Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutko ystävillesi parisuhteestasi ja miehestäsi ja

Vierailija
21.07.2013 |

miehenkin asioista? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään kovin hen.kohtasia kerro

Vierailija
2/14 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut vaikeaa, olen puhunut parille ystävälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jopa seksistäkin.

Vierailija
5/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian avoin ei passaa olla, koska heikkouksia käytetään satuttamiseen. Ystävien, tai kavereiden (en usko että mulla varsinaisia ystäviä edes on), nähden ja kuullen mä olen vahva ja kova, mulla ei ole heikkouksia. Kotona yksin tai miehen kanssa sitten itken itkuni ja iloitsen iloni. Älkää antako muille ihmisille mahdollisuutta satuttaa teitä!

Vierailija
6/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen jutellut. Parisuhteesta ei ole kyllä juuri mitään kerrottavaa ja esim. täällä en kerro mitään miehen asioista.

Mua ei ole koskaan satutettu, jos olen jostain jollekin puhunut. En ehkä vaan älyä pelätä. Tai sitten mun avoimuus luo ympärilleen avoimuutta ja se taas sitten vahvistaa molemminpuolista luottamusta? Tai sitten ystävät juoruavat jollekin, mutta en vaan tiedä sitä?

Vierailija
7/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen muutamalle kaverille puhunut kun on ollut kriisiä... Puhuvat myös mulle omia huoliaan, joten tuskin kukaan niitä tietoja käyttää mitenkään hyväkseen. En minä ainakaan. Ollaan ihan oikeita ystäviä...

Vierailija
8/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole koskaan puhunut. Ja sekös monia harmittaa. On harmittanut jo 20 vuotta.

Vierailija
9/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan. Rakastan miestäni, enkä koskaan kertoisi tärkeimpiä juttuja suhteestamme. En hyviä enkä ainakaan niitä huonoja.

Vierailija
10/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kyllä.

Mutta tietyin varauksin, puhun kyllä siis esim. kriiseistä, mutta en kerro miehen henkilökohtaisia asioita, jotka minä tiedän hänestä luottamuksellisesti.

Vierailija
11/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitään kovin henkilökohtaista, mieheni on myös paras ystäväni ja olen häntä kohtaan lojaali. Yleisellä tasolla toki jotain.

Vierailija
12/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kerron parhaalle ystävälleni ja siskolleni. Pakko se on välillä päästä puhumaan kriiseistä ja omista ajatuksistaan ja saada niihin toista näkökulmaa tai tukea. Myös he kertovat minulle ja luotamme toisiimme. Asiat eivät näytä enää niin hankalilta, kun sen on saanut kerrottua ja juteltua läpi.

Vierailija
13/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain parhaalle ystävälleni ja mieskin tietää tämän. En siis liian henkilökohtaisia, mutta jotain. Paras ystäväni puhuu myös minulle omista asioistaan.

Vierailija
14/14 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ystäväni on ns. epätoivoinen sinkku. Parisuhdejutuista hänelle tulee ainoastaan mieleen ettei hänellä sellaista ole. Jos hän kuulisi mitään negatiivista minun parisuhteestani, hän kävisi siihen asiaan kiinni kynsin hampain ja yrittäisi pakottaa minut sinkkukaveriksi itselleen. Koettu jo erään entisen ystävän kanssa, nyt tiedän paremmin.