Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ihmisistä pidät eniten?

Vierailija
19.07.2020 |

Onko esimerkiksi tiettyä ihmistyyppiä, jonka seuraan hakeudut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidoista.

Vierailija
2/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni vastakohdista, puheliaista ja sosiaalisista. Hekin yleensä pitävät minusta.

Muita introvertteja en oikein siedä eivätkä hekään minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastata! Sellaisista, jotka ovat positiivisesti uteliaita elämää kohtaan, eivätkä puhu pahaa muista.

Vierailija
4/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset.. Niitä en ma vastustaa voi lain.

M43

Vierailija
5/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset ihmiset kiinnostaa. Turbolampaat 👎👎👎👎

Vierailija
6/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoäly.

Vierailija
7/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, rauhallinen, kohtelias ja hyväkäytöksinen. Ihana karjalainen mummoni oli aina niin iloinen ja huumorintajuinen, mutta samalla niin tyyni, hiljainen ja rauhallinen. Harvinaisempaa nykyaikana, kun vallalla on negatiivisuus ja itsensä korostaminen.

Vierailija
8/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo vastata! Sellaisista, jotka ovat positiivisesti uteliaita elämää kohtaan, eivätkä puhu pahaa muista.

Samaa mieltä. Avoimet, uteliaat ja oppimishaluiset ihmiset ovat yleensäkin miellyttäviä. Valitettavasti moni "avoin ja utelias" ei ole sitä elämää ja ilmiötä kohtaan, vaan haluaa ainoastaan juoruilla ja "viattomasti" ihmetellä kanssaihmisten elämänvalintoja ja erilaisuutta.

Vierailija
9/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikista naisista

Vierailija
10/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ystävällisistä

- Hyväntahtoisista

- Hiljaisista

- Ujoista

- Kuuntelijoista ja toki myös minä kuuntelen. en vain pidä päällepuhujista yhtään.

- Ei saa olla töykeä

- Lämminsydämisistä

- Ymmärtää erilaisia ihmisiä ja elämäntilanteita

- Päällepäsmäröinti puuttuu

- Ihmisistä joilla_ei_ole suurta egoa ja tarvetta tuoda itseä esille koko aika

- "Minun tapa on paras tapa" .. yök..

- Materialistit ovat hiukan uuvuttavaa seuraa.. esine sitä, vaate tuota, auto tuonne, remppa sinne, koruja tähän, verhoja tohon

Vierailija
11/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimistä, aidosti huomioivista. Eipä niitä oikein ole.

Vierailija
12/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tiettyä ihmistyyppiä, josta pitäisin eniten. Esimerkiksi kaikki ystäväni ovat keskenään hyvin erilaisia ihmisiä. Mitä taas tulee seuraan hakeutumisesta, niin tuo riippuu aina tilanteesta sekä omista sen hetkisistä fiiliksistäni. 

Vierailija
13/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidoista.

Mistähän tämän tunnistaa? Luulin vuosia sitten tavanneeni aidon ihmisen mutta kun alettiin tuntea paremmin niin osoittautuikin ajan kanssa kovaksi piikittelijäksi. Uteli asioitani (mitä en heti edes tajunnut koska olen sinisilmäinen) ja veti niistä jotain omia johtopäätöksiä ja käytti niitä minua vastaan.

Korosti omia "oikeita" valintojaan ja lyttäsi minua alas.

Toki kun tajusin vasta vuosien päästä mistä on kyse niin hän suuttui todella verisesti vaikka samalla väitti ettei ole tehnyt minulle mitään edes.

Välit meni hetkeksi ja nykyään hän on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja yrittää sopia jotain tapaamista. En ole menossa enkä vastaamassa.

En haluaisi kokea tätä soppaa uudestaan. Siksi kysyn.

Vierailija
14/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni vastakohdista, puheliaista ja sosiaalisista. Hekin yleensä pitävät minusta.

Muita introvertteja en oikein siedä eivätkä hekään minua.

Minusta on hauskaa kun ihmisiä on niin erilaisia :) itse en taas oikein pidä itseni vastakohdista. Hakeudun muiden introverttien seuraan.

Vierailija
15/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole läpinäkyvämpää kuin "muiden huomioiminen" feikki hymy naamalla vain sen takia kun on muka pakko. Tulee itselle paha olo siitä kun huomaa etten olisi oikeasti tervetullut niin näyttäisi sen mielummin suoraan ja jättäisi vaikka kokonaan huomiotta. Olisi kaikille helpompaa.

Vierailija
16/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö?

Vierailija
17/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidoista.

Kyllä, jos aitoudella tarkoitetaan itsensä kanssa tasapainossa olemista ja rohkeasti oman tien kulkemista ilman, että tarpeettomasti loukkaa muita siinä sivussa. Valitettavasti monen käsitys aidosta ihmisestä on huonokäytöksinen, töksäyttelevä, henkisesti lapsen tasolle jäänyt ihminen.

Vierailija
18/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidoista.

Kyllä, jos aitoudella tarkoitetaan itsensä kanssa tasapainossa olemista ja rohkeasti oman tien kulkemista ilman, että tarpeettomasti loukkaa muita siinä sivussa. Valitettavasti monen käsitys aidosta ihmisestä on huonokäytöksinen, töksäyttelevä, henkisesti lapsen tasolle jäänyt ihminen.

Millainen sitten on oikea aito ihminen?

Vierailija
19/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi mitään luetteloa. Sen vaan aika nopeasti tietää. Samoin toisinkin päin äkkiä huomaa jos minun seuraani ei kaivata. Mennään vain vaiston varassa ja aina se toimii. 

Vierailija
20/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisistä, hiljaisista, kaikkien kavereista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme