Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalaa valitusta kun on lämmin

Vierailija
02.06.2013 |

kesä on vasta alkanut ja nyt jo vollotetaan ettei jaksa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin raskaana ollessa ei kyllä tee mieli olla tuolla helteessä. Aivan liian tukala. Vaikka yrittäisi laittaa vain kevyttä vaatetta. Muuten kyllä pidän kesästä.

Vierailija
22/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin ihanaa pitkän talven jälkeen kun lämpöä riittää, toivottavasti tosi pitkään, enkä ole laiheliini vaan aika muodokas jo vanhempi nainen ja ihanaa on..oikein piristyy tekemään kaikenlaista hommaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 21:51"]

Mitä te lämmön rakastajat teette työksenne? Lämpiääkö työpaikkanne työpäivän aikana yli 50 asteiseksi näillä helteillä? Mitä jos joutuisitte tekemään töitä esim 5 tuntia saunassa, siis ihan ruumiillista työtä?Totta hemmetissä valitan lämmöstä, kun työpäivän aikana meinaa lukemattomia kertoja mennä taju, vaikka juon säännöllisesti. Taukoja ei ole varaa pitää, tai työpäivä venyy liian pitkäksi.

[/quote]

Mä nimenomaan tykkään tehdä fyysisesti raskaita asioita helteellä. Tulee tuplana endorfiinit, kun kuumassa touhuaa ja ihanaa kun hiki oikein virtaa.

Vierailija
24/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässä kuumuuden sietokyvyssä ei ole kyse painsota, vaan fyysisestä kunnosta. Fyysisesti hyvässä kunnossa olevan kroppa säätelee kehon lämpötilaa paremmin. Vauhtikestävyysharjoittelu parantaa tätä ominaisuutta. Ihan näin vinkkinä tulevaisuuden varalle. Sydänsairaat tietysti eri asia.

Vierailija
25/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän talvi-ihmisiä. Kunnon pakkasella voi pukea lisää päälle ja olo on mukava. Helteellä ei oikein voi vaatteilla tehdä oloa mukavammaksi. Saan helposti päänsäryn liian kuumassa kelissä painosta riippumatta. Ongelmani on se, että en osaa juoda tarpeeksi.

En silti valita. Suomessa kun asuu, täytyy vain sopeutua vaihteleviin säihin. Juuri muisteltiin viime joulun aikaa, kun matkalla lomapaikkaan mittari näytti autossa -32 astetta. Tänään sama mittari näytti 28 astetta lämmintä. Eihän tuossa ole kuin 60 astetta eroa. Juuri son suomen ilmastossa hauskaa. Ja koitan parhaani mukaan nauttia kaikista näistä sään eri muodoista.

Vierailija
26/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15 vastaa nro 19:lle

Teen toimistotyötä, työpaikalla on kuuma kesällä koska aurinko paistaa sisään (kaihtimet kyllä on ikkunoissa, mutta kuuma on kuitenkin) Katossa on muutamia tuulettimia, eli ilma kyllä kiertää hieman, mutta moni valittaa kuumuutta (minua ei haittaa).

Minulla samoin (kuten jollakin aiemmin kirjoittaneella) kroppa alkaa toimia sitä paremmin mitä kuumempi on: olo on PALJON energisempi ja töiden jälkeen olen koko päivän ulkona ja puuhaan kaikenlaista pihalla, pyöräilen kauppaan ym. mitä en todellakaan "jaksa" tehdä viileinä päivinä, talvesta puhumattakaan. On sellainen "voittaja fiilis" (voi ja jaksaa tehdä vaikka kuinka pljon) ja mieli korkealla kun on helle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän