Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat ANOPPI/APPIUKKO kokemukset

Vierailija
01.06.2013 |

Tuli tuosta mieleen, kun jonkun anoppi oli laittanyt uuteen uskoon nuo keittiönkaapit :D 

Mulla oli ihan kauhee ex anoppi ( HUOM! EX), kun ekan kerran tapasimme, hän teki harvinaisen selväksi, että hänen poikansa tarvitsee jonkun laihemman  naisen. Ja en ollut edes lihava, vain vähän löllerö, itseasiassa hoikempi kuin anoppi itse.

Kommentit (1705)

Vierailija
961/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuli auttaa muutossa. Meni ensin meidän makkariin ja alkoi siivota yöpöydän laatikoita, öhöm....

Löysitkö etsimänsä?

Vierailija
962/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisen ketjun voisi aloittaa aiheella : kamalimmat vävy- ja miniäkokemukset.

Hankalia ihmisiä on aina, riippumatta sukulaisuussuhteesta.

Joskus kertojat "unohtavat" mainita, mistä syystä heihin on suututtu. Mitä he tekivät/sanoivat ensin.

Jokainen on vastuussa omista teoistaan ja niiden aiheuttamista reaktioista muissa ihmisissä.

Jos olet toista kohtaan ylimielinen ja tyly, saat jonkunlaisen reaktion aikaan toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisen ketjun voisi aloittaa aiheella : kamalimmat vävy- ja miniäkokemukset.

Hankalia ihmisiä on aina, riippumatta sukulaisuussuhteesta.

Joskus kertojat "unohtavat" mainita, mistä syystä heihin on suututtu. Mitä he tekivät/sanoivat ensin.

Jokainen on vastuussa omista teoistaan ja niiden aiheuttamista reaktioista muissa ihmisissä.

Jos olet toista kohtaan ylimielinen ja tyly, saat jonkunlaisen reaktion aikaan toisessa.

No avaa tuollainen ketju, kun tämä näyttää niin sieluun sattuvan.

Mun anoppi suuttui mulle, kun en tottele anopin käskyjä, hän kun vanhempana ja kokeneempana osaa ihan kaiken paremmin kuin minä. En myöskään antanut hänelle lupaa sisustaa kotiani, joten kyllä vika on minussa. Myönnän, että olen anoppini tavatessa tyly, poissaoleva ja jopa vihamielinen. En halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, enkä viitsi nähdä vaivaa vetää teatteria, että tulisin anopin kanssa toimeen.

Vierailija
964/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuli auttaa muutossa. Meni ensin meidän makkariin ja alkoi siivota yöpöydän laatikoita, öhöm....

Meille tuli appi ja mieheni veli auttamaan muutossa. Kaikki oli pakattuna silloin, kun tulivat.

Vierailija
965/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei ole ilkeä, mutta ajattelematon juntti. Asuu rivitalossa ja heiluu kesäisin aina tissiliivit päällä pihalla, siis semmoiset pitsiliivit ettei niitä voi erehtyä luulemaan bikineiksi ja sanoo ettei omalla pihalla kursailla. Joskus meille tullessa on koettanut parvekkeella ottaa t-paidan pois mutta olen tiukasti sanonut, ett tämä ei ole sinun kotisi. Polttaa sisällä ja juoruaa kaikkien asiat eteenpäin.  Puhuu kovaan ääneen ja nauraa räkättää kuin harakka.

Ja ajattele, hän on puolisosi äiti.

Vierailija
966/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli appi ja mieheni veli auttamaan muutossa. Kaikki oli pakattuna silloin, kun tulivat.

Meillä kanssa on ollut tavarat laatikoissa, kun muuttoapu saapunut paikalle.

Vierailija
967/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elboot kirjoitti:

Oma anoppi myrkytti minut pienen suvun piirissä

ennenkuin ehdin edes tavata sieltä ketään.

Olen koulutettu, työssäkäyvä ja ihan tavallinen nainen.

On harmillista, että ihmiset, jotka eivät koskaan ole jutelleet

kanssani, ovat muodostaneet anopin takia "mielipiteensä" minusta.

Avioliitto voi hyvin, mutta mieheni sukuun ei välejä ole.

Ehkä kysymys on kateudesta tai jostain...muuta en ole keksinyt.

Olen koulutettu ja hoikka...ehkä se riittää.

Anopit ei takuulla ole kateellisia miniöille.

Vierailija
968/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei ole ilkeä, mutta ajattelematon juntti. Asuu rivitalossa ja heiluu kesäisin aina tissiliivit päällä pihalla, siis semmoiset pitsiliivit ettei niitä voi erehtyä luulemaan bikineiksi ja sanoo ettei omalla pihalla kursailla. Joskus meille tullessa on koettanut parvekkeella ottaa t-paidan pois mutta olen tiukasti sanonut, ett tämä ei ole sinun kotisi. Polttaa sisällä ja juoruaa kaikkien asiat eteenpäin.  Puhuu kovaan ääneen ja nauraa räkättää kuin harakka.

Ja ajattele, hän on puolisosi äiti.

Mun anoppi osaa kyllä pukeutua melkein aina tilanteen mukaan, mutta miltei kaikki muut viat löytyy. Kyllä, hän on puolisoni äiti, mutta syytön mun mies siihen on. Onneksi mieheni on ulkonäöllisesti ja luonteeltaan isänsä kaltainen.

Vierailija
969/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että molemmat kuoli lyhyen ajan sisällä, kun olimme nuoria ja heitä on sitten muisteltu todella paljon. Lapsillemme he ovatkin tarina.

Myös suhteet puolison sukuun kävi hatariksi, kun yksi sukupolvi puuttui välistä ja lapsuuskodin tyhjentäminen puolison vanhempien sisarusten kanssa oli aika traumaattista.

Vierailija
970/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun sukulaisia ei siis tullut auttamaan muutossa?

Vierailija
971/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun sukulaisia ei siis tullut auttamaan muutossa?

Pitääkö molempien suvusta olla yhtä monta muuttoapuria?

Vierailija
972/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmilla on todella sotkuista.

Heidän kylppäri on heti ulko-oven vieressä.

Käydään siellä enää n kerran vuodessa.

Otan mukaan rullan jätesäkkejä ja tehokkaat pesuaineet.

Alan aina heti tyhjentämään saunaa, pesen lauteet, seinät jne, sitten lähemmäs ovea.

Kun kylppäri on pesty, oon tehnyt saunaan kuivaustelineen, alan pesemään pyykkiä ja laitan kuivumaan samalla, kun alan raivaamaan keittiötä.

2 koneellista pesen, vaatteet aivan umpilikaisia. Sitten lähdemme kotiin.

Vuoden päästä uudestaan.

Heidän tytär asuu lähempänä, hän käy olohuoneen läpi. Roskaa, roskaa kaikki tasot täynnä

Vierailija
973/1705 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemmilla on todella sotkuista.

Heidän kylppäri on heti ulko-oven vieressä.

Käydään siellä enää n kerran vuodessa.

Otan mukaan rullan jätesäkkejä ja tehokkaat pesuaineet.

Alan aina heti tyhjentämään saunaa, pesen lauteet, seinät jne, sitten lähemmäs ovea.

Kun kylppäri on pesty, oon tehnyt saunaan kuivaustelineen, alan pesemään pyykkiä ja laitan kuivumaan samalla, kun alan raivaamaan keittiötä.

2 koneellista pesen, vaatteet aivan umpilikaisia. Sitten lähdemme kotiin.

Vuoden päästä uudestaan.

Heidän tytär asuu lähempänä, hän käy olohuoneen läpi. Roskaa, roskaa kaikki tasot täynnä

Onko appiksilla joku ongelma, kun eivät saa edes roskia kerättyä? Nostan hattua sinulle, kun jaksat käydä siivoomassa heille.

Mun anoppi on myös sotkupytty. Niin iso sydän mulla ei ole, että menisin anoppilaan siivoamaan. Hukkukoon törkyynsä. Haukut saisin palkaksi, ja valitusta kun teen kaiken väärin. Esim puristan tiskirätin mahdollisimman kuivaksi ennen kuin laitan sen kuivumaan.

Vierailija
974/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena tytön kanssa, jonka isän kanssa meillä synkkasi. Hyviä keskusteluja ja yhdessä tekemistä. Kun erottiin tuli ikävä vain appiukko, ei exää.

Ex-appiukko oli Muutamia vuosia myöhemmin samassa työpaikassa, kuin pikkuveljeni ja edelleen muisteli minua ja harmitteli etten jäänyt sukuun. Muisteli lämmöllä yhteistä juhannustamme jne.

Itsellä oli samat fiilikset vaikka nykyinen appiukko ihan ok. Anoppi aika rasittava joka asiaan puuttuja.

Vierailija
975/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin anopilla oli avaimet kaverini asuntoon. Kävi vaihtamassa verhoja ja siivoamassa asuntoa. Lopulta ottivat avaimet pois, kun anoppi tuli kesken panopuuhien keittelemään kahveja.

Vierailija
976/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi kyseli ja jutteli exäni exästä kuulleni toistuvasti. Teki sen tahalteen, muka 'vahingossa. Kunhan muisteli vanhoja ja kyseli kuulumisia viattomasti.

Vierailija
977/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti anoppi kirjoitti:

Ex-anoppi kyseli ja jutteli exäni exästä kuulleni toistuvasti. Teki sen tahalteen, muka 'vahingossa. Kunhan muisteli vanhoja ja kyseli kuulumisia viattomasti.

Kun mun nykyinen mies oli ensimmäistä kertaa mun vanhempien luona kylässä, mun äiti alkoi kysellä multa että oonko mä viime aikoina kuullut mitään mun exästä. Oli kyllä aika wtf-hetki. Myöhemmin pidin äidilleni puhuttelun, eikä hän yhtään ymmärtänyt, miksi mun ex ei ole sopiva puheenaihe kahvipöydässä. Onneksi ei ole tätä toistanut.

Vierailija
978/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-appiukko (juntti ja juoppo) kommentoi nähdessään minut ekan kerran pojalleen (oli kännissä) - no, ainakin sillä on hyvät suihinottohuulet.

Poikansa ei tiennyt mitä sanoa. Häpesi isäänsä . Pyyteli minulta anteeksi isänsä käytöstä jälkeenpäin. Nyt kyseinen ex-appiukko on jo edesmennyt

Vierailija
979/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi yritti, ja jossain määrin hetkeksi onnistuikin, opettaa lapsemme pieninä kutsumaan itseään äidiksi. Tämän lisäksi tapahtunut paljon muutakin. Vanhemman lapsen kohdalla saa nyt jo kärsiä seurauksista, kun tämä ymmärtää minkälainen ihminen oma isoäiti onkaan eikä halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
980/1705 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elboot kirjoitti:

Oma anoppi myrkytti minut pienen suvun piirissä

ennenkuin ehdin edes tavata sieltä ketään.

Olen koulutettu, työssäkäyvä ja ihan tavallinen nainen.

On harmillista, että ihmiset, jotka eivät koskaan ole jutelleet

kanssani, ovat muodostaneet anopin takia "mielipiteensä" minusta.

Avioliitto voi hyvin, mutta mieheni sukuun ei välejä ole.

Ehkä kysymys on kateudesta tai jostain...muuta en ole keksinyt.

Olen koulutettu ja hoikka...ehkä se riittää.

Anopit ei takuulla ole kateellisia miniöille.

Ihan muuten vain ovat raivoissaan miniän nähdessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi