Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 20 -vuotiaan tytön Turkkiin lomalle kavereiden kanssa?

Vierailija
01.06.2013 |

Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:33"]

Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on. 

[/quote] En itse menisi ko maahan. Olen kuullut niin paljon sieltä, varsinkin kun miehet yrittää iskeä ja kaikista ei tahdo päästä edes eroon. Täytyy vaan kulkea että edes kiinnittää huomiota niihin. Ne kaikkein innokkaimmat ei ole mistään kotoisin....

Vierailija
22/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 10:39"]

Juttele nyt ainakin tyttösi kanssa että käyttää kondomia jos ajautuu harrastamaan seksiä siellä 

[/quote]

Niinpä!! Ja siellä aivan satavarmasti nuoret naiset saavat komeilta(kin) turkkilaisilta noita ehdotuksia. Ovat varsinaisia naistenmiehiä meinaan siellä turistikohteissa nuo nuorukaiset.

Turkki on maa, mihin en itse haluaisi ilman miestä lähteä, valitsisin toisen kohteen. Esim Bulgaria on nuorten juhlimiskohteena erityisen hyvä, ranta on upea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä en voisi, mutta sen tietää mitä siellä tehdään. Mieshuorat kyykyttävät tytärtä ja maksattavat kaiken. Jos ei pillua irtoa niin sitten raiskataan ja ryöstetään. Eikä ole muita lomakohteita vai onko tyttösi juuri menossakin nimenomaan nussimislomalle? Minä olin aikoinaan tuon ikäisenä Turkissa ja ystävätär nussi 7 turkkilaisen mieshuoran kanssa parin päivän aikana kun pääsi helpon kullin makuun. Tauteja tuli, mutta ei se häntä tainnut haitata.

Vierailija
24/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä lähin 19-vuotiaana etelä-Amerikkaan ja jäin sille tielleni, ja hiukan on eri meno kuin jossain turkin turistirysässä. En käsitä mitä hirveää Turkissa on kuhan kuljettaa tavan maalaisjärjen päässään. Ja milläpä estelet kun tyttös on jo 20? Muistuta nyt kumin käytöstä ja kulttuurillisista eroista, mutta muuta et voi tehä.

Vierailija
25/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi länsimainen nainen haluaa matkustaa tuommoiseen maahan?!

Vierailija
26/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

20-vuotias on aikuinen, jota ei "päästetä" tai "olla päästämätä" jonnekin.

Vierailija
27/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:23"]

[/quote]

20-vuotias on aikuinen, jota ei "päästetä" tai "olla päästämätä" jonnekin.

[/quote] Rahalla saa ja hevosella pääsee - tässä sama juttu. Jos on rahaa maksaa tuollainen matka ja pystyy elämään sen jälkeen, niin hyvää matkaa. Vanhempien ei tarvitse enää tuon ikäisten kuluihin osallistua niin asumiskustannuksissa, vaatekuluissa ja muissakaan, eikä missään tapauksessa huvimatkoissa.

Vierailija
28/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseessä on kehitysvammainen tyttö, kun tällaista kysellään?

Vierailija
29/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]

[/quote]

Voi se olla semmoinenkin, joka on tarkoituksella kasvatettu niin rikkinäiseksi, ettei kykene aikuistumaan normaaliajassa. Niitäkin "äidin pikku nukkeja" kun on.

Eikä lastensuojelukaan enää tuossa vaiheessa voi auttaa...

Vierailija
30/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]Ilmeisesti kyseessä on kehitysvammainen tyttö, kun tällaista kysellään?[/quote]

Mitä vielä. Kyllä näitä "päästää matkalle" keskusteluja käydään hyvin fiksujen ja paljon iäkkäämpienkin kohdalla. Joskus huolissaan oleva on vanhemman lisäksi poika/ tyttöystävä.

Vierailija
31/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:44"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]Ilmeisesti kyseessä on kehitysvammainen tyttö, kun tällaista kysellään?[/quote] Mitä vielä. Kyllä näitä "päästää matkalle" keskusteluja käydään hyvin fiksujen ja paljon iäkkäämpienkin kohdalla. Joskus huolissaan oleva on vanhemman lisäksi poika/ tyttöystävä. [/quote]

Olisin äärimmäisen huolissani, jos lapsni olisi suhteessa, missä kumppani päästää tai on päästämättä aikuisne ihmisne jonnekin. Ilmaisesti kyseinen nuori aikuinen on ollut pahoin henkisesti pahoinpidelty lapsena ja sen vuoksi jäänyt kehityksessä henkisesti vajaavaltaisen tasolle ja siksi onavointa riistaa jollekin manipuloijalle?

Vierailija
32/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]

[/quote]

Sama tulee minullakin mieleen. Tuo on ainoa järjellinen selitys ap:n kysymykselle.

Vierailija
33/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mihin aikuiset matkustaa? Jos kyse on matkan maksamisesta, niin olisit sitten aloittanut oikealla aiheella.

Vierailija
34/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]
[/quote]
Voi se olla semmoinenkin, joka on tarkoituksella kasvatettu niin rikkinäiseksi, ettei kykene aikuistumaan normaaliajassa. Niitäkin "äidin pikku nukkeja" kun on.
 Eikä lastensuojelukaan enää tuossa vaiheessa voi auttaa...
 [/quote]

20-vuotias on Suomessa täysi-ikäinen mutta melko lapsi vielä. Elämänkokemusta puuttuu. En yhtään ihmettele, että voi tulla olo ettei noin nuorta päästäisi matkalle. Suosittelen silti, että matkalle päästää, varoittelun lisäksi antaa käytännön vinkkejä miten pärjätä.

Vierailija
35/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"] Ilmeisesti kyseessä on kehitysvammainen tyttö, kun tällaista kysellään? [/quote] Voi se olla semmoinenkin, joka on tarkoituksella kasvatettu niin rikkinäiseksi, ettei kykene aikuistumaan normaaliajassa. Niitäkin "äidin pikku nukkeja" kun on.  Eikä lastensuojelukaan enää tuossa vaiheessa voi auttaa...  [/quote] 20-vuotias on Suomessa täysi-ikäinen mutta melko lapsi vielä. Elämänkokemusta puuttuu. En yhtään ihmettele, että voi tulla olo ettei noin nuorta päästäisi matkalle. Suosittelen silti, että matkalle päästää, varoittelun lisäksi antaa käytännön vinkkejä miten pärjätä. [/quote]

Jotenkin vammainen, jos 20-vuotiaana on lapsi?

Asuuko kotona vai laitoksessa?

Ovatko vanhemmat huoltajia vai onko oikeuden määräämä edunvalvoja?

Vierailija
36/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:44"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 12:38"]Ilmeisesti kyseessä on kehitysvammainen tyttö, kun tällaista kysellään?[/quote] Mitä vielä. Kyllä näitä "päästää matkalle" keskusteluja käydään hyvin fiksujen ja paljon iäkkäämpienkin kohdalla. Joskus huolissaan oleva on vanhemman lisäksi poika/ tyttöystävä. [/quote]
Olisin äärimmäisen huolissani, jos lapsni olisi suhteessa, missä kumppani päästää tai on päästämättä aikuisne ihmisne jonnekin. Ilmaisesti kyseinen nuori aikuinen on ollut pahoin henkisesti pahoinpidelty lapsena ja sen vuoksi jäänyt kehityksessä henkisesti vajaavaltaisen tasolle ja siksi onavointa riistaa jollekin manipuloijalle?
 [/quote]

Siinäpä se, kaikki 20-vuotiaat eivät ole niin aikuisia vielä että ajattelisivat kumppanin vapautta. Omaa epävarmuutta toki taustalla, pelkoa petetyksi tulemisesta.

Vierailija
37/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ilmeisesti (ainakin) henkisesti pahoinpidellyt lastaan koko tämän lapsuuden ja nuoruuden ajan, kunnes on päädytty tällaiseen tilanteeseen että aikuinen ihminen ei voi matkustaa ilman vanhempien suostumusta ja on vanhempien toiveesta/suostumuksella suhteessa väkivaltaisen ihmisen kanssa.

Hae nuorelle apua!

Vierailija
38/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta tämä varmasti enemmän kiinni kuin muista asioista, varsinaisia valopäitä täällä kirjoittelee...

Vierailija
39/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 13:03"]

Rahasta tämä varmasti enemmän kiinni kuin muista asioista, varsinaisia valopäitä täällä kirjoittelee...

[/quote]

Terve 20-vuotias hoitaa kyllä ihan itse omat raha-asiansa.

Vierailija
40/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle ja sä et määrää aikuista lasta. Ole mielummin tukena. Haloo! Toisilla on tuossa iässä oma koti, aviomies ja lapsikin. Itse kävin tuossa iässä matkoilla kaverin kanssa. Bailattiin ja ryypättiin. Mukavaa oli. Nyt 48v. ja ei mua saa enää minnekkään. Nuoret jaksaa ja kyllä ne hengissä selvii. Kohtuullista alkon käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan