Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsan polttelu

Vierailija
31.07.2013 |

Olen mieheni kanssa yrittänyt tuloksetta lasta reilu 2 vuotta. Ensi kuussa pääsemme lapsettomuustutkimuksiin. Kiertoni on tasainen kuin kello, kesto 35 päivää, ovulaatio aina kp 21. Kipuja ei ole ollut kuin ovulaation aikaan. Nyt kuitenkin kaksi päivää alavatsaa poltellut koko ajan ja alavatsa pinkeänä. Mistähän tuo kipu voi johtua? Onko kenelläkään kipu ja turvotus olleet raskauden ensioireita? Nyt kp 32 menossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olemme yrittäneet lasta vuoden ajan. Viime kierrosta luulin, että nyt oli tärpännyt. Viikko ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, alkoi alavatsan polttelu. Olin tuntevinani myös muitakin alkuraskauden oireita. Kuukautiset olivatkin pari päivää myöhässä ja ehdin innostua. Näiden ollessa myöhässä 2 päivää, polttelu yltyi ja menkat alkoivat. Tai uskon ainakin uskon, että nämä ovat menkat eikä esim. keskenmenosta aiheutuvaa vuotoa ja kipua. En tosin edelleenkään tiedä mistä polte johtuu, polttaa nimittäin aika pirusti. Lääkäri ei sanonut asiaan juuta eikä jaata.

Vierailija
2/2 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee testi näyttää aikavarmadti jo tuloksen koska ovulaatiosta noin kauan! Pidän peukut pystyssä teille!!!

meillä tärppäsi 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen ja epäilyt heräsivät kun yleensä rinnat kipytyivät ja turposivat  ovulaation aikaan ja normalisoituivat viikko ennen menkkoja mutta silloin rintojen turvotus ja arkuus jatkui. Lisäksi oli ollut edeltävinä päivinä hillitön nälkä kokoajan.  Minulla lyhyt kierto ja testi näytti positiivista päiväpissasta kun tein sen 13 pv ovulaation jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän