Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas idiootti av-mamma oli lapsensa kanssa Kumpulan uimalassa

Vierailija
05.06.2013 |

ja ei pitänyt silmällä lastaan. Tyttö oli hukkua, sivullinen hänet pelasti!

Ja sitten mamma tulee paikalle, alkaa kovaan ääneen kirkumaan pedofiilia, vaikka toinen on just pelastunut sun lapses, onneksi sivullinen kertoi kuinka asia todella oli!

Mamma ei edes tajunnut pyytää anteeksi käytöstään eikä kiittänyt pelastajaa!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia mammoja valitettavasti on. Vaikka sille pedofiilin huutajalle joku olisi vääntänytkin rautalangasta tapahtuneen, niin hän ei sitä uskoisi, vaan edelleen väittäisi pedofilian tapahtuneen. Ihmettelen suuresti, ettei soittanut poliisia paikalle.

Vierailija
22/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä varmaan joka vieras mies on pedofiili!

Tilastollisesti mahdollinen pedofiili on juuri se tuttu mies, tiesitkö sen?

En voi tajuta tuollaisia ihmisiä, vai oletko itse pedofiili, kun siihen niin vahvasti uskot?

Johon kalikka jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kasvatettu ainakin niin, että vaikka olisi mikä stressitilanne päällä niin en ala ihmisiä haukkumaan. Erittäin moukkamaista ja junttimaista mielestäni.

Vierailija
24/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan mitään ei tapahtunut, sen todisti sivullinen, vaan tämä ihminen pelasti lapsen!!!

HALOO sinä pedofiiliksi epäilevä, siis mitään EI tapahtunut, ja mamma ei osannut kiittää eikä pyytä anteeksi.

Vierailija
25/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:27"]

En voi tajuta tuollaisia ihmisiä, vai oletko itse pedofiili, kun siihen niin vahvasti uskot?

Johon kalikka jne

[/quote]Lakkaa vaahtoomasta. Mä vaan selitin, miks tuo mamma vois uskoa ekaks pahinta. Tuo ei ollut mun mielipiteeni siitä miehestä. Tosin, jos joku vieras mies pitelis mun lasta ja kuskais sitä johonkin ilman syytä, niin en mä sitä ihan tavallisena asiana pitäis. Jos se sulle on ok, niin hyvä sulle.

Vierailija
26/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ollenkaan 26 mistä tässä on kyse???

Vierailija
27/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuskais mun lastani, ei se ois normia, mutta en nyt ekaksi pedofiiliksi luulisi, tulis ensin mieleen joku tapaturma, onnettomuus.

Vierailija
28/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:36"]

Tajuatko ollenkaan 26 mistä tässä on kyse???

[/quote]Tietenkin. Joku halus tietää, miksi ekaksi mamma huusi pedofiiliä. No mä kirjoitin, miksi ihminen, joka ei huolehtinut lapsestaan,mahdollisesti kuvitteli pelastajan olevan pedofiili. Missään en ottanut kantaa asian todenperäisyyteen, enkä moukkamaisuuteen. Normaali ihminen ei huuda ekaks pedofiiliä, mutta normaali ihminen ei myöskää jätä vahtimatta lastaan. Ja normaali ihminen ei myöskään jätä pyytämättä anteeksi, jos on väärin käyttäyhtymyt toista ihmistä kohtaan.

-26

Vierailija
29/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:19"]

Ei mulle ensimmäiseksi tulis seksi mieleen.

Kyllä mä ottaisin asioista selvää ennenkuin alkaisin huutelemaan mitään omia olettamuksia. Vai onko sulla aina pedofiili-ajatukset esim. kun esim. sukulaismies leikkii lapsesi kanssa??

Jos on, niin sanoisinpa että olet itse sairas.

[/quote]Kyse oli vieraasta miehestä.

[/quote]

SILTI.

Vierailija
30/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:27"]

Johon kalikka jne

[/quote]

Näin juuri, jos pedofiilejä pelkää, niin kannattaa tarkkailla sitä lähipiiriään. Ja mitä, jos pelastaja olisi ollut nainen, olisiko siinäkin tapauksessa syyttänyt pedofiiliksi?

Vierailija
31/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:38"]

Jos kuskais mun lastani, ei se ois normia, mutta en nyt ekaksi pedofiiliksi luulisi, tulis ensin mieleen joku tapaturma, onnettomuus.

[/quote]

Sama täällä. Jos uima-altaassa joku pitelisi lastani vedenpinnan yläpuolella tai kuljettaisi häntä kohti altaan reunaa, niin todellakin tulisi ensimmäisenä mieleen, että lapsi on saanut jonkun sairaskohtauksen (tms) ja toinen on hänet pelastanut.

Vierailija
32/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:56"]

Sama täällä. Jos uima-altaassa joku pitelisi lastani vedenpinnan yläpuolella tai kuljettaisi häntä kohti altaan reunaa, 

[/quote]Nyt alkaa tämä tarina elää ihan omaa elämäänsä täällä. Aloituksessa ei sanottu missään, että nainen näki tuon miehen kannattelevan lasta vedenpinnan yläpuolella tai ollenkaan siellä altaassa. 

Sitäpaitsi sinä (jota tässä siteeraan), etkös sinä kuitenkin ole niin täydellinen ihminen, että et voi koskaan nähdä lastasi tuollaisessa tilanteessa, koska olisit vahtinut häntä itse ja sukeltanut välittömästi pelastamaan?

Vierailija
33/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:06"]

Sama täällä. Jos uima-altaassa joku pitelisi lastani vedenpinnan yläpuolella tai kuljettaisi häntä kohti altaan reunaa, 

[/quote]Nyt alkaa tämä tarina elää ihan omaa elämäänsä täällä. Aloituksessa ei sanottu missään, että nainen näki tuon miehen kannattelevan lasta vedenpinnan yläpuolella tai ollenkaan siellä altaassa. 

Sitäpaitsi sinä (jota tässä siteeraan), etkös sinä kuitenkin ole niin täydellinen ihminen, että et voi koskaan nähdä lastasi tuollaisessa tilanteessa, koska olisit vahtinut häntä itse ja sukeltanut välittömästi pelastamaan?

[/quote]

Jaa, milläköhän tavalla hukkuva sitten pelastetaan jollei nostamalla vedestä ylös ja tuomalla rantaan/altaan reunalle?

Sanoinko minä mitään siitä, että miksei lasta vahdittu paremmin alunperin? No en. Onnettomuus vedessä voi sattua ihan sekunnissa. Kai kaikki tietävät miltä hukkuva oikeasti näyttää? Se ei tarkoita huutamista, räiskimistä tai polskimista. Oikeasti hukkuva ei pysty edes huutamaan apua tai hallitsemaan liikkeitään vedessä.

-32

Vierailija
34/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan koko tarinan pelastajan kirjoittamana fb:ssä

"

Saatana kun pistää vihaksi..!!
Tapahtuin aamupäivällä Kumpulan-uimalassa kävin vähän penkki puntilla ja sit päälle uimaan..No altaa tietysti täynnä ihmisiä ja vain kolmerataa oli käytösssä. 1.melkein osaa uida 2.kaikenlaiset kellujat 3.uimataitoiset ja sitten loppu allas sikinsokin uimareita ?? No kolmosrataa olin uinut about 12-15min nih huomasin yhden pikkulikan joka räpiköin jo keskellä allasta aina välillä rataköydessä roikkuen, uin ja käännyin päädyssä ja sukellusliuussa näin uimalaseissa hyvin kun tää pikkulikka oli vajoamassa veden alle.. uinkohdalle ja sukelsin ja huomasin heti nyt ei ollut kaikki hyvin .onnex ei ollut syvässä päässa vain 2m vettä sain likan heti ylös mut oli jo tajuton nostin altaan reunalle ja onneksi alko siinä heti yskimääja ja kakomaan ilmaa ja sitten säikähdyksestä itkemään..muutama ihminen oli jo kertynyt ympärillä ja minä kysymään onks sulla kavereitä tai vanhempia täällä. eikä itkultaan pystynyt vastaamaan. Sit...ten pamahti takaa päin suoraan korvaan niin että kipunat silmissä sinkoili..ja yks nainen huutaa siinä pääpunasena Ellu mitä toi mies on sulle tehnyt onkse koskenut suhun vastaa Ellu ..itkee vielä kovempaa ja mä en heti tajunut viell tilannetta. kun jo uimavalvojakin tulee ottaa musta kiinni.. !! Ja kaikki vitun ihmiset ympärillä vain pällistelee ja töllää mua..?? Yks Yh äiti huutaa pääpunasena ja syyttää mua pedofiiliksi sekä yks kelkannaru roikkuu mussa kiinni .. ?? Vittu mä hermostuin mä heitin sen kelkan narun selästä .. Ja olin lähössä pois .kun paikalle tuli yks täti ihminen ja huusi sille yh äidille, että hän näki kyllä kaiken !! ja jollei tämä herra olisi tajunut tilanetta ja nostanut teidän tytärtänne sieltä altaasta olisi se hukkunut !!! No nyt hiljeni yh äiti ja loppu syytökset.. Ja alko sit huutaa tyttärelleen miks oli mennyt isoon altaaseen...Mä kiitin tätä tätiihmistä joka oli muuten nimeltää Marja tarjosin hänelle kahvit ja jutskattiin nykymailman menoa Yh äiti ei kerkee kattoo tyttärensä perää kun tarkkailee uroksia sekä uimavalvoja ei kerkee valvoo allasta kun bongailee tipuja bigineissä.. !!! "

ap

Vierailija
35/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliksi syyttely on mun mielestä ihan hirveää. Siinä voi oikeasti pilata jonkun koko elämän.

Eihän kaikki ympärillä välttämättä kuullut  totuutta vaan llähti kotiin levittämään juorua et kumpulan uimalassa on pedofiili, sen ja sen näköinen. =(

Vierailija
36/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenpelastusmitalli pitäisi tuolle miehelle antaa.

Vierailija
37/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:05"]

Joku täytyy pelastajassa olla vikana, jos ensimmäisenä hälytyskellot huutaa pedofiilia

[/quote]

olisi joutanutkin hukkua, jos äitinsä tulee. Maailma olisi ollut hippusen  parempi paikka. Itse en vastaisuudessa puutu ulkopuolisten asioihin, vaikka olisi auton alle kävelemässä...

[/quote]

olet ällöttävä kuvottava paskakasa

Vierailija
38/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:06"]

[/quote]

Jaa, milläköhän tavalla hukkuva sitten pelastetaan jollei nostamalla vedestä ylös ja tuomalla rantaan/altaan reunalle?

-32

[/quote]Hyvänen aika, pitääkö toistaa? Aloituksessa ei sanottu, että äiti näki kun lasta autettiin siellä altaassa. Hän on saattanut nähdä tilanteen vasta sitten, kun lapsi on nostettu jo ylös. Näin ollen sinun ajatuksesi, että "jos joku pitelisi lastani veden pinnan yläpuolella, ajattelin ensimmäiseksi, että häntä pelastetaan". Näinhän se lapsen äitikin OLISI VOINUT ajatella, mutta nyt hän ilmeisesti näki lapsen vasta altaan reunalla. Tajuatko eron?

Vierailija
39/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten toi pelastaja tiesi, että se äiti oli yh, oliks sillä joku uikkari, missä luki et YH..? Vai luuleko hän yh:ksi kaikkia, joiden mies ei roiku koko ajan siinä hihassa kiinni...Muuten tosi hyvä juttu, hyvä että tollasia ihmisiä vielä Suomesta löytyy... 

Vierailija
40/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äidistä olisi tehtävä lisää-ilmoitus, kun ilmiselvästi ei vahdi lastaan riittävästi. Päälle kunnianloukkausyyte pedofiiliherjast ja ilmeisesti kävi myös fyysisesti käsiksi pelastajaan (näin ymmärsin tähtien näkymisen). Sakkoja ja huostaanotto kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi