Päästäisitkö 20 -vuotiaan tytön Turkkiin lomalle kavereiden kanssa?
Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 18:17"]
raiskaus vuosi 2012. Turkissa Antalyassa http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110216279571_uu.shtml
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&p=431271#p430881
matkustaminen mihin tahansa maahan on riskialtista. 20 vuotias ei mielestäni ole niin varovainen että matkustaisi varsinkin naisena maahan jossa kulttuuri ei salli naisille samoja asioita kuin nuori on tottunut tekemään ja käyttäytymään kotona. en halua sanoa turkkilaisista mitään pahaa, on monia hyviä turkkilaisia ihmisiä, mutta kulttuurierojen ja se että on faktaa siellä turisteille tapahtuu ehkä useammin kuin jossain euroopan maassa, täytyy ottaa huomioon ne seikat ja olla hyvin varovainen eikä ajatella että itse on immuuni noille riskeille. itse en millään päästäisi 20-25v tytärtäni vaikka onhan se vaikeata kun on täysiikäinen. mutta parempi olla liian varovainen kuin katua. tietysti jos päättää lähteä niin lähtee mutta kaikkeni tekisin että ei lähtisi. nuoret eivät ihan tajua. se loma voi koitua traagiseksi tapahtumaksi, siksi liiallinen varominen, ei saa luottaa heti ekoilla tai tokilla treffeillä vaikka se komistus olisi kuinka luotettavan näköinen, ja muuten muistatteko alkoholimyrkytykset Turkissä? niin täytyy olla varovainen kun matkustaa mihin maahan tahansa. t.nainen 26v. joka tietää että kun oli 20 tai jopa 24 ei tajunnut kuinka tärkeätä on varoa ihan kaikkea kun on vierassa maassa.
[/quote]Huvittavaa, kun 26 -vuotias saarnaa vain muutamaa vuotta nuoremmille kypsyydestä. Nuori ja hölmö olet vielä itsekin. Katsotaan sitten 10 -vuoden päästä. :P
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 18:48"]
Kommentoimatta kohdetta, niin mikä teitä vaivaa...? Eikö nuorena voi pitää hauskaa? Minä olen nuorena ryypännyt viikon tai parikin etelässä, harrastanut suhteita, pitänyt hauskaa ja kaikkea mahdollista. Järki päässä siinä, etten mihin tahansa lähde ja olen aina tolpillani. Suojat on keksitty taudeilta. Oli se hyvä, että nuorena tuli tehtyä kaikkea, niin nyt voi nauttia elämästä nelikymppisenä perheenäitinä.
Ja kyllä, maksaisin 20-vuotiaalle etelänmatkan, jos pyytäisi ja mulla olisi ylimääräistä. Olen itse nihilistivanhempien lapsi, enkä tosiaan halua itse olla samanlainen. Elämä on elämistä varten. Ei se tarkoita sitä, että aletaan kaverivanhemmaksi, mutta jossain vaiheessa pitää päästä jo irtikin.
[/quote] Hui. Voihan sitä pitää nuorena "hauskaa", mutta hauskoja asioita on muitakin kuin vaikka nuo irtosuhteet. Tunteeko ap tyttärensä kavereita ollenkaan, jos kaverit ovat ok porukkaa, joilla on järki päässä ja tytär omat aivot omaava ihminen, niin voi kai sitä lähteä, vaikka Turkkiin en ensimmäisenä lähtisikään.
Missä ap muuten luuraa, onko sinulla mitään kommentteja asiaan?