Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että useimmat naiset valikoivat miehen statuksen ja aseman perusteella?

Vierailija
19.07.2020 |

Nyt tulee kyllä huutelua provoksi ja uliksi ja ehkä ketjunpoisto, mut menkööt.

Toisessa ketjussa iso osa kertoo, että esim koulutus, ammatti ja pituus ovat olennaisia tietoja kertoa deittiprofiilissa, jopa siitä huolimatta että kuva on tarjolla. Pian kolmevitonen hyvännäköinen (oikeasti) ja ihan oktyössäkäyvä kaverimies valittelee, ettei löydä naista, koska treffailu käy mut pidempään suhteeseen miehellä pitäisi olla tuossa iässä autot ja omistusasunnot jotta kelpuutetaan, säästäminen ja edullinen vuokra-asunto on nou. Pari muutakin tuttua sanonut samaa. Nämä ovat vähän kuin tahtomattaan pleijereitä, haluaisivat pidemmän suhteen mutta me naiset tiedetään, että siihen on tarkemmat vaatimukset (ehkä tästä erottaa että oon oikeesti nainen, en usko että mahdollisimman monen pyörittäminen tekee onnellista miehestä tai naisesta).

Onko tällä sit kenties tekemistä sen kanssa, onko kello tikittämässä vai lapset jo tehty? Itse oon tehnyt jo ekan kierroksen hyvinkin oikeaoppisesti, ja kun silti meni parhaasta yrityksestä huolimatta vikaan, on ulkoiset kriteerit nyt väljät ja luonne painaa 99%. Kun omat lapset elättää itse, ei toisen tuloilla oo väliä jos vain hänkin vain huolehtii itsensä. Jos lapset olisi vasta toiveissa, etsisikö enemmän turvaa mahdollisesta isäkokelaasta? Jotenkin tuntuu et eronneilla on usein eri toiveet suhteelle.

Mitkä on dealbrakerisi tinderissä yms? Onko lapsiluku jo täynnä? Miehetkin voi vastata.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo yhden lapsen äiti ja toinen tulossa. Muistelen aikaa ennen nykyisen miehen tapaamista (siitä ei ole hirveän kauaa, sillä lisäännyimme nopeasti.:)). Tiesin että haluan avioliiton, perheen, sen kliseisen kuvion. Kyllä siinä painoi miehen elämäntilanne enemmän kuin esimerkiksi ulkonäkö. Olen aika suunnitelmallinen ja mietin jo valmiiksi tulevaisuuteen, miten eri tilanteista selvitään. Ajattelin, että olisi etu että mies olisi ns elatuskykyinen siinä vaiheessa kun jäisin vanhempainvapaalle ja mahdollisesti hoitovapaalle. Olin katsonut vierestä miten kaverini tuskaili, kun pitäisi laittaa 1v lapsi hoitoon. Ajattelin silloin, että jos lapsia alan tekemään niin tilanteen täytyy olla sellainen että miehen palkalla selvitään jonkin aikaa.

Mieheni ei ole rikas eli en ole valinnut häntä rahan perusteella. En myöskään statuksen. Mutta kyllä miehen vakaa ja hyvä tilanne työelämässä varmasti vaikutti osaltaan siihen että häneen ihastuin. Ajattelin että tuossa on hyvä mies ja isä, joka pystyy huolehtimaan perheestään. Jos mies olisi asunut vuokralla ja ollut autoton niin hän ei olisi herättänyt samanlaista turvallisuuden tunnetta ja ajatusta että tuo osaa huolehtia itsestään ja taloudestaan, varmaan myös siis jälkeläisistään.

Vierailija
2/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista, joka valikoisi miestä sen statuksen/palkan suuruden/tms perusteella. Kunhan käy töissä tai on halu saada töitä ja etsii töitä, niin se riittää. Sellasia miehiä kukaan ei halua, jotka vaan makaa kotona ja teettää kaikki työt muilla ihmisillä. Kaikki tuntemani naiset ymmärtävät myös sen, että itse kullekin voin tulla työttömyys jaksoja eteen eli ei olla turhan tarkkoja palkan suuruuksista.

Kaikilma tuntemillani naisilla ja myös itselläni tärkeintä on se, että oikeesti rakastetaan ja kunnioitetaan toinen toista ja on samanlaisia tulevaisuuden toiveita. Itsekin toivon, että tapaisin miehen joka hoitaa arkensa ja käy jossakin töissä. Ei ole väliä onko läkäri vai roskakuski. Olen ite vaan monesti törmännyt siihen, että miehillä on ennakkoluulo, että korkeakoulutettuna naisena haluan rikkaan uraputkimiehen. Tämän ennakkoluulon omaavat ammattikorkeakoulun käyneet raksamiehet sitten ei osaa olla treffeillä, kun luulevat että heidän pitää kompensoida "köyhyyttään" ja esittää jotaan.

Toki voi olla niitäkin naisia, jitka etsii statusta. Sillon kannattaa kyllä miesten miettiä, että millä perusteella pyytää treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Naiset valikoivat miehen, josta pitävät ihmisenä ja jota pitävät mielestään hyvännäköisenä.

Vierailija
4/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tarkentaa. Siis ammattikoulun käyneet miehet. Autocorret muutti ammatti koulun ammatikorkeeksi...

Vierailija
5/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niissä kavereissasi on joku ihan muu vika, minkä takia he eivät saa naista. Yksi mahdollisuus on naisvihamirlinen asenne, koka loistaa kauas ja karkottaa naiset tehokkaasti. Muut miehet eivät ehkä huomaa sitä, mutta naiset huomaavat. Nuo kavereidesi selitykset naisettomuudestaan ja naisten syyttäminen materialisteiksi ovat vahva todiste sen puolesta, että juuri naisviha on heillä se syy sinkkuuteen.

Vierailija
6/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selittäkää miksi alkoholiongelmaisten naistenhakkaajien  ympärillä on aina naisia jos nämä on lääkäreitä tai lakimiehiä?  :D  Siis myös ulkonäöltään hirvittäviä

Vierailija
7/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vain fiksua, rehellistä ja hyväsydämistä miestä jolla on hyvät elämänhallintataidot ja halua sitoutua pidemmäksi aikaa.

Status ja materia ei kiinnosta koska etsin toista ihmistä jonka kanssa jakaa elämäni ja jonka seurasta nautin.

Ennen ajattelin että haluan mieluiten korkeakoulutetun miehen mutta nyt tämäkin toive on kääntynyt melkein päälaelleen.

Deittipalveluissa nämä akateemiset miehet tuntuvat olevan kaikista juntimpia ja sivistymättömiä egonsa pilaamia kusipäitä ja pleijereitä jotka kuvittelevat olevansa taivaanlahjoja naisille. Muutin juuri pääkaupunkiseudulle ja miestarjonta on henkisiltä arvoiltaan kuvottavaa jopa saastaista, ulkonäköä, statusta ja materiaa kyllä löytyy.

N24

Vierailija
8/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa naiselta, joka väsäsi provon.

Pitkään kysymykseen lyhyt vastaus: kaikki naiset eivät ajattele noin.

Vierailija
9/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
10/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon valinnut sillä perusteella että ulkonäkö miellyttää ja että toisen kanssa on hyvä olla eli luonteet, arvot, suunnitelmat jne. sopii yhteen.

Vierailija
11/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikuttaa miehen tulot ja asema. Olenkin jo 45 vuotias. Eronnut ja on lapsia.

Vierailija
12/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi on pitkälti totta minkä ymmärtää kyllä järjen kannalta. Toisaalta se on kyllä surullista.

Vierailija
13/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään naista, joka valikoisi miestä sen statuksen/palkan suuruden/tms perusteella. Kunhan käy töissä tai on halu saada töitä ja etsii töitä, niin se riittää. Sellasia miehiä kukaan ei halua, jotka vaan makaa kotona ja teettää kaikki työt muilla ihmisillä. Kaikki tuntemani naiset ymmärtävät myös sen, että itse kullekin voin tulla työttömyys jaksoja eteen eli ei olla turhan tarkkoja palkan suuruuksista.

Kaikilma tuntemillani naisilla ja myös itselläni tärkeintä on se, että oikeesti rakastetaan ja kunnioitetaan toinen toista ja on samanlaisia tulevaisuuden toiveita. Itsekin toivon, että tapaisin miehen joka hoitaa arkensa ja käy jossakin töissä. Ei ole väliä onko läkäri vai roskakuski. Olen ite vaan monesti törmännyt siihen, että miehillä on ennakkoluulo, että korkeakoulutettuna naisena haluan rikkaan uraputkimiehen. Tämän ennakkoluulon omaavat ammattikorkeakoulun käyneet raksamiehet sitten ei osaa olla treffeillä, kun luulevat että heidän pitää kompensoida "köyhyyttään" ja esittää jotaan.

Toki voi olla niitäkin naisia, jitka etsii statusta. Sillon kannattaa kyllä miesten miettiä, että millä perusteella pyytää treffeille.

Olisiko varmempi kirjoittaa: " En tunne ketään naista, joka ainakaan myöntäisi..."

Muille valehtelun lisäksi ihminen usein valehtelee itselleen. Ja lisäksi hän on yleensä hirmuisen huono analysoimaan omia mielenliikkeitään.

Siis: älkää kysykö ihmisiltä, mitä he ajattelevat. Katsokaa, mitä he tekevät.

Vierailija
14/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoista löytyy totuus, haastattelemalla harvoin.

Vierailija
15/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaikuttaa miehen tulot ja asema. Olenkin jo 45 vuotias. Eronnut ja on lapsia.

Kiitos rehellisyydestä!

Vierailija
16/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon valinnut sillä perusteella että ulkonäkö miellyttää ja että toisen kanssa on hyvä olla eli luonteet, arvot, suunnitelmat jne. sopii yhteen.

onko suunnitelmat sitä, että mies maksaa uuden talon ja lomamatkat? ?

luonne=tottelee sinua?

arvot=rikas?

Vierailija
17/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status ja tulot eivät ole vaikuttaneet.

Kuha ei ole liian pitkä. N.170cm riittää vallan mainiosti. Olen vain 164cm.

Vierailija
18/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, niissä kavereissasi on joku ihan muu vika, minkä takia he eivät saa naista. Yksi mahdollisuus on naisvihamirlinen asenne, koka loistaa kauas ja karkottaa naiset tehokkaasti. Muut miehet eivät ehkä huomaa sitä, mutta naiset huomaavat. Nuo kavereidesi selitykset naisettomuudestaan ja naisten syyttäminen materialisteiksi ovat vahva todiste sen puolesta, että juuri naisviha on heillä se syy sinkkuuteen.

Jos en tuntisi noita ihmisiä todella hyvin niin luulisin samaa, mutta tässä ei ole syytä ajatella moista, siksi asia hämmentääkin. Eikä kaverit ole syytelleet kaikkia naisia, todenneet vaan että vaikea löytää noilla spekseillä. Sitä kyllä mietin, onko heillä vähän yksipuolinen naismaku ja jotenkin poimivat samantyyppisiä aina, sillä omassa ystäväpiirissä ei myöskään valikoida miehiä statuskysymysten vuoksi. Toisaalta omassa ystäväpiirissä moni on löytänyt omansa jo opiskeluaikaan ja ovat nyt lääkäreiden yms. kanssa.

Kun aloin seurustella uudelleen eron jälkeen kiinnitti huomiota, että useimmat kysyivät ensimmäisenä uuden kumppanin ammattia, sit pituutta ja ulkonäköä. Ehkä nämä sit ovat myös asioita, joista on ns helppo puhua. Mut ensimmäinen vastaajakin toi ilmi sen, että perhettä perustavalle voi tietynlaisen vakauden ja turvallisuuden olemus painaa enemmän. Myös mun ensimmäinen oli hyvin konservatiivisesti "hyvä mies": pitkä, komea, koulutettu ja hyvässä työssä. Nuorena on useat ovat ehkä myös vähän epävarmempia jolloin ulkoinen painaa enemmän, ainakin itse olin.

Vierailija
19/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa yksinäisten miesten kuvitelmaa, että Suomessa miehet elättäisivät naisia ja maksaisivat yksin kodit, autot sekä ulkomaanmatkat.

Vierailija
20/75 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa yksinäisten miesten kuvitelmaa, että Suomessa miehet elättäisivät naisia ja maksaisivat yksin kodit, autot sekä ulkomaanmatkat.

Tuskin kukaan noin kuvittelee, Mutta kyllä uranaiset valitsevat kumppanikseen sellaisen joka tienaa enemmän kuin he .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi