Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas idiootti av-mamma oli lapsensa kanssa Kumpulan uimalassa

Vierailija
05.06.2013 |

ja ei pitänyt silmällä lastaan. Tyttö oli hukkua, sivullinen hänet pelasti!

Ja sitten mamma tulee paikalle, alkaa kovaan ääneen kirkumaan pedofiilia, vaikka toinen on just pelastunut sun lapses, onneksi sivullinen kertoi kuinka asia todella oli!

Mamma ei edes tajunnut pyytää anteeksi käytöstään eikä kiittänyt pelastajaa!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?? Voi ei :(

Vierailija
2/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuletteko te muka ihan oikeasti että yllättävässä stressitilanteessa ihminen käyttäytyisi jotenkin normien mukaan, hillitysti?

Huoh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yllättävässä stressitilanteessa sekä lapsen kanssa että ilman, enkä kyllä ole alkanut huutaa ketään pedofiiliksi (enkä ole nähnyt kenekään muunkaan näin tekevän)

Vierailija
4/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin jotain rajaa käytökselle, aika moukkamaisen kuvan jätti itsestään.

Vierailija
5/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:05"]

Siis luuletteko te muka ihan oikeasti että yllättävässä stressitilanteessa ihminen käyttäytyisi jotenkin normien mukaan, hillitysti?

Huoh....

[/quote]

Mutta ehtii ja kykenee kuitenkin tuossa stressitilanteessa mielestään analysoimaan lapsen ja aikuisen välisen kontaktin ja tulkitsemaan sen pedofiliaksi? Vau.

Vierailija
6/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:08"]

Olen ollut yllättävässä stressitilanteessa sekä lapsen kanssa että ilman, enkä kyllä ole alkanut huutaa ketään pedofiiliksi (enkä ole nähnyt kenekään muunkaan näin tekevän)

[/quote]

1. Et ole pelästynyt tarpeeksi

2. Mikä sinä olet määrittelemään miten paljon saa pelästyä ja miten miten silloin kuuluu käyttäytyä? Luuletko ettei tuota naista nolota tilanteen selvittyä?

Vierailija
7/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättävä stressitilanne, jätti lapsensa valvomatta ja lapsi meinas hukkua, olisiko syylisyyden tunne, joka vaivasi, mutta oli vaan niin helvetin ylpeä, ettei voinut sitä omaa typeryyttään korjata vaan meinas laittaa syyttömän kärsimään.

Jokainenhan tietää mitä voi seurata kun jättää lapsen valvomatta, ei pitäisi tulla yllätyksenä

Vierailija
8/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:12"]

Huoh....

[/quote]

Mutta ehtii ja kykenee kuitenkin tuossa stressitilanteessa mielestään analysoimaan lapsen ja aikuisen välisen kontaktin ja tulkitsemaan sen pedofiliaksi? Vau.

[/quote]

Voi pikkuista....

Sitä voi huutaa ihan mitä sylki suuhun tuo.

Etkö todella tajua että helppo se on jälkikäteen arvostella nokka pystyssä tyliin "Kyllä MINÄ käyttäytyisin fiksummin"?

Vierailija
9/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:12"]

Huoh....

[/quote]

[/quote]

Voi pikkuista....

Sitä voi huutaa ihan mitä sylki suuhun tuo.

Etkö todella tajua että helppo se on jälkikäteen arvostella nokka pystyssä tyliin "Kyllä MINÄ käyttäytyisin fiksummin"?

[/quote]

Selitä sinä viisas ihminen, miten pedofilia on ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, kun kyseessä on akuutti hätätilanne? Pedofilia, siis seksuaalisuus. Ei esim. se, että joku koittaa viedä lapsen tai että on tapahtunut jotain vakavaa, johon vieras puuttuu? Vaan seksuaalisuus?

Vierailija
10/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään, miksei suomalaiset uskalla auttaa :0 MIettikää nyt itsekin, jos vaikka pikkulapsi karkaisi ostoskeskuksesta vanhemmiltaan, hänet löytäisi joku MIESpuolinen, uskaltaisikohan ihan hevillä lähteä kuskailemaan lasta neuvontaan?

Kun tollaisia sekopäävanhempia on olemassa, pahimmassa tapauksessa saisikin  kiitosten sijaan itse syytteen lapsikaappauksesta ja pedofiliasta?

Vierailija
11/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta tässä on pointti se, että miksei mamma mennyt tämän pelastajan luokse ja kiittänyt ja pyydellyt anteeksi?

Pelastaja nimittäin ei häippäissyt paikalta vaan meni kaffelle tämän silminnäkijän kanssa, joka rohkeudellaan pelasti koko tilanteen.  Ties vaikka miesparka olisi joutunut poliisin kuulusteluihin. On mammalla ollut aikaa toipua ja tuumailla tapahtunutta, mutta eipä tajunnut tehdä sitä mikä hänelle olisi kuulunut!

ap

Vierailija
12/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sille naiselle tuli mieleen pedofilia? Miksi se oli päällimmäisenä hän mielessään, kaikista mahdollisista vastoinkäymisistä?

Vierailija
13/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:37"]

Miten ihmeessä sille naiselle tuli mieleen pedofilia? Miksi se oli päällimmäisenä hän mielessään, kaikista mahdollisista vastoinkäymisistä?

[/quote]Jos todellakaan ei ole vahtinut lasta, eikä nähnyt, että lapsi meinasi hukkua. Ainoastaan huomasi, että mies pitelee hänen lastaan.

Vierailija
14/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin paras, oikea luupää täm mamma!

Jättää lapsensa vahtimatta ja syyttää pelastajaa pedofiiliksi...BUUUAAAAHHHHHHH

Vierailija
15/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täytyy pelastajassa olla vikana, jos ensimmäisenä hälytyskellot huutaa pedofiilia

Vierailija
16/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:37"]

[/quote]Jos todellakaan ei ole vahtinut lasta, eikä nähnyt, että lapsi meinasi hukkua. Ainoastaan huomasi, että mies pitelee hänen lastaan.

[/quote]

Tämä minullekin tuli mieleen. Totta kai tuossa tilanteessa pedofilia tms. tulee ekana mieleen.

Tietenkin kohteliasta ja suotavaa olisi pyytää anteeksi ja kiittää lapsen pelastamisesta.

Vierailija
17/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:05"]

Joku täytyy pelastajassa olla vikana, jos ensimmäisenä hälytyskellot huutaa pedofiilia

[/quote]

Tää on varmaan samanhenkinen joka jättää lapsensa heitteille.

Vitsi kun ois lapsi hukkunut sinne, ei tarttis enää mamman "vahtia"!

Kyllä se oli mammassa se vika, eikä pelastajassa!

Vierailija
18/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:05"]

[/quote]Jos vieras mies pitelee sun lastas, niin mitä sulle tulee mieleen. Olettaen, että et ole tietoinen vaaratilanteesta.

Vierailija
19/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ensimmäiseksi tulis seksi mieleen.

Kyllä mä ottaisin asioista selvää ennenkuin alkaisin huutelemaan mitään omia olettamuksia. Vai onko sulla aina pedofiili-ajatukset esim. kun esim. sukulaismies leikkii lapsesi kanssa??

Jos on, niin sanoisinpa että olet itse sairas.

Vierailija
20/66 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:19"]

Ei mulle ensimmäiseksi tulis seksi mieleen.

Kyllä mä ottaisin asioista selvää ennenkuin alkaisin huutelemaan mitään omia olettamuksia. Vai onko sulla aina pedofiili-ajatukset esim. kun esim. sukulaismies leikkii lapsesi kanssa??

Jos on, niin sanoisinpa että olet itse sairas.

[/quote]Kyse oli vieraasta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi