Olitko 20-25 -vuotiaana tyhjäpäinen bimbo?
Itse en onneksi ollut, mutta tuntuu, että kaikki muut olivat.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 10:27"]
En ole koskaan ollut tyhjäpäinen bimbo.
[/quote]
Etpä sä ole koskaan elänytkään elämääsi harmaavarpunen.
Olin. Tai pikemminkin 18-23 -vuotiaana. Teininä olin mielestäni ruma rillipäinen nörtti, joka ei ikinä saisi poikaystävää. Sitten hankin piilarit ja aloin harrastaa liikuntaa ja yhtäkkiä tajusinkin olevani suosittu miesten keskuudessa ja se meni "vähän" päähän. Oli siinä sitten muutama aika levoton vuosi ja näin jälkeenpäin ajateltuna kyllä olisi voinut jättää useimmat miessekoilut väliin. Bimboilu ilmeni siis ainoastaan noissa mieskuvioissa, muuten kyllä olin ihan fiksu ja suoritin korkeakoulututkinnon siinä sekoilun ohella. Nykyään ihan järkevä lähes nelikymppinen perheenäiti :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 10:34"]Bimboa minusta ei saa kyllä millään. Muiden tekemiset ei kiinnostaneet silloin eikä nyt..[/quote]
Minusta tuollainen on bimbon merkki... Mutta on täällä muidenkin kommentit aika erikoisia. Että kun on auto, talo ja mies, niin ei voi olla bimbo.
Kyllä mun mielestä asunnon/talon omistaminen jotain kertoo, pelkän lainan saaminen yleensä vaatii kuitenkin hieman vastuullisuutta ja käsitystä raha asioista. Samoin oma talon rakentaminen nuorena on hieno suoritus. Omassa kaveripiirissä ainakin ne ihmiset, jotka itse voisin luokitella hieman bimboiksi ei jaksaisi edes kuunnella loppuun esitelmää lainan koroista tai verotuksesta asuntoon liittyen. Mun määritelmässäni bimboja ei juuri raha asiat kiinnosta ja tietämys asiosita on hyvin pinnallista.
Onneksi sitä 26-vuotispäivänsä aamuna herää täynnä yleissivistystä, kypsää viisautta ja ammattitaitoa.
Olin ja olen edelleen ja olen ylpeä siitä. En ole muuttunut käytännössä ollenkaan nuoruusvuosistani vaikka minulla on tullut lapsiakin. Minua ei vaan kiinnosta tylsät aiheet ollenkaan ja aion jatkaa samaan malliin. En tee sellaisella tiedolla mitään mikä ei kosketa minua ja säälin teitä joiden elämä on niin tylsää että joudutte käyttämään aikaanne muuhun kuin oman elämänne elämiseen ja siitä nauttimiseen.