Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijon jättää vaimoni huomisten ylioppilasjuhlien jälkeen

Vierailija
31.05.2013 |

En jaksa enään jatkaa lasten takia. Olen odottanut 4 vuotta tätä, että tämä vihdoin loppuu. Mulla on ollut 4 vuotta toinen nainenkin. Poika on 14 vuotias, ja nyt on hyvä aika lopettaa tämä pelleily. Vaimo ei tiedä vielä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Poikasi on vielä herkässä ikässä. Psykiatrien mukaan 3-5 v ja murrosikä ovat pahimpia ajankohtia vanhempien erolle.

Vierailija
2/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Uusi naisesi on varmasti hyvin ylpeä sinusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka teillä pääsee ylioppilaaksi? Vaimosi vai tuo 14v poika?

Vierailija
4/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet vihdoin tehnyt päätöksen. Ei vastenmielistä huuhkajaa kannata kenenkään itseään kunnioittavan miehen katsella. Suosittelen kaikille miehille vaimojensa jättämistä, jos vaimot osoittautuvat ääliöiksi.

Vierailija
5/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tämä on tämä naisten logiikka, että pitäis jatkaa riitelyä ja seksittömyyttä suhteessa, ihan vaan lasten takia. Ja kyl mun nainen ymmärtää miksi vaimon jätän. Poika pärjää kyllä ja tytär on aikuinen, joka on muuttamassa kesän aikana pois kotoa. Eipä tuo poikakaan kotona enään juuri ole.

Vierailija
6/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo vuosia odotellut, onko sillä erolla kiire pilata ylppäripäivä? Jätä hänet ensi viikolla ja teet palveluksen hänelle. Onnea naisystävällesi. On samanlainen reppana kuin sinäkin, jaksanut roikkua varatussa miehessä ja saanut vain armopalat. Olette luotuja toisillenne.

Vierailija
7/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kuohuviinien jälkeenpä tietenkin, ettei tarvii tiskata eikä siivota.

Vierailija
8/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo.. Neljä vuotta ollut aikaa tehdä vähän järkevämmin ratkasuja, mutta nyt yht´äkkiä tehdäänkin päätös jättämisestä. :D Just just..

Vierailija
9/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en mä huomenna kerro, mutta sunnuntaina. Asunto mulla jo on jonne menen.

Vierailija
10/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet odottanut näin kauan? Jos on vuosia jo ollut uusi akka katsottuna. Odotitko jostain tietystä syystä juuri tyttären ylioppilaaksi pääsyä? Onko tytär jotenkin sinulle tärkeämpi kuin poika? Tietääkö vaimosi että avioliittonne on päättynyt jo neljä vuotta sitten?

Vierailija
11/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:19"]

Aha. Poikasi on vielä herkässä ikässä. Psykiatrien mukaan 3-5 v ja murrosikä ovat pahimpia ajankohtia vanhempien erolle.

[/quote]

mieheni vanhemmat erosivat mieheni ollessa 14v ja hän sanoi, että se oli suuri helpotus, eikä ollenkaan ikävää. Lapset, etenkään tuon ikäiset, eivät  ole mitään typeryksiä.

Vierailija
12/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi uusi mies valmiina hyppäämään kehiin kun sinä olet keräännyt kamppeesi?

Vierailija
13/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina niin hämmentävää ihmisten tunteettomuus toisiaan kohtaan. Miten ihmeessä olet voinut elää noin sairasta kaksoiselämää 4 vuotta? Sinuna tilaisin pika pikaa ajan terapiaan ja opetteleison vastuullisuutta. Vaimollrsi ja lapsillesi toivon myös terapeutin tukea, vahvistamaan heitä, että vaativat vain parasta kohtelua itselleen. Myös toinen nainen hyötyisi terapiasta, sehän on sanomattakin selvää.

Vierailija
14/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi luuseriukkotarina lisää. Ketäköhän tässä nyt eniten loukkaat, vaimoasi vai lapsiasi? Mieti. 

Vierailija
15/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää otti mallia siltä Smuran ukolta? Eikö se lähtenyt suoraan ristiäisistä?

Eipä sillä, tapahtuuhan sitä maailmassa kaikkea tuollaista paskaa, mutta vaikea kuvitella kenenkään tulevan akkapalstalle etukäteen boastaamaan tällaista.

Vierailija
16/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa provota.

Vierailija
17/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan enää ei enään.

Vierailija
18/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vaimollakin olla joku, mistäs tiedän. Ja mielestäni olen vastuuni kantanut kun odotin näinkin kauan. Niinkuin sanoin, niin poika pärjää kyllä. Tytön odotin aikuistuvan.

Vierailija
19/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä kusipää.

Vierailija
20/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli paha mieli tästä aloituksesta.miten tuollaisia ihmisiä voikin olla tässä maailmassa. olisit kertonut jo silloin 4v, sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi