen nähnyt, hän oli ainoa rohkea, joka uskalsi avata suunsa, kun muut ihmettelivät lapsen äidin käytöstä.
Tyypillistä käytöstä, katotaan vaan monttu auki, eikä tehdä mitään ja jos joku sattuu kysymään että näitkö, olitko paikalla, en mää mittään nähnyt!
Kylläpäs täällä puolustellaan tuota huonosti käyttäytyvää mammaa. Mitä sen miehen olisi sitten pitänyt tehdä, että teille kelpaisi? Antaa lapsen hukkua????
Kyllä fakta on niin, että pelastajalle kuuluu kiitos ja kunnia, ei syytökset. Piste.
Tässä on juuri se syy, miksi minä miehenä en mene koskaan auttamaan lapsia, oli niillä kuinka kova hätä tahansa.
Hyvä, että sivullinen onnistui pelastamaan lapsen! Eiköhän mammakin tajua mitä tuli tehtyä väärin.