Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prkle! Mies varasi perheelleme matkan, mutta en halua lähteä.

Vierailija
02.06.2013 |

Varasi ja maksoi siis matkan. En halua lähteä. Matkustaminen stressaa mua aivan liikaa ja nyt en todella kaipais sellaista. Minulla ei myöskään ole matka-ajankohtana rahaakaan. Kaikki aurinkorasvat, lääkkeet ja muut pitää ostaa ennen matkaa ja siihen hupenee sievoinen summa.

Vittu mua vituttaaaaa...

Mietin tässä syytä kotiinjäämiselle.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilm stressaajatyyppiä muutenkin joka stressaat joka asiasta myös täällä kotimaassa, varsinkin jos jotain tulee eteen mikä poikkeaa normaalikuvioista, sun kanssasi on kuule erittäin raskasta olla ja liikkua ja elää. Jos ei voi ikinä relata ja antaa elämä viedä niin kyllä loppupäässä kehosi ei jaksa yksinkertaisesti, jos ei muuta niin pääkoppa sanoo sopimuksensa irti. Kannattaisi ehkä tehdä työtä sun psyykkeesi kanssa ettei elämä ois noin raskasta. Älä nyt vaan siirrä sun tuntemuksia lapselle. 10v lapsi nauttii suunnattomasti tuommoisesta reissusta mutta liian helposti äiti voi sen pilata. Kreikassa voi kuule syödä kaiken, siellä ei ole mitenkään suurta riskiä saada vatsaongelmia. Käsidesiä mukaan jos nyt silt pelottaa. Meidän 9v rakastaa matkustamista - on jo käynyt Bulgariassa, Kanarialla, Egyptissä, Berliinissä, Pariisissa, 3x Thaimaassa....ehkä joku unohtui - itse ajattelen että lapsille on erittäin hyvää oppia muista maista mahd paljon, ja nähdä erilaista elämää. Olen surullinen sun puolesta että olet noin tiukkis ja vielä enemmän lapsesi kannalta.

Vierailija
102/102 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:53"]

Viikon perusetelänmatka turvalliseen matkakohteeseen oman perheen kanssa onkin kyllä kauhea uhka. Tai voihan se olla psyykeltään järkkyneelle mutta ei kyllä peruspirkolle pitäisi olla. 

[/quote]

Yritätkö nyt sanoa, että jos ap ei ole peruspirkko, niin on ihan oikein, että hänen miehensä varailee matkoja hänen selkänsä takia?

Yhtä asiaa en ymmärrä. Jotkut ihmiset tuntuvat ajattelevan niin, että jos olet epänormaali tai sairas, niin se oikeuttaa muut käyttäytymään tosi paskasti sinua kohtaan. Niin kuin: olet sairas joten saan jättää tunteisi huomioimatta ja aiheuttaa sinulle kärsimystä. Eikö sen pitäisi mennä juuri toisin päin. Jos ap:lla on pakko-oireinen häiriö, niin silloinhan se on kaksinverroin väärin, että sairas ihminen painostetaan johonkin joka aiheuttaa hänelle kärsimystä. Toisaalta ei terveitäkään saisi painostaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi