Törkeetä käytöstä kaupan kassalla!
siis, olin tänään Lidlissä ja minun edellä oli pari muuta asiakasta. no eiköhän sitten tämä ensimmäinen asiakas kysynyt toiseksi ensimmäisenä olevalta "haluatko mennä ensiksi, kun sinulla vain tuo yksi tuote?". minusta tuo on kyllä törkeetä. hänen olisi pitänyt kysyä myös minun mielipidettä. Ensiksi tuohan oli etuilua ja toiseksi minulla oli paljon pakaste tuotteita (ranskiksia, jäätelöä, kalapuikkoja jne.), jotka pitää saada nopeasti pakasteeseen. tuossa vaan meni lisää aikaa.
Oon minäkin päästänyt joskus jonkun ohitse, mut vaan sillon jos jonossa ei ole muita kuin me kaksi asiakasta. Hirveetä käytöstä ihmisillä nykyään, eikä oteta muita huomioon!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 17:59"]Ensiksi tuohan oli etuilua ja toiseksi minulla oli paljon pakaste tuotteita (ranskiksia, jäätelöä, kalapuikkoja jne.), jotka pitää saada nopeasti pakasteeseen. tuossa vaan meni lisää aikaa.
[/quote]
Ok, sen ensimmäisen olisi pitänyt kääntyä katsomaan, mitä sinulla oli ostoskorissa. Koska sinulla oli pakasteita, niin parin sekunnin viivästys oli kuolemaksi.
Entäs jos kassavirkailijan vuoro olisi juuri loppunut? Yleensä siinä menee hieman aikaa, kun vaihtavat kassalippaan yms. kun uusi asettuu työhönsä. Olisitko silloin huomauttanut, että ehei, ei tässä mitään kassaa vaihdeta nyt?
[/quote]
no tietenkin se nyt on tiedossa ja oletus, että pakko niiden kassojenkin joskus on vaihtua, lähdettävä tauolle tms. mutta se pitää vain ottaa. Tietenkään en voi sanoa siitä mitään, vaik ärsyttääkin sekin tietysti.
-ap
Voi ap, olet vaan itsekäs. Musta toi oli tosi ystävällistä siltä toiselta. Ei jättänyt toista odottelemaan jos sillä toisella kerta oli vaan yksi ostos. Lakkaa vaan kitisemästä ni kaikki hyvin kaikilla ja ajattele positiivisesti :)
Tästä saattaa tulla yksi av:n legendaarisista ketjuista!
Ihana ap! Pelastit iltani!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:44"]
ja olisin tosiaankin halunnut mennä ensimmäiseksi. muutenkin niin paljon oli ostoksia.
[/quote]
Haluta saa, mutta kun sun mukaansi ohittelu on törkeää, niin ei sulle sellaista onnea voi suoda.
Hauskaa, että sun mielestäsi sen pitäisi saada ohittaa, jolla on eniten ostoksia.
Onko sunlaisia ihmisiä oikeesti olemassa? Voi luoja...
Jaxuhaleja Ap:lle! Toivottavasti pääset yli tuosta törkeestä tempusta :-( Kriisiapu on varmaan paikallaan...
Provo tai tosi pönttö ap. Veikkaan, ettei näin hölmö ole kukaan, eli Porvoon Lidlissä on asioitu.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:47"]
Voi ap, olet vaan itsekäs. Musta toi oli tosi ystävällistä siltä toiselta. Ei jättänyt toista odottelemaan jos sillä toisella kerta oli vaan yksi ostos. Lakkaa vaan kitisemästä ni kaikki hyvin kaikilla ja ajattele positiivisesti :)
[/quote]
Siis miten minä olenkin nyt itsekäs?! Minä olen kyl ihan ystävällinen tavallisesti.
Mikä tämän ohitsepäästäjän vastuu sitten oli? Hänellä ei näemmä mitään vastuuta. ei yhteiskunta voi pyöriä noin, et toiset toimii omilla säännöillä ja toiset toisilla. ja nimeenomaan valitsin tämän jonon, kun näin et sillä ekaksi toisella olleella oli vain se yksi ostos, niin ajattelin et pääsen nopeasti pois kassalta. mut ei näemmä sitten.
-ap
Kiitos päivän nauruista :D
p.s Kannattaako niitä pakasteita ostaa tällaisilla helteillä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:49"]
Onko sunlaisia ihmisiä oikeesti olemassa? Voi luoja...
Jaxuhaleja Ap:lle! Toivottavasti pääset yli tuosta törkeestä tempusta :-( Kriisiapu on varmaan paikallaan...
[/quote]
ai niin ku millasia ihmisiä? jos vaan saan kysyy. Sano nyt ajattelinko muka väärin ks. tilanteesta. Etuilu on etuilua ja piste.
-ap
Huono provo. Mikä tässä oli hauskaa?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:50"]
Provo tai tosi pönttö ap. Veikkaan, ettei näin hölmö ole kukaan, eli Porvoon Lidlissä on asioitu.
[/quote]
joo, joo. onpa helppo panetella toista. Ajattelin vaan jakaa ajatuksen mikä nyt vaan tapahtu. Ja yhtäkkiä minä saankin kuulla olevani tyhmä ja itsekäs.
Sulle ei niinkuin mene perille että sun jonotus pysyi ihan samana. Oot kyllä hauska!
AP, pointti on se, ettei sinua etuillut kukaan. Molemmat asiakkaat olivat jo sinun edessäsi alunperinkin. Kai se on ihan sama missä järjestyksessä ne kaksi edelläolijaa menee.
ap ota se pää pois perseestä. tää on huono provo tai sitten olet yllättävän tyhmä ihminen
Kuinka sinun edessä oleva ihminen voi etuilla sinua?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:56"]
AP, pointti on se, ettei sinua etuillut kukaan. Molemmat asiakkaat olivat jo sinun edessäsi alunperinkin. Kai se on ihan sama missä järjestyksessä ne kaksi edelläolijaa menee.
[/quote]
Tarkalleen ottaen vaan se ensimmäiseksi päästetty oli minun edessä. Et näin järjestys meni sitten väärin. Ja edelleen on se silloin etuilua.
-ap
Toisin sanoen, jos edellä olevilla menee ostostensa lappamiseen ja maksamiseen vaikka 4min+2min, tekee se yhteensä 6min odotteluaikaa jonossa kolmantena olevalle (AP).
Se sama 6min menee vaikka se jolla kestää 2min menee ensin ja vasta sitten se jolla menee 4min.
Yksinkertaista matikkaa.
Et kai voi olla AP niin yksinkertainen, ettet tätä ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:59"]
Kuinka sinun edessä oleva ihminen voi etuilla sinua?
[/quote]
Siis lue tuo minun eka viesti. Siinähän selostin tilanteen täysin ymmärrettävästi.
Ei sinua nyt hyvänen aikaa kukaan etuillut. Edessäsi on kaksi ihmistä, jotka vaihtoivat paikkaa. Sinä pääsit aivan yhtä nopeasti siihen kassalle kuin ilmankin tätä vaihtoa. Joko olet todella yksinkertainen tai sitten esität vaan.
AAHAHHAHAAHHAHAHAHA aivan hulvatonta! :DDDD