Aijon jättää vaimoni huomisten ylioppilasjuhlien jälkeen
En jaksa enään jatkaa lasten takia. Olen odottanut 4 vuotta tätä, että tämä vihdoin loppuu. Mulla on ollut 4 vuotta toinen nainenkin. Poika on 14 vuotias, ja nyt on hyvä aika lopettaa tämä pelleily. Vaimo ei tiedä vielä.
Kommentit (74)
Jätti AVn akatkin roikkumaan neljäksi vuodeksi epätietoisuuteen että miten käy :)
Ap:n vaimo taisi saada vihiä ap:n toilailuista ja pisti ukkonsa pihalle jo ennen ylppärijuhlia.
Joo, kävi lukemassa täältä :) En usko että vaimo ei muka olisi tiennyt asiasta, ei voi neljää vuotta kulkea vieraissa niin että vaimo luulee kaiken olevan ok.
Mun äiti erosi isästä YO-juhlieni jälkeen. Olin asiasta tosi iloinen. Asuttiin äidin kanssa kahdestaan muutama kuukausi, kunnes hän tapasi uuden miehen ja vaihtoi paikkakuntaa. Ainoa mikä harmitti, oli se, etteivät eronneet aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:16"]
En jaksa enään jatkaa lasten takia. Olen odottanut 4 vuotta tätä, että tämä vihdoin loppuu. Mulla on ollut 4 vuotta toinen nainenkin. Poika on 14 vuotias, ja nyt on hyvä aika lopettaa tämä pelleily. Vaimo ei tiedä vielä.
[/quote]Joko jätit?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 23:35"]
Toi on kai provo. Toki on tapauksia että ovat odottaneet yksin tai yhdessä että lapset täysi-ikäisiä ja sitten eronneet.
[/quote]
Tällaisia perheitä on pilvin pimein. Jotkut vain odottavat sen pojankin pääsevän omilleen ja lähtevät sitten.
On kyllä työn puolesta tullut moneen kertaan huomattua, että nuori alkaa oirehtia pahasti siinä vaiheesa, kun vanhemmille tulee avioero. Tai ainakin viimeistään siinä vaiheessa, kun selviää, että kuvioissa on toisen vanhemman uusi puoliso ja pahimmillaan vielä uudet "sisarpuolet", kaikki samalla rytinällä.
Murrosiän myllerryksessä olisi todella tärkeää, että nuorella on turvallinen koti, jossa on nuoren kehitystä tukevat vanhemmat. Jos vanhemmat elävät suurta parisuhdekriisiä samaan aikaan, kun nuori elää pahinta murrosiän myllerystä, tulee isoja ongelmia. Nimenomaan 14 vuoden ikä on varsinkin pojilla se pahin mahdollinen.
Erota pitäisi ennen lasten murrosikää (ap, juuri sen 4v. sitten) tai murrosiän jälkeen. Nyt kannattaisi hankkia kunnon pariterapeutti ja hoitaa joko parisuhde kuntoon tai ero mahdollisimman kivuttomasti ja rakentavasti. Ei mitään dramaattisia "lähden nyt, kun ylppärit on juhlittu"-tyyppisiä ratkaisuja!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 10:56"]
Miksi täällä hoetaan tyttärestä, eikös se 14-vuotias ole poika? Muilta osin, tänään ollaan ns. jännän äärellä - tule kertomaan miten meni, Ap ;)
[/quote]
Viestissä nr. 19 kirjoitetaan näin:
"Voihan vaimollakin olla joku, mistäs tiedän. Ja mielestäni olen vastuuni kantanut kun odotin näinkin kauan. Niinkuin sanoin, niin poika pärjää kyllä. Tytön odotin aikuistuvan."
Eli tytär pääsee ylioppilaaksi (= aikuistuu). Kannattaa lukea kaikki viestit.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 04:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:44"]
Kuulostaa tuo kyllä tosi raukkamaiselta teolta kun on suunnitellut jo OMAN elämänsä salaa valmiiksi, jotta voi sitten ITSE pudota tasaisesti jaloilleen kun kertoo tuollaisen pommin vaimolleen. Yhdyn siis niihin, joiden mielestä olisi PITÄNYT kertoa tunteistaan jo aiemmin.
[/quote]
Miksi pitäisi ajatella ihmistä jolla ei ole mitään merkitystä?
[/quote]
Onko se merkitys loppunut salama yhtenä päivänä, häh? Oletan, että ap on välittänyt kyseisestä ihmisestä jossain vaiheessa elämäänsä. Miksi ei voi keskustella oman vaimonsa kanssa, kun huomaa, että nyt ei menekään enää hyvin?
Toisaalta, vaikka vaimon merkitys ap:lle olisikin loppunut päivässä, niin kunnollinen ihminen ottaa siinäkin tapauksessa asian puheeksi. Mutta ap:han ei nyt olekaan mikään kunnollinen ihminen, vaan itsekäs idiootti, joka on neljä vuotta elänyt kaksoiselämää.
Toivottavasti suhteet lapsiin katkeavat. Vaimo on onnekas, kun pääsee hänestä eroon.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 14:34"]
Aika normaali kuvio. Asiat eivät ole muuttuneet parissakymmenessä vuodessa näköjään. Mun äiti lähti kanssa aika suoraan mun ylppäreitten jälkeen ja jätti pahimmassa murroiässä olevan 14 vuotiaan veljeni isän kanssa kahdestaan. Mä sii ehdin just muuttamaan pois kotoa.
Mun mielestä nuo alaspeukutukset ovat typeriä. Meillä kaikilla on omat juttumme. Mun miespuolisista ystävistä on moni sanonut että aikoo lähteä heti kun lapsi on päättänyt koulunsa. Syynä yleensä päällepäsmäröivä, laiskasti kotia hoitava mutta kotiäitinä toimiva vaimo joille elämän kohokohtia ovat miehen palkkapäivät. Eivät nämäkään miehet aio kertoa vaimoilleen etukäteen, ottavat vaan tyynesti kaiken paskan, julkisen dissaamisen vastaan. Ehkä naisten pitäisi miettiä sitä että onko sellainen haukkuminen ja toista tyhmänä pitäminen sittenkään niin fiksua käytöstä. Koko ystäväporukka kuuntelee ja katselee naama vakavana touhua mutta kaikki tietävät miten asiat ovat, Kaikki muut paitsi se itseään fiksuna ja filmaattisena pitävä vaimo.
[/quote]
Ihanan yksipuolinen näkemys asiasta. Eikä kukaan tiedä, mikä on vaimon versio asiasta. Mikä on se totuus, jota on kotona kestänyt jo vuosikaudet. Parisuhteessa on aina kaksi. Useimmiten molemmissa on vikaa. Ja jos vikoja ei selvitellä (mieluiten ammattiauttajan kanssa), niin ne toistetaan lopulta myös seuraavissa suhteissa.
No niin, nyt on jo Day After - miksei heppuhei ole täällä uuden muijansa kanssa riemuitsemassa "vapaudestaan"????
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 04:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:44"]
Kuulostaa tuo kyllä tosi raukkamaiselta teolta kun on suunnitellut jo OMAN elämänsä salaa valmiiksi, jotta voi sitten ITSE pudota tasaisesti jaloilleen kun kertoo tuollaisen pommin vaimolleen. Yhdyn siis niihin, joiden mielestä olisi PITÄNYT kertoa tunteistaan jo aiemmin.
[/quote]
Miksi pitäisi ajatella ihmistä jolla ei ole mitään merkitystä?
[/quote]
Aika paska ihminen pitää olla ( ap:n ja sinun), jos ei annan mitään arvoa omien lastensa äidille. Edes niiden lasten tähden. Koska ne lapsethan sitä jätettyä vanhemapaa jäävät kannattelemaan ja siitä huolta kantamaan. Ihan turha edes yrittää väittää yhtään mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:25"]
No niin, nyt on jo Day After - miksei heppuhei ole täällä uuden muijansa kanssa riemuitsemassa "vapaudestaan"????
[/quote]
Niin juuri. Huhuu ap, missä olet??
Ap on varmaan jo Teneriffalla uuden nuorikkonsa kanssa.