Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit kokoonpanohommiin kehitysvammaisten kanssa menisitkö?

Vierailija
31.05.2013 |

Siis tuollainen työpaja tms missä tuollaisia kehtaisitko mennä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Nokialla Salossa nelivuorotyössä ja aika vammaista porukkaa oli kyllä sielläkin, työnjohtotasolla varsinkin. Kyllä tuo sen päihittäisi 6-0!

Vierailija
22/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis panohommiin? No en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee ns ikikarenssi eli 5kk työssäoloehto jos kieltäydyt ilman pätevää syytä. Ja pätevä syy ei ole se, että oletettavasti lapsia hävettäis,jos äiskä olis työpajalla kuntouttavassa työtoiminnassa.

Sun tilanteen tuntien täältä, niin sulle määrätty työssäoloehto on ikuinen, sillä et pysty keräämään työssäoloa tai kurssia niin pitkää aikaa, että saisit takaisin oikeuden työttömyyskorvaukseen.

Eli sinne vaan niinku muutkin joutuu kun työttömyys pitkittyy, eikä muutosta näy. Taikkas sitten loppuu ne vähätkin rahat eikä lisää tuu.

Vierailija
24/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se äijä ottaisi eron? Mä kyllä heivaisn äijän joka edes puhuu noin typeriä?

Vierailija
25/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:26"]

Miksi se äijä ottaisi eron? Mä kyllä heivaisn äijän joka edes puhuu noin typeriä?

[/quote]

Koska se häpeää jos menen tuollaiseen työhön ja ymmärrän kyllä häntäkin.Ja sä eroaisit ja muuttasit rahattomana sillan alle?

Vierailija
26/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:47"]

Olen ollut Nokialla Salossa nelivuorotyössä ja aika vammaista porukkaa oli kyllä sielläkin, työnjohtotasolla varsinkin. Kyllä tuo sen päihittäisi 6-0!

[/quote]

Vähän off topic mutta minäkin olin siellä aikoinaan monta vuotta ja tykkäsin ihan mielettömästi siitä työstä. Lähdin vain suvun painostuksesta opiskelemaan, kiun niistä oli älytöntä että 5:n laudaturin ylioppilas kokoaa puhelimia liukuhihnalla. Mutta minusta se kokoonpanotyö oli ihanan rauhallista ja tykkäsin vuorotyöstäkin.

Vierailija
27/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Koska se häpeää jos menen tuollaiseen työhön ja ymmärrän kyllä häntäkin.Ja sä eroaisit ja muuttasit rahattomana sillan alle?

[/quote]

Etkö sinä juuri tuolla "Mieheni pakottaa minut..." -ketjussa kertonut harkitsevasi avioeroa? Että saisit olla rauhassa? Ja kyllä sinä taloudellisesti tulisit toimeen, saat asumistukea ja sossusta toimeentulotukea tuon työpajan työmarkkinatuen lisäksi.

Potkut tullaiselle surkimusmiehelle, joka ei vaimoaan arvosta. Muista sitten kertoa kaikille, miksi erositte, niin ex-miehesi saa ansaitsemansa maineen siellä pikkupaikkakunnallanne.

Vierailija
28/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:11"]

[/quote]

[/quote]

Etkö sinä juuri tuolla "Mieheni pakottaa minut..." -ketjussa kertonut harkitsevasi avioeroa? Että saisit olla rauhassa? Ja kyllä sinä taloudellisesti tulisit toimeen, saat asumistukea ja sossusta toimeentulotukea tuon työpajan työmarkkinatuen lisäksi.

Potkut tullaiselle surkimusmiehelle, joka ei vaimoaan arvosta. Muista sitten kertoa kaikille, miksi erositte, niin ex-miehesi saa ansaitsemansa maineen siellä pikkupaikkakunnallanne.

[/quote]

Kaikesta huolimatta mä rakastan miestäni eikä yhtään houkuttele muuttaa yksin johonkin pieneen yksiöön vuokralle ja hakee sossusta rahoja.Mun menneisyyteni ja monen muun seikan takia mies saisi varmasti lapsen huoltajuudenkin ja saisin joskus 2 kertaa kuussa lasta tavata.Ei vaan houkuta tuollainen elämä.

Vierailija
29/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ammattivalittaja taas vauhdissa. Siityi joku aika sitten kaksplussalta tänne samojen asioiden kanssa. Olet kuitenkin selkeästi oppinut kirjoittamaan selkeästi ja hyvin, joten toivoton et ole. Mies tuskin jättäisi sinua sen vuoksi että häntä hävettäisi, vaan jos jättäisi nini siksi, ettei hän enää pystyisi kontrolloimaan sinua rahan avulla. Ota se työpaikka ja muuta vaikka lapsen kanssa sinne yksiöön jos tarve on.

Vierailija
30/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaikki silloin hyvin, jos saisit toimistotöitä?

Vierailija
31/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaikki silloin hyvin, jos saisit toimistotöitä?

Vierailija
32/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 10:57"]Siis niinkuin ohjaajaksi vai samaa työtä tekemään? Sehän on ns. päivätoimitaa, eihän ne siitä palkkaa saa[/quote]

Voi vittu mikä ääliö!

Olet kehitysvammaisiakin pahempi, he ovat ihania, sydämmellisiä, aitoja ihmisiä. Sä olet häpeäksi muille, vitsi mikä persläpi!

Vierailija
33/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:47"]

[/quote]

Vähän off topic mutta minäkin olin siellä aikoinaan monta vuotta ja tykkäsin ihan mielettömästi siitä työstä. Lähdin vain suvun painostuksesta opiskelemaan, kiun niistä oli älytöntä että 5:n laudaturin ylioppilas kokoaa puhelimia liukuhihnalla. Mutta minusta se kokoonpanotyö oli ihanan rauhallista ja tykkäsin vuorotyöstäkin.

[/quote]

Oli siellä muutama tohtorikin luureja kasaamassa. Merikaaressa ennen vuosituhannen vaihdetta.

Vierailija
34/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ap. sun on mennä, jos olet pitkäaikaistyötön, muutenhan sulle mätkähtää karenssia! 

Nolompaa se on olla menemättä työhön, vaikka suojatyötä onkin, vain siksi että puolisoa se nolottaa ja maata himassa ja nostaa tukia.

Vierailija
35/35 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Parempi sillan alla kuin tossun alla?

Mies vain kontrolloi ja käyttää henkistä väkivaltaa. Ei tuollaista kumppanille sanota, vaan tuetaan aidosti ja kannustetaan elämässä eteenpäin.