Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kamalaa valitusta kun on lämmin

Vierailija
02.06.2013 |

kesä on vasta alkanut ja nyt jo vollotetaan ettei jaksa..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä Siiderivalailla jotka tälläkin palstalla uiskentelee on tukala olo heltellä mutta eihän ne jaksa laihduttaa. Päin vastoin mättävät vaan lisää suklaata kitusiinsa.

Vierailija
2/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan potaskaa. Jos on joku sairaus, ei lämmönsieto toimi normaalisti laihanakaan. Valistakaa itseänne ennen kuin tulette tänne morkaamaan. Tulen sitten talvella hirnumaan tänne että "talvi vasta aluillaan ja taas naristaan pakkasista" Silloin minä ja muut voimme hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:58"]

Läskeillä Siiderivalailla jotka tälläkin palstalla uiskentelee on tukala olo heltellä mutta eihän ne jaksa laihduttaa. Päin vastoin mättävät vaan lisää suklaata kitusiinsa.

[/quote]

Ja tuo haittaa sinua miten? Sinähän se siinä nariset ihan turhasta. Olen normaalipainoinen ja aina inhonut hellettä. Lihavilla on yhtälainen oikeus valittaa kuin sinulla, joka vielä kehtaat nimitellä muita. Katsopa peiliin. 

Vierailija
4/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:13"]

[/quote]

Ja tuo haittaa sinua miten? Sinähän se siinä nariset ihan turhasta. Olen normaalipainoinen ja aina inhonut hellettä. Lihavilla on yhtälainen oikeus valittaa kuin sinulla, joka vielä kehtaat nimitellä muita. Katsopa peiliin. 

[/quote]

Voin katsoa peiliin ja kappas, siellä näkyy hoikka ihminen joka ei juo siideriä eikä valita kuumuudesta. Faktaa on että lihavat ruikuttavat ties mistä asiasta joka johtuu heidän lihavuudestaan tai oloista (kuten lämpötila), joissa lihavuus tekee heidän olonsa tukalaksi. Mutta voi voi, he eivät tee asialle mitään ja heillä on sille miljoona eri tekosyytä ja syyllisiä ovat aina kaikki muut paitsi läskit itse. Ikäänkuin MUUT kävisivät tunkemassa ruokaa läskin kurkusta alas väkisin!

Vierailija
5/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta vastaan voi suojautua vaatetuksella paitsi kuumuutta!

Ihan kaikkein paras oli muutama vuosi sitten kun joku kirjoitti tänne pitkän neuvoviestin jossa mm. kehotettiin panemaan lakanat pakastimeen ja pitämään verhot tiukasti kiinni yms. ja nauttia!

Sori vaan mutta mä nautin elämästäni huomattavasti enemmän kun voin pitää verhoja auki silloin kuin tahdon ja mennä nukkumaan hakematta lakanoita keittiöstä.

Vierailija
6/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä muuten itse teet? VALITAT siitä että muut valittaa. Lopeta se turha mussutus ja valitus.

Vierailija
7/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Voin katsoa peiliin ja kappas, siellä näkyy hoikka ihminen joka ei juo siideriä eikä valita kuumuudesta. Faktaa on että lihavat ruikuttavat ties mistä asiasta joka johtuu heidän lihavuudestaan tai oloista (kuten lämpötila), joissa lihavuus tekee heidän olonsa tukalaksi. Mutta voi voi, he eivät tee asialle mitään ja heillä on sille miljoona eri tekosyytä ja syyllisiä ovat aina kaikki muut paitsi läskit itse. Ikäänkuin MUUT kävisivät tunkemassa ruokaa läskin kurkusta alas väkisin!

[/quote]

Ehkä sun pitäis ottaa pari sideriä niin ei tarvis muita haukkua netissä. Mieluummin mä kuuntelen läskien valitusta kuumuudesta (siinä on edes aihetta valittaa) kuin sun täysin turhanpäiväistä ruikutusta muiden kiloista.

Vierailija
8/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taitaa se kuumuus sinunkin pinnaas kiristää :)) Viilennä itseäs vähän ettet vallan posahda.

Vierailija
9/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kun minusta tuntuu nyt että sinä hoikka ihminen joka et koskaan valita - olet NYT täällä valittamassa siitä kuinka lihavat valittavat.....

Vierailija
10/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä olen ylipainoinen ja rakastan hellettä!

Vierailija
11/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:31"]

[/quote]

[/quote]

Tällä toinen lihava helteestä pitävä.

Suomen ilmasto on kerta kaikkiaan perseestä -nyt NAUTIN tästä lämmöstä kun sitä vihdoinkin on. (Talveksi on 2 matkaa jo varattuna -pääsee lämpimään silloinkin)

Vierailija
12/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta helteillä on tukalaa, vaikka olen ihan normaalivartaloinen normaalipainoinen, jota ei valaaksi voi kutsua hyvällä mielikuvituksellakaan.

Ap on kehitellyt päässään aivan oudon yleistyksen, että kaikki pitävät helteistä paitsi ylipainoiset eivät tietenkään. Mitä sitten, vaikka onkin kehitellyt, mutta ei se mikään totuus ole, kuten kyllä kaikki ap:tä lukuunottamatta jo tajusivat :-)

Vierailija
13/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen säähän on KAMALAA!

Tulis jo talvi ja pakkaset, en valittanut talvella.

Vierailija
14/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja NAUTIN kesästä! :) Ei ole liian kuumaa minulle koskaan Suomessa ollut, eikä sen puoleen ole ole ollut liian kuumaa ulomaillakaan vaikka +40`C lämmintä ollut. Kylmyyttä vihaan, minulla on paljon vaatetta syksyllä päällä siinä vaiheessa kun moni vielä kokee että on "t-paita kelit".

Moni kärsii osaksi myös omaa tyhmyyttää kuumuudesta, toki joidenkin kroppa on pakkasiin luotu/voi olla sairauksia jne. Mutta moni unohtaa nämä:

-Juo riittävästi vettä, lasi pari ei riitä vaan ainakin pari litraa pitää juode hellepäivinä vettä.

-Muista suola, kun juo vettä/hikoilee pitää syödä suolaa. Monelle ei helteellä ruoka maistu, kannattaa ottaa vaikka kourallinen sipsejä tai lisätä salaattiin fetaa tmv. jossa paljon suolaa.

-Pukeudu oikein, riippumatta siitä millaiset vaatimukset esim. työ asettaa vaatteille (harvassa työpaikassa voi olla pikkutopissa ja minishortseissa) esim. silkki ja pellava vaatteet ovat viileitä. Samoin tiukat housut ovat kuumat vert. ilmava mekko jne.

-Itseään voi viilentää erilaisin tavoin, mukavinta on mennä uimaan, mutta jos siihen ei ole mahdollisuutta niin esim. ranteiden pitäminen kylmän veden alla viilentää koko kroppaa. Kotiin voi hankkia sälekaihtimet ja tuulettimen, jos oikein kamalasti kärsii niin ilmaa viilentävän ilmastointilaitteen.

Vierailija
15/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:31"]

[/quote]

[/quote]

Tällä toinen lihava helteestä pitävä.

Suomen ilmasto on kerta kaikkiaan perseestä -nyt NAUTIN tästä lämmöstä kun sitä vihdoinkin on. (Talveksi on 2 matkaa jo varattuna -pääsee lämpimään silloinkin)

[/quote]Haluat oikein maksaa siitä että hiki valuu persvakoa pitkin

Vierailija
16/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan elokuussa koulujen alettua ottaa äkkilähdön johonkin

Vierailija
17/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäkin vaikuttaa- sydänoireita tulee jo 40 v täyttäneille

Vierailija
18/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te lämmön rakastajat teette työksenne? Lämpiääkö työpaikkanne työpäivän aikana yli 50 asteiseksi näillä helteillä? Mitä jos joutuisitte tekemään töitä esim 5 tuntia saunassa, siis ihan ruumiillista työtä?Totta hemmetissä valitan lämmöstä, kun työpäivän aikana meinaa lukemattomia kertoja mennä taju, vaikka juon säännöllisesti. Taukoja ei ole varaa pitää, tai työpäivä venyy liian pitkäksi.

Vierailija
19/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle ideaalilämpötila on 27 C. Tutkittu juttu.

Vierailija
20/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, jos kroppa ei kuumuutta kestä. Itselläni kuumuus aiheuttaa ihan sisätiloissakin kovaa päänsärkyä, huimausta ja oksentelua, ja jos joudun olemaan ulkona auringossa, oireet pahenevat. Ei auta suolatasapainosta ja nesteytyksestä huolehtiminen, ei päähine eikä aurinkolasit. Painoindeksi 21, jos kiinnostaa.

Pakkasista en ole koskaan valittanut, silloin voin hyvin. Vielä -25 asteessa ulkoilen mielelläni, jos ei kovasti tuule, eikä edes -30 ole minulle liikaa. En silti jaksa ärsyyntyä niistä, joille pakkanen ei sovi tai jotka eivät yksinkertaisesti tykkää pakkasesta.