Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijon jättää vaimoni huomisten ylioppilasjuhlien jälkeen

Vierailija
31.05.2013 |

En jaksa enään jatkaa lasten takia. Olen odottanut 4 vuotta tätä, että tämä vihdoin loppuu. Mulla on ollut 4 vuotta toinen nainenkin. Poika on 14 vuotias, ja nyt on hyvä aika lopettaa tämä pelleily. Vaimo ei tiedä vielä.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiJo, mut älä kirjoittele tänne enääN!

Vierailija
22/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, samapa tuo milloin lähdet, ilmeisesti olet velvollisuutesi tehnyt eikä vaimon kanssa ole juuri ollut mitään yteistä. Miks just suoraan lakkiaisten jälkeen? Haluat kokea ne ja ylpeänä isänä ottaa onnitteluja vastaan sukulaisilta ja tutuilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö se oliko kirjoittajalla se yo-juhla, hänen "14 v pojallaan" vai "vaimollaan"?

Vierailija
24/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä mietit- lähde jo tänään ja jätä lompakko pöydälle- ps muista steriloida itsesi, ettei uuden rakastetun kanssa vaan tule lapsia, jos noin kyllästynyt olet omiin lapsiisii

Vierailija
25/74 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kai provo. Toki on tapauksia että ovat odottaneet yksin tai yhdessä että lapset täysi-ikäisiä ja sitten eronneet.

Vierailija
26/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:26"]

Hyvä, että olet vihdoin tehnyt päätöksen. Ei vastenmielistä huuhkajaa kannata kenenkään itseään kunnioittavan miehen katsella. Suosittelen kaikille miehille vaimojensa jättämistä, jos vaimot osoittautuvat ääliöiksi.

[/quote]

Ai jessus, että mä repesin! xD

Vierailija
27/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä teki näin. Tosin kertoi vaimolleen pari päivää ennen juhlia että pakkaa laukkunsa juhlien jälkeen ja salasuhdetta oli ollut vain pari vuotta, joten kaipa hän oli vähän suoraselkäisempi kuin sinä. Syytkin olivat selvät kaikille: vaimolla oli pahoja mielenterveysongelmia.

Kaverini suuttui Eikä ole tekemisissä isänsä kanssa. Hänestä oli väärin, että isä salli iloiten hänelle kurjan lapsuuden vanhempien riitojen kuuntelemisessa ja itse pakeni salasuhteešeen ja jätti lopulta vastuun epävakaasta vanhemmasta 19-vuotiaan harteille. Hänestä isän olisi pitänyt erota vuosia sitten ja tarjota lapsilleen tasapainoisen lapsuuden ja hänestä oli raukkamaista, että ainoa syy lähteä oli lopulta toinen nainen, ei lasten paras. Näki selvästi, mikä tärkeysjärjestys isällä oli.

Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
28/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:32"]

Niin no en mä huomenna kerro, mutta sunnuntaina. Asunto mulla jo on jonne menen.

[/quote]

kivaa kaksoiselämää olet jaksanut elää neljä viotta, siinä ei ole enää kummallakaan mitään toivoa korjata suhdetta, ei vaimolla ja sulla ei haluja, kun uusikin jo katsottu valmiiksi. Olisi kannattanut kuitenkin olla reilu mies ja kertoa se eropäätös jo neljä vuotta sitten. Noiin minä naisena olisin toivonut, enkä tollasta luuseri touhua, että oma elämä katsotaan jo uudelleen salaa valmiiksi ennenkuin kunnolla isketään. Et kyllä ole mikään mies mun makuuni. Toivon vaimollesi jaksamista. En jaksa millään uskoa, että kaikki ongelmat suhteessanne on vain hänen syytänsä. Sinäkin miehekkäästi valitat seksielämän vähyydestä, vaikka olet vuosia pa nnut jo toista naista-.Mikä mies!

Vierailija
29/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuktavasti vaimosi kuviosi jo aavistaalin, että sulla ollut toinen nainen ties kuinka kauan jne. Raukkamainen teko silti. Vähemmän harmia olisit aiheuttanut, kun olisit suoraan 4v. sitten lähtenyt. Tyttäresikin olisi sitä varmasti osannut eri tavalla arvostaa nyt aikuisuuden kynnyksellä, kuin isää, joka vielä lakkiaisissa oli teeskentelemässä ydinperhettä.

Vierailija
30/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vaimollesi. Hän pääsee eroon ukkoreppanasta, joka kirjoittaa akkamaiselle palstalle huonolla suomenkielellä. Eivätkö provoilijat ole koskaan fiksuja ja lukeneita tyyppejä. Hyvät provot voisivat kirvoittaa raikkaita kannanottoja kotka veisivät keskusteluja mielenkiintoiseen suuntaan.

Vierailija
31/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet tehnyt rohkean päätöksen. Monistä tämänkin ketjun viesteistä näkee ettei moisen päätöksen tekeminen ole kovin suosittua. Onneton ja salaisuuden verhoama suhde kuitenkin pilaa koko perheen elämän, teet erolla palveluksen kaikille osapuolille.

Vierailija
32/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIeno juttu. Sun olisi vaan pitänyt lähteä jo neljä vuotta sitten. Ajankohdalla, siis ylppäreiden jälkeen, ei mitään merkitystä. Yritit vissiin sillä "järkyttää".

Vierailija
33/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:40"]

Jos tää otti mallia siltä Smuran ukolta? Eikö se lähtenyt suoraan ristiäisistä?

Eipä sillä, tapahtuuhan sitä maailmassa kaikkea tuollaista paskaa, mutta vaikea kuvitella kenenkään tulevan akkapalstalle etukäteen boastaamaan tällaista.

[/quote] Smuran uusi rakas on leski.

Vierailija
34/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijo vaan.

Vierailija
35/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin hyvä, että ap tekee "aikuisen miehen rohkean ratkaisun", kuten tällä palstalla aina naisille toitotetaan. Hän myös varmasti tuntee omat lapsensa paljon paremmin kuin yksikään mamma tällä palstalla. Ap tietää poikansa pärjäävän ja varmaan tytärkin on tietoinen isänsä tulevasta lähdöstä. Vaimollekaan tuskin tulee yllätyksenä. Korkeintaan se voi hätkähdyttää, että on jo asunto katsottuna - uudesta naisesta hän on varmasti tietoinen.

Ajoituksesta voidaan olla montaa mieltä mutta yleensä miehillä on tapana odottaa jokin tapahtuma ja sitten räväyttää. Olen näitä nähnyt. Yo-juhlien lisäksi on ollut rippijuhlat, miehen omat 30v tai 40v synttärit, kauan odotettu lomamatka tai vaimolle tärkeä hääpäivä (niin hullulta kuin sekin kuulostaa). Ehkä miehelle on tärkeää viedä jokin ajanjakso päätökseen. Jotenkin ymmärrän sen.

N 45+

Vierailija
36/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 10:58"]

Ajoituksesta voidaan olla montaa mieltä mutta yleensä miehillä on tapana odottaa jokin tapahtuma ja sitten räväyttää. Olen näitä nähnyt. Yo-juhlien lisäksi on ollut rippijuhlat, miehen omat 30v tai 40v synttärit, kauan odotettu lomamatka tai vaimolle tärkeä hääpäivä (niin hullulta kuin sekin kuulostaa). Ehkä miehelle on tärkeää viedä jokin ajanjakso päätökseen. Jotenkin ymmärrän sen.[/quote]

Meinasin ensin painaa peukkua alaspäin mutta aloin kelata omaa tuttavapiiriä. Toi on kyllä aikas totta. Oma avomies lähti omista 30-vuotis bileistä uuden naisensa luokse, tiesin kyllä suhteesta. Ystävän mies odotti, että ystäväni ehti järjestää kauan ja huolella suunnittelemansa 40-vuotisjuhlat ja lähti suurin piirtein seuraavana päivänä. Yks toinen tyyppi kävi vaimonsa kanssa Karibialla ja takasin tullessa otti lentokentältä taksin suoraan toisen naisen luo. Että kyllä näitä vaan on.

Vierailija
37/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun tyttärellä, ap, on jo pääsykokeet käytynä. Jos ne ovat vasta ensi viikolla, niin on TODELLA vittumaista pilata tyttären elämän tärkeimpiä hetkiä sillä, että hän murehtii vanhempiensa avioeroa.

Vierailija
38/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tuhlattu aika monen ihmisen elämästä 4v. Onneksi olkoon vaan!

Vierailija
39/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:31"]

Ihana provo.. Neljä vuotta ollut aikaa tehdä vähän järkevämmin ratkasuja, mutta nyt yht´äkkiä tehdäänkin päätös jättämisestä. :D Just just..

[/quote]

Jättäminen pitää aina tehdä mahdollisimman ikävästi. Saapahamn se toinen kärsiä samoin kuin AP on kärsinyt vuosia

Vierailija
40/74 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:32"]

Niin no en mä huomenna kerro, mutta sunnuntaina. Asunto mulla jo on jonne menen.

[/quote]

kivaa kaksoiselämää olet jaksanut elää neljä viotta, siinä ei ole enää kummallakaan mitään toivoa korjata suhdetta, ei vaimolla ja sulla ei haluja, kun uusikin jo katsottu valmiiksi. Olisi kannattanut kuitenkin olla reilu mies ja kertoa se eropäätös jo neljä vuotta sitten. Noiin minä naisena olisin toivonut, enkä tollasta luuseri touhua, että oma elämä katsotaan jo uudelleen salaa valmiiksi ennenkuin kunnolla isketään. Et kyllä ole mikään mies mun makuuni. Toivon vaimollesi jaksamista. En jaksa millään uskoa, että kaikki ongelmat suhteessanne on vain hänen syytänsä. Sinäkin miehekkäästi valitat seksielämän vähyydestä, vaikka olet vuosia pa nnut jo toista naista-.Mikä mies!

[/quote]

Keskustelu ei auta koskaan mitään.

Tietenkin asiat järjestetään ennen eroa se on päivänselvä asia. Mikään korjaaminen ei edes kiinnosta. Koska jos nainen rupeaa panttaamaan seksiä niin se ei enää merkitse mitään.

Ap tekee aivan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan