Teen varmaan syntiä kun myönnän, että prinsessa diana ei vastaa kauneusihannettani
Täällä palstalla näkee usein hehkutusta Dianan kauneudesta, ja joka kerta täytyy mennä googlesta katsomaan että muistanko nyt väärin minkä näköinen nainen oli? Nätti on kyllä, mutta mistä on tullut se jumalaton ylistys? Luonne heijastuu ulkonäköön?
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Dianalla oli kauniit silmät. Sen lisäksi hän kantoi itsensä hyvällä ryhdillä. Kyllä hän oli minun mielestäni kaunis, ja kun oma maku kehittyi, hän osasi valita vaatteensa hyvin. Ne alkuaikojen rytkyt olivat aika kammottavia hääpukua myöten, ne oli joku hovin tyylilyyli valinnut.
Sen hääpuvun suunnitteli Say yes to the dress -valkotukka.
Jos pistää Dianan ja hovin vierekkäin, niin Diana voittaa. Muuten hän oli aika tavis.
Mielenterveyden sairaudet näkyvät usein kasvoistakin. Niin ne näkyivät Dianankin kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianalla oli kauniit silmät. Sen lisäksi hän kantoi itsensä hyvällä ryhdillä. Kyllä hän oli minun mielestäni kaunis, ja kun oma maku kehittyi, hän osasi valita vaatteensa hyvin. Ne alkuaikojen rytkyt olivat aika kammottavia hääpukua myöten, ne oli joku hovin tyylilyyli valinnut.
Sen hääpuvun suunnitteli Say yes to the dress -valkotukka.
Jos pistää Dianan ja hovin vierekkäin, niin Diana voittaa. Muuten hän oli aika tavis.
Tavis hän ei ollut. Ensinnäkin jo pituus tekee sen, ettei häntä voi verrata suurimpaan osaan briteistä tai edes maailman naisista. Harva nainen on noin pitkä. Toinen on hänen kasvonpiirteensä. Vaikka ne ovat perin englantilaiset tavispiirteet, niin niissä on myös selkeitä poikkeuksia tähän esim. varsin iso nenä, joka tekee kasvoista persoonallisen - joskaan ei kauniin. Tärkein taviksesta erottuva asia on se, miten hän "kantoi itsensä" eli millä tavalla hän liikkui, kulki, pukeutui ja esiintyi. Hänessä tosiaan oli karismaa, ja sitä ei löydy suurimmalta osalta naisista. Hän käytti korkokenkiä, vaikka pituutta riitti. Hän korosti niitä asioita, joista monen mielestä hänen olisi pitänyt olla häveliäs. Ihailen sitä hänessä.
En pidä häntä kauniina mutta upeana kyllä. Eikä hän ollut millään mittapuulla tavallinen.
Dianallahan oli ihan kauhea tyyli, näytti jo alle nelikymppisenä kuusikymppiselle. Sen sijaan Norjan Märtha Louise on ihana hottis, vaikka onkin täysi kaheli.
Toi iltiksen juttu kauniista kuninkaallisista: Gracehan on noista ainoa oikeasti kaunis. Catherine ihan sievä, loput romuluisia, leveäkasvoisia ja Diana ihan rehellisesti ruma.
Iso nenä ja vino suu ja simät kuin bassetilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä Selena Gomez -tyyppistä vartaloa ihailevia. Minusta karvainen, persjalkainen ja lyhyt menninkäinen. Kammottava enkä koskisi pitkällä tikullakaan.
Varmaan nämä Gomez-tyyppiä ihailevat eivät Dianasta pidä? Kyllähän Diana-vartalo hakkaa Gomez-vartalon oikeastaan miten päin vain ja missä tahansa.
Gomez on pieni ja naisellinen, Diana komea ja miesmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Toi iltiksen juttu kauniista kuninkaallisista: Gracehan on noista ainoa oikeasti kaunis. Catherine ihan sievä, loput romuluisia, leveäkasvoisia ja Diana ihan rehellisesti ruma.
Kiitos tästä. Ajattelin jo että viiraako mulla päässä, kun Grace on mun mielestä täys kymppi, ehdottomasti kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syntiä. Syntiä pitäisi olla sen, että Dianan ulkonäkö oli aikanaan niinkin iso juttu. Kuten vaikka nyt Meghanin tai jopa Marinin. Päästäisiinpä jo siihen pisteeseen, että naisen ulkonäkö olisi yhtä yhdentekevä kuin miehen.
Jep. Miksi helvetissä Dianan - tai yhtään kenenkään- pitäisi vastata ap:n kauneusihannetta???!
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden sairaudet näkyvät usein kasvoistakin. Niin ne näkyivät Dianankin kasvoista.
Miten?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vähän muistuttaa loppuajan kampauksineen jopa Rod Stewardia
Apua, niin muistuttikin!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Diana oli kaikesta hehkutuksesta huolimatta maalaistytöntyllerö. Siinäkin epäonnistuen, koska ei ratsastanut eikä ollut eläinrakas.
Muistan, kuinka Charlesin kerrottiin itkeneen, kun Diana oli mustasukkainen jopa Charlesin vanhalle labbikselle.
Oli vienyt sen salaa tapettavaksi sinä aikana, kun Charles oli edustamassa.
Kieroutunut luonne pilasi mahdollisen "kauneutensa".Oikeesti? Tuollaista temppua en olisi ikinä antanut anteeksi!
Kyllä näin teki. Se oli sellainen liikuttava jo kuonosta harmaantunut, Charlesia palvova harmiton koira. Sillä oli reumatismi ja Charles kantoi sitä aina portaat ylös ja ales.
Diana ei ollut minusta kaunis vaan mallimaisen näyttävä. Samalla tapaa kuin vaikkapa Claudia Schiffer ja Linda Evangelista eivät olleet "kauniita" ainakaan nykypäivän mittapuulla.
Mielestäni 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa ja keskivaiheilla (ennen Dianan kuolemaa siis) ihannoitiin vähän maskuliinisia piirteitä naisilla. Mieleeni on esimerkiksi jäänyt hämärästi, että Axl Rosen heilaa Stephanie Seymouria hehkutettiin yhtenä maailman kauneimmista naisista. Oli hän minustakin kaunis, mutta pari vuotta sitten minua huvitti, kun joku nuorempi tuttavani kauhisteli vanhaa mainoskuvaa jossa oli Stephanie Seymour, että hän "näyttää ihan mieheltä".
Diana olisi näyttänyt 90-luvun tyyliin trendikkäältä mallilta erilaisilla hiuksilla, meikeillä ja vaatteilla. Ehkä voisi sanoa, että hän oli tätimäisten pukeutujien supermalli.
Luuska se oli, kaunista ei saa tekemälläkään. Ellei olis ollu noissa piireissä, kukaan ei olis kuullut hänestä ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Katso vaikka Rush Ounvisen muotokuvia Dianasta. Sitä, missä päällään musta yläosa.
Hovi on jo piilottanut tunnetuimpien muotokuvamaalareiden teokset Dianan viimeisiltä vuosilta aivan liian järkyttävinä.
Varsinkin eräs mustavalkoinen kuvasi hyvin pirstaloitumassa olevaa, hajoavaa luonnetta.
Itse kyllä olen huomattavasti enemmän ihmetellyt sitä, että Dianaa pidettiin jonain ylimaallisen sydämellisenä pyhimyksenä.....
https://i.pinimg.com/originals/84/ac/6e/84ac6e2e0f26ebb5d92a94a63e97844…
Tyylikäs karismaattinen daami ammattinyrkkeilijän hieman vinolla nenällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä olen huomattavasti enemmän ihmetellyt sitä, että Dianaa pidettiin jonain ylimaallisen sydämellisenä pyhimyksenä.....
Hällä taisi olla pikkasen osaavammat avustajat/neuvonantajat kuin esim kulmunilla.
Brändi tehty huolella ja mediaa ajatellen.
Muistan hyvin Charlesin labradorinnoutajan. Sen nimi oli Harvey ja oli vielä kuvissa mukana, kun palasivat häämatkalta Balmoraliin. Harvey oli niin onnellinen, kun näki Charlesin jälleen. Sitten se heti katosi.
Virallinen selitys silloin oli, että Diana antoi sen jollekin palvelijalle. Mutta Charles kertoi myöhemmin, että Diana oli raivopäissään vienyt sen tapettavaksi piikille.
Eläinparka ei tehnyt mitään väärää. Rakasti Charlesia ehdoitta.
Huh kun luin että persuuntuneet!
Mutta joo, ei vastaa Diana minunkaan kauneusihannettani. Hänestähän tässä ketjussa piti olla puhe. Liian laiha ja jotenkin persoonaton.