Hyi, mua oksettaa toi poets of the fall
Kuulin jossain ja voi jeesus miten "hienoja" ja tekotaiteellisia sanoituksia. Ja toi laulajan ääni raastaa aivoja, kyllä taas hävettää olla suomalainen, miksi me ei osata tehdä kunnon musiikkia.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:06"]
Se on kyllä nii ripulia ettei toista oo.. Paitsi The Rasmus. Vittu sitä Oblivion biisiäki, saatana.
[/quote]
Oon aina ihonnut The Rasmusta, en tajua miten siitä laulajasta voi lähteä sellainen ääni!
Toi ois niin paljon parempi jos pelkästään Ville Valo olisi laulamassa, mulla meinaa aina korvat tipahtaa siinä vaiheessa kun toi Lauri tulee mukaan ränkymään
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:06"]
Se on kyllä nii ripulia ettei toista oo.. Paitsi The Rasmus. Vittu sitä Oblivion biisiäki, saatana.
[/quote]
Oon aina ihonnut The Rasmusta, en tajua miten siitä laulajasta voi lähteä sellainen ääni!
Toi ois niin paljon parempi jos pelkästään Ville Valo olisi laulamassa, mulla meinaa aina korvat tipahtaa siinä vaiheessa kun toi Lauri tulee mukaan ränkymään
[/quote]
*reps* Herrajumala.... :D En oo koskaan pitänyt Lauri Ylösen lauluääntä mitenkään hirveänä, mutta tuossa... Miten ne kehtaa
Jaa-a, turhaan häpeilet, kavereilla on face-fanisivuillaan yli 412 000 fania, pääasiassa maailmalta. Just julkaisivat syksyn saksan ja itävallan kiertueen ja poikia ruikutetaan joka puolelle maailmaa keikoille.
Sama homma.
Ja se laulaja on jotenkin vastenmielisen näköinenkin ettei pysty edes katsomaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:14"]
Jaa-a, turhaan häpeilet, kavereilla on face-fanisivuillaan yli 412 000 fania, pääasiassa maailmalta. Just julkaisivat syksyn saksan ja itävallan kiertueen ja poikia ruikutetaan joka puolelle maailmaa keikoille.
[/quote]
En tajua... Eikö ulkomailla tajuta millaista kuraa noi on? :( Luulisi että natiivit hoksaisivat tekotaiteellisen löpinän paremmin kuin suomalaiset
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:14"]
[/quote]
En tajua... Eikö ulkomailla tajuta millaista kuraa noi on? :( Luulisi että natiivit hoksaisivat tekotaiteellisen löpinän paremmin kuin suomalaiset
[/quote]
Mikä sitten on taiteellista?
"I keep the love you gave me alive, and now I carry it with me,
I know it's just a tear drop from mother earth, but in it I can hear a dolphin sing,
Telling me I'll never be alone, I know you're right there!"
Päivän naurut näistä sanoituksista
Aamen, ap!
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...
Entäs mitä mieltä ootte toisesta vastaavasta setien tekemästä pikkutyttömusiikista, Sunrise Avenuesta? Korvat vuotaa verta näistä molemmista.
En minä kyllä sitä Rasmustakaan - anteeksi, THE Rasmusta - pysty kuuntelemaan, mutta sillä on sentään nostalgia-arvoa yläasteajoilta vuodelta 96, kun soittivat RHCP-tyylistä funkkia.
Poetsi on vaan niin ihana! :) Oikeesti, tykkäåän tosi paljon ja sen laulajan ääni... aaaah!
Sama aloittaja vastailee itselleen haukkuja. :)
Miksiköhän nämä muutamat suomalaiset bändit nyt noin kovin mieltä rassaavat? Etkö päässyt fanibussiin sisälle? :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 07:07"]Sama aloittaja vastailee itselleen haukkuja. :) Miksiköhän nämä muutamat suomalaiset bändit nyt noin kovin mieltä rassaavat? Etkö päässyt fanibussiin sisälle? :)[/quote]
Eli jos on sitä mieltä että tässä ketjussa mainitut bändit on huonoja, kirjoittaja on automaattisesti ap, mutta kaikki em. bändien kehujat ovat yksilöllisiä? Tää oli yhtä hyvä kun tuon yhden kirjoittajan kommentti että "kun poetseilla on miljoona fania, sen täytyy olla hyvää musaa" :D
Kuten sanoin, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää!
Ja mikä on fanibussi?
-12