Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieletön Seksuaalinen vetovoima...

Vierailija
31.07.2013 |

Mulla näin erään miehen kanssa. Olemme varattuja tahoillamme ja ihmisinä todella erilaisia ja eri-ikäisiäkin. Emme tiedä toisistamme mitää pintapuolista kummempaa ja silti...ilma on ihan latautunut ja on kuin sähköistynyt..Mitään fyysistä ei ole välillämme tapahtunut...voiko joku ystävällisesti selittää mulle tätä?? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta asiasta? Ap

Vierailija
2/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin samaa työkaverin kanssa. Aivan mieletöntä. Pikkarit alkoi kostumaan aina kun näin hänet ja mielikuvitus alkoi laukkaamaan. Fantasioin hänestä myös kotona. Tunteelleei mitään voi. Mies on kertonut minulle kuinka voimakas veto hänellä on minua kohtaan. Molemmat tunnemme samoin.

Meillä nyt on mennyt pidemmällekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sen oman kanssa hiipuu niin kaikki muu sähköistyy.Tuttua on.

Vierailija
4/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:14"]

Itse koin samaa työkaverin kanssa. Aivan mieletöntä. Pikkarit alkoi kostumaan aina kun näin hänet ja mielikuvitus alkoi laukkaamaan. Fantasioin hänestä myös kotona. Tunteelleei mitään voi. Mies on kertonut minulle kuinka voimakas veto hänellä on minua kohtaan. Molemmat tunnemme samoin.

Meillä nyt on mennyt pidemmällekin :)

[/quote]

Kumpi tei aloitteen ja missä tilanteessa?  Oletteko varattuja

Vierailija
5/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että olin itse varattu, mies vapaa. Näin häntä aina harrastuksen parissa ja yritin olla kiinnostumatta, mutta koska seksuaalinen vetovoima oli niin valtaisa, hairahdin. Tarpeeksi kovalla tahdonvoimallahan tuollaisen tunteen pystynee selättämään, mutta ihan helppoa se ei ole. 

Vierailija
6/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toisilla tuntuu olevan kaikkien kanssa... 

Vierailija
7/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja ollaan molemmat mutta haluttiin ja halutaan edelleen vähän jännitystä ja piristystä elämään. Varsinaista yhdyntää ei ole tapahtunut. Missään työpaikan ulkopuolella ei olla tavattu.

Molemmat huomattiin toisten ilmeistä ja eleistä. Hakeuduttiin seuraan. Monesti vähän testailtiiin puolin ja toisin joillakin sanomisilla et miten toinen reagoi yms..

Jossain vaiheessa oltiin kahdestaan töissä. Hän opetti mulle jotakin juttua. Oltiin ihan lähekkäin ja halattiin. Hän sitten tuli lähelle suuta ja suuteli :)  ihanaa

T:3

Vierailija
8/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP odotatko että me rohkaistaan sua tekemään aloitteen ? Vai onko oma elämäsi muuten myrskyisä ?

Vierailija
9/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP odotatko että me rohkaistaan sua tekemään aloitteen ? Vai onko oma elämäsi muuten myrskyisä ?

Vierailija
10/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso ikä-ero, kumpi vanhempi? :P kerro lisää, kutkuttaa nää tälläset mua :D 

Vierailija
11/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puuma ,mutta onko tämä kehdonryöstö ? Tätähän sää kysyit !

Vierailija
12/12 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko herkästi ihastuvaa tyyppiä ,pitääkö sulla aina olla joku ihastus "päällä" ? miten kotona sujuu ? Jäljet voi johtaa lapsuuteen ,ongelmalliseen isä/äiti suhteeseen .