Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyrpistelyä tarjoiluista

Vierailija
01.06.2013 |

meidän juhlissa osa vieraista näytti aivan selvästi nyrpistelevän tietyille tarjottaville. Oli kiire ja en ole mikään kokki, joten ostin noita perunasalaatteja (chili ja pesto, sekä perinteistä) oli italiansalaattia, kaalisalaattia, salaattia ja melonia. Prinssinakkeja, pekonia ja herneenpalkoja, valmiita coctail karjalanpiirakoita, lohta, kinkkua, täytekakku, kuivakakku, pikkuleipiä. Vieraat oli selkeesti nyreissään. Skumppa halpaa, kun meillä nyt ei ole vara juottaa kaikkia tämän juhlapäivän varjolla ja tarkoitus oli vain lasilliset tarjota. Panin pari karpaloa sinne sekaan vähän viemään hubbabubba makua pois. 

MItä te muut sitten tarjositte? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:14"]

meidän juhlissa osa vieraista näytti aivan selvästi nyrpistelevän tietyille tarjottaville. Oli kiire ja en ole mikään kokki, joten ostin noita perunasalaatteja (chili ja pesto, sekä perinteistä) oli italiansalaattia, kaalisalaattia, salaattia ja melonia. Prinssinakkeja, pekonia ja herneenpalkoja, valmiita coctail karjalanpiirakoita, lohta, kinkkua, täytekakku, kuivakakku, pikkuleipiä. Vieraat oli selkeesti nyreissään. Skumppa halpaa, kun meillä nyt ei ole vara juottaa kaikkia tämän juhlapäivän varjolla ja tarkoitus oli vain lasilliset tarjota. Panin pari karpaloa sinne sekaan vähän viemään hubbabubba makua pois. 

MItä te muut sitten tarjositte? 

[/quote]

Yök, sun tarjottavat oli wt-kamaa. Pikkuisen parempaa, kiitos, ja vähän vaivannäköä. Miksi yleensä tarjosit yhtään mitää jos piti tarjota tuollaisia?

Vierailija
2/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olisi ollut minun löytää teiltä syömistä. En tykkää noista kaupan valmissalaateista enkä pekonista.

En nyrpistele, jätän vain ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tietty tarjota mitä tahtoo, mutta eihän tuo oikein juhlaruokaa ole. Saarioisten valmiit salaattit on vähän sellaista mökki ja pikaruokaa mikä sopii rentoon menoon. Seuraavalla kerralla kannattaa panostaa sen verran että tekee itse muutaman ruokasalaatin ja jotain tosi simppeliä cocktailpalaa tms.

Vierailija
4/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. En nyt näkyvästi nyrpistelisi mutta yök. 

Vierailija
5/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi alkuperäiseen kysymykseen, mutta kiinnostaisi kuulla, milloin tämä maailma muuttui sellaiseksi, että ihmiset kehtaavat nyrpistellä juhlien tarjottavia tai valittaa saamastaan lahjasta. Ei oo pakko syödä jos ei tykkää, mutta pahinta wt-käytöstä on nyrpistellä toisen juhlissa. Yök.

Vierailija
6/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin nyrppäisin tuollaisille tarjoiluille. Pelkkiä eineksiä siis??? Ja valmiita salaatteja? Mistä juhlasta oli kyse? Menköön jos joku amisjuhla, mutta jos oli kyse Yo-juhlasta niin kyllä vähän olisit voinut panostaa!

Vierailija
7/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä minä olisin todella loukkaantunut jos mun juhlissa olisi tuo tasoinen tarjoilu. Kylässä en tietenkään pettymystäni näyttäisi, käytöstavat löytyy kyllä.

Vierailija
8/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samat tarjoilut olisi ollut pitopalvelun järjestämänä, niin olisi kelvannut vieraille, vai?

Vierailija
9/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:25"]

Jos samat tarjoilut olisi ollut pitopalvelun järjestämänä, niin olisi kelvannut vieraille, vai?

[/quote]

Jos ne olisi itse tehty hyvistä aineksista niin kelpaisi kyllä. Einekset ei ole juhlaruokaa.

Vierailija
10/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät Pöperöt!!! Olis kelvannu mulle ja mun ystävillekin :)

Vierailija
11/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli vaikka mitä, leivoin eilen puolille öin. Minulla oli ongelmana muutama erikoisruokavalio ja halusin huomioida heidätkin. Mutta kävi sitten niin, että leipomon kakku ei kelvannut, vaan minun tekemäni voileipäkakku, juustokakku ja pikkuleivät (montaa sorttia, kun ne sain tehtyä etukäteen) olivat suosikkeja sekä osa loppui kokonaan, vaikka ne olivat rumia ja leipomon kakut nättejä. Paljon vähemmän olisi riittänyt. Salaattia oli myös. Osa kierteli monta paikkaa ja söi vain vähän, juuri noita minun tekeleitäni. 

Vierailija
12/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:21"]

Kyllä mäkin nyrppäisin tuollaisille tarjoiluille. Pelkkiä eineksiä siis??? Ja valmiita salaatteja? Mistä juhlasta oli kyse? Menköön jos joku amisjuhla, mutta jos oli kyse Yo-juhlasta niin kyllä vähän olisit voinut panostaa!

[/quote]

nono! Minun amispoikani saa kyllä ihan hyvät tarjoilut. Tämäkin on trolli! Niitä riittää tänään.

Vierailija
13/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitää se vaiva nähä, et itse tekee eikä mitään valmiita tarjoa.. kaveri tarjoo aina juhlissa niitä valmiita pakastekakkuja ja ne on ihan kamalia

Vierailija
14/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selventäkääs nyt mikä on amistarjoilun ja yo-tarjoilun ero?

Vierailija
15/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyylikäs ja maukas juhlatarjoitu vaadi mitään masterchef taitoja tai isoa summaa rahaa. Käyttäkää mielikuvista, pienellä vaivalla saa juhlavaakin naposteltavaa aikaan kun vähän suunnittelee. Valmiit einessalaatit ei kyllä ole juhlaan sopivaa ruokaa ja vähän jopa välinpitämätöntäkin, tulee vaikutelma ettei haluta panostaa.

Vierailija
16/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään juhlissa, ja siellä tarjottiin:
alkuskumppa (en ole expertti, mutta ei maistunut halvalta),
itetehtyjä lihapullia, itetehtyjä kerma- ja valkosipuliperunoita,
itetehtyä perunasalaattia, vihreäsalaatti + itetehty makaronisalaatti + joku muu.
Patonkia ja kolme eri levitettä. Olikohan sit viel jotain muuta, en muista...
Jälkiruoaks suklaamoussekakku, suklaalla kuorrutettu kuivakakku, lusikkaleipiä... kahvin kanssa kermaa.

Oli hyvää :)

Vierailija
17/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kelvannut nuo ihan mainioisti. En tosin muutenkaan mene kenenkään (valmistujais)juhliin vain ruuan takia.

Saisiko kysyä, mitä tuolla pekonilla tarkoitetaan? Siis itse miellän pekoniksi ne ohuet rasvaiset siivut, jotka pannulla paistetaan, mutta en ole koskaan kuullut/nähnyt sellaisia tarjottavan kutsuilla. Mutta ehkä ap:n pekoni on jotain muuta.

Vierailija
18/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ostin noita perunasalaatteja (chili ja pesto, sekä perinteistä)

- en syö mitään noista

oli italiansalaattia, kaalisalaattia,

- super yök

salaattia ja melonia.

- nams

Prinssinakkeja, pekonia ja herneenpalkoja,

- hyhhyh

valmiita coctail karjalanpiirakoita, lohta, kinkkua,

- kait oli myös munavoita? ;) Lohi on namia

täytekakku, kuivakakku, pikkuleipiä.sä niitä pakollisia, joita ehkä maistaa vähän, jos ei ole muuta syönyt. En tykkää

Skumppa halpaa, kun meillä nyt ei ole vara juottaa kaikkia tämän juhlapäivän varjolla ja tarkoitus oli vain lasilliset tarjota. Panin pari karpaloa sinne sekaan vähän viemään hubbabubba makua pois. 

no alkoholia en olisi kaivannut ollenkaan

Vierailija
19/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyväPROVO

Vierailija
20/31 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä mullakin pojan ylppärijuhlat. Ei tule mitään prinssinakkeja ja karjalanpiirakoita. Tilaan jostain voileipäkakut, täytekakut, itse voin tehdä suklaakakun koska se onnistuu hyvin, pojan mieli biskettejä vois kans ostaa ja skumppaa kunnolla mutta ei niin että vieraat lähtee horjuen. Tietää sitten Tallinnan matkaa.