Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 20 -vuotias on liian nuori harrastamaan seksiä.

Vierailija
01.06.2013 |

Itse ainakin aion pitää huolen, että tyttäreni harrastaa seksiä AIKAISINTAAN 20 -vuotiaana. Alle 20 -vuotias on ehdottomasti liian nuori. Omasta mielestäni en ole tiukkis, vaan huolehtiva äiti. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ikää nyt 31 ja tuntuu tosiaan hassulta, että äiti alkaisi rajoittamaan sitä oman tyttärensä elämää 20 asti, ei niitä lapsia voi pumpulissa kasvattaa. Jokainen lapsi varmasti kasvaa eri tahtia ja osa on valmiimpi ennen kuin toiset. Itse aloitin seksielämäni 15 ikäisenä - toisen saman ikäisen kanssa eikä minulle ole kummempia traumoja tullut. Asia on kyllä eri jos mukana on painostamista tai muuta teinibileissä tapahtuneita erehdyksiä

Vierailija
22/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ikis, 18 vuotta täyttänyt saa mennä naimisiin, jos kerran saa mennä lain mukaan naimisiin, se tarkoittaa myös sitä että saa naida.

18 vuotias on lain mukaan aikuinen, halusit sinä sitä tai et. Aikuiset tekevät mitä haluavat, lain puitteissa. 

18 vuotias saa äänestää ja olla ehdokkaana vaaleissa, saa ajaa ajokortin, ostaa viinaa ja tupakkaa, pelata veikkauksen uhkapelejä, tehdä lapsia tai vaikka muuttaa ulkomaille. Joten, älä viitsi jatkuvasti jankuttaa tuota samaa sontaa täällä, yhtä hyvin minä voin tulla sanomaan että yli 25 vuotiaiden ei saa harrastaa yhtään mitään, ei seksiä eikä ainakaan tehdä lapsia, tutkittu asia on, että ihminen alkaa rapistua 25 vuoden jälkeen, ja hedelmällisyys alkaa laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:46"]

Millä ajattelit tästä asiasta käytännössä huolehtia?

[/quote]

muakin kiinnostaa tää käytännön toteutus.

Vierailija
24/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:15"]

Taas kerran ikis, 18 vuotta täyttänyt saa mennä naimisiin, jos kerran saa mennä lain mukaan naimisiin, se tarkoittaa myös sitä että saa naida.

18 vuotias on lain mukaan aikuinen, halusit sinä sitä tai et. Aikuiset tekevät mitä haluavat, lain puitteissa. 

18 vuotias saa äänestää ja olla ehdokkaana vaaleissa, saa ajaa ajokortin, ostaa viinaa ja tupakkaa, pelata veikkauksen uhkapelejä, tehdä lapsia tai vaikka muuttaa ulkomaille. Joten, älä viitsi jatkuvasti jankuttaa tuota samaa sontaa täällä, yhtä hyvin minä voin tulla sanomaan että yli 25 vuotiaiden ei saa harrastaa yhtään mitään, ei seksiä eikä ainakaan tehdä lapsia, tutkittu asia on, että ihminen alkaa rapistua 25 vuoden jälkeen, ja hedelmällisyys alkaa laskea.

[/quote] Saahan sita todellakin tehda mita haluaa mutta kysymyshan on etta onko se aina niin viisasta.

Minusta Suomessa seksitouhujen aloitusika alenee vuosi vuodelta ja samalla yhteiskunnan suvaitsevuus. Ei minun nuoruudessani olisi tullut kysymykseenkaan etta joku poikakaveri olisi tullut meille yoksi ja viela kanssani samaan sankyyn. Meilla oli ISA. Itseltani olisi saastynyt monet murheet ja pelot raskaudesta jos olisi malttanut vahan odottaa. Kauhulla muistelen myos niita kumppaneita, mita jos olisi kaynyt hassusti ja olisin joutunut naimisiin sellaisen ihmisraakileen kanssa.

Vierailija
25/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huseerasin 16 vuotiaana lähemmäs kymmenen pojan / miehenkin kanssa. Sain mukavasti taudinkin sieltä kaupan päälle, jonka sitten 17 vuotiaana tartutin kihlattuuni. Ja anteliaan tytön maineenkin siinä sivussa repäisin. Siinä sen touhun ilo!

Vierailija
26/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan tolla linjalla kannata mennä. Jos vaikka avoimesti puhut seksistä tyttäresi kanssa ja kerrot hieman asioista, niin olette varmaan vielä väleissäkin sillon kun hän on 20. Kasvata järkevä tytär niin ei tarvitse olla huollissaan. Tuosta kasvatusmetodistasi on todennäkösesti enemmän haittaa kun hyötyä kenellekään.

Vierailija
27/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin 19 vuotiaana naimisiin T: onnellinen vaimo

Vierailija
28/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 19:33"]

[/quote] Ja olet nyt 19 1/2v.?

Vierailija
29/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sekstailu aloitetaan jo varhaisteininä internetin välityksellä, eikä asialle voi yhtään mitään. Kiellot vain houkuttaa lasta. Ja 20v on ihmisestä riippuen jo valmis tekemään lapsenkin. Liikaa suojelemalla lapsesi on paskat housussa kun olisi aika itsenäistyä. Tuli vielä mieleen, että oletko muuten sattumoisin kiihkouskovainen vai mitä helvettiä? Vai oliko itselläsi huonoja valintoja nuorena ja pelkäät, että lapsesi on yhtä vastuuton? Itse en päästä lastani ulos ennen kuin on 18, koska siellähän voi tapahtua vaikka mitä!

Vierailija
30/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:45"]

miksi ikä on tärkeämpi tekijä kuin vaikkapa suhteen pituus tai nuorten kypsyys.

[/quote]

Suhteen pituus? AV:lla ainakin pidetään outona, jos sänkyyn ei hypätä vähintään toisilla treffeillä.

Toisaalta, onko mielesäsi ikävuosina 10-12 seurustellut pari yhtä valmis kuin vuosina 18-20 seurustellut?

En ole ap, enkä samaa mieltä hänen kanssaan, mutta suhteen kesto ei välttämättä kerro kovin paljon.

[/quote]

Ihan samaa tulin tänne kirjoittamaan.

Lisäksi aika moni äiti täällä pitää omaa lastaan kehittyneempänä kuin muut. Leffojen ikärajatkin ovat heidän mielestään vähintään kolme vuotta liian korkeat.

Vierailija
31/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap kuullut siitä (yleensä) 15-vuotiaana saatavasta asiasta kuin NAIMALUPA? Sitä ei äiti voi pois viedä ;D

Vierailija
32/33 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 19:33"]

[/quote] Ja olet nyt 19 1/2v.?

[/quote]

ensi viikolla tulee kolme päivää :D

Vierailija
33/33 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin runkannut 11 vuotiaasta asti ja seksiähän sekin.