Mikään työ ei herätä motivaatiota. Vihaan jokaista työpäivää, jokaisessa työpaikassa. Tämä on ihan kauheaa.
Kommentit (43)
Mikä niistä tekee vastenmielisen? Pakko olla tiettyyn kellonaikaan paikalla? Epämääräinen johtaminen tai työtehtävät? Näitä kun hetken miettii, niin pääset perille siitä, millainen työ sulle sopii.
Sinulla on työläisfobia joten ala yrittäjäriistäjäporvariksi.
Ei sen tarvitsisi olla hankalaa. Olen kokenut joskus valtavaa työn imua. Se ei kuitenkaan riipu työn laadusta ja työolosuhteista vaan on jotenkin mystinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee vastenmielisen? Pakko olla tiettyyn kellonaikaan paikalla? Epämääräinen johtaminen tai työtehtävät? Näitä kun hetken miettii, niin pääset perille siitä, millainen työ sulle sopii.
Tauot työkavereiden kanssa
Hitaat työkaverit
Liian vähän työtehtäviä ja liikaa aikaa
Joku sanoi minulle joskus, että ei työnteon tarvitsekaan olla hauskaa.
Niin minäkin! Mua ärsyttää jopa kaikki ammattisanasto
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitäisi edes siedettävää olla.
Tämä kesä vielä. Sitten alkaa loppuelämän kestävä niittäminen, koska on onneksi tullut kylvettyä!
Lähäri 44v
Vierailija kirjoitti:
tuo on tyhmästi sanottu
Onneksi ei oo tarvinut tehdä töitä 15 vuoteen
Jos jumala-linjalle mennään, niin työnteko on rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitäisi edes siedettävää olla.
Useimmilla ei ole. Siksi mi äkin tulin tähän katsomaan onko ulos pääsyä.
Olen ollut erilaisista töissä ja useimmiten työn pilaa vit tu maiset ihmiset. Niitä on löytynyt niin pomoista, työkavereista, yhteistyökumppaneista ja asiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erilaisista töissä ja useimmiten työn pilaa vit tu maiset ihmiset. Niitä on löytynyt niin pomoista, työkavereista, yhteistyökumppaneista ja asiakkaista.
totta.
Ei kuulu ihmisen käyttää ainutkertaista elämäänsä palkkaorjana. Miksi maailmasta on tehty meille tällainen? Rahan vuoksiko vain?
Vierailija kirjoitti:
Motivaatioksi pitää riittää se ettei ole likainen työtön! On jumalan tahto että ihmiset tekevät töitä.
Mitä raamatussa sanottiin linnuista? Tyyliin ei nekään tee "töitä" ja huolehdi huomisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ihmisen käyttää ainutkertaista elämäänsä palkkaorjana. Miksi maailmasta on tehty meille tällainen? Rahan vuoksiko vain?
ja vielä 40 tuntia viikosta. melkein koko viikko.
Noh, sinä sentään olet saanut töitä, ap. Kaikille ei sekään lukuisista hakemuksista huolimatta ole itsestään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Noh, sinä sentään olet saanut töitä, ap. Kaikille ei sekään lukuisista hakemuksista huolimatta ole itsestään selvää.
Se vasta onkin turhauttavaa kun ensin hakemalla hakee töitä ja sitten kun työpaikan saa, huomaa että sieltä on päästävä pois ja vähän äkkiä!
Elämä on. Joko teet työtä hammasta purren päivästä toiseen tai lojut loisena toisten elätettävänä. Minä tiedän oman valintani.