Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja yksinäisyys

Vierailija
29.05.2013 |

Olen parisuhteessa, mutta miestäni tuntuu kiinnostavan kaikki muu paitsi minun kanssa ajan viettäminen. Mies on sairaslomalla, ja viettää aikaansa lähinnä kavereiden kanssa. Minä olen ollut töissä, ja kotiin palattuani edessä on vain tyhjä koti. Mies tulee yleensä joskus 9-23 aikaa kotiin, menee tietokoneelle ja siitä nukkumaan. Omilla kavereillani on pieniä lapsia ja runsaasti tekemistä, joten heillä ei tunnu olevan koskaan aikaa nähdä minua. Tänään minulla oli vapaapäivä, siivosin ja kävin 20km rullaluistelulenkillä. Ei minkäänlaista yhteydenottoa mieheltä. Soitin hälle sit ja kysyin onko tulossa kotiin milloin. Sanoi että illalla, nyt on kalassa. 

Okei, ymmärrän että miehellä saa ja pitääkin olla harrastuksia, mutta entäs yhteinen aika? Kun vietämme yhteistä aikaa teemme ruokaa ja sitten hän uppoutuu tietokoneelle.Vetoaa siihen että on huono päivä.

Ulkona on +30c ja tässä minä nökötän yksin koneella ja kiroan paskaa elämääni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 18:18"]

Ulkona on +30c ja tässä minä nökötän yksin koneella ja kiroan paskaa elämääni.

[/quote]

Minulla ulkomittari näyttää +22C ja minäkin nökötän yksin koneella. Mutta en kiroa paskaa elämääni. Kyse on kai vain suhtautumisesta asioihin.

Vierailija
2/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauan ollut tuollaista? Minkä takia edes olette yhdessä? Vaikuttaa siltä että miestä ei kauheasti kiinnosta, mutta toisaalta on tyytyväinen siihen että on kiva koti, jota ilmeisesti sinä pidät kunnossa ja seksiäkin ehkä joskus saa? Mutta eihän tuo nyt miltään oikealta suhteelta kuulosta, siis jos on jatkuvasti tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 18:26"]

Onko kauan ollut tuollaista? Minkä takia edes olette yhdessä? Vaikuttaa siltä että miestä ei kauheasti kiinnosta, mutta toisaalta on tyytyväinen siihen että on kiva koti, jota ilmeisesti sinä pidät kunnossa ja seksiäkin ehkä joskus saa? Mutta eihän tuo nyt miltään oikealta suhteelta kuulosta, siis jos on jatkuvasti tuollaista.

[/quote]

Ollut tällaista viimeiset 4kk.. Ja yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta, ja siinä ajassa ollaan rakennettu kotia ja perhettä yhdessä. Lapsia ei vielä ole, joten siltä osin lähteminen on helppoa, vaikka olemmekin aviossa. Aiemminkin on ollut vaikeaa mutta en ole ikinä voinut edes kuvitella että mies jättäisi minut kokonaan huomiotta. Kaipaan häntä ihan älyttömästi mutta kuten sanoit niin ei häntä kauheasti kiinnosta. Ja seksiä hän todellakin saa kun huvittaa, mutta tuntuu että hänen libidonsakin on laskenut kaiken muun kiinnostuksen ohella. Olen vain niin pettynyt mieheen etten tiedä haluanko jatkaa hänen kanssaan.

Kyllä, pidän kotia kunnossa koska aikoinaan sovittiin että mies vastaa ruokapolitiikasta ja minä siivouksesta. Hyvin on toiminut tähän asti. Nyt kun mies on ollut saikulla hän on aloittanut ihan uuden elämän ilman minua, ja se tuntuu todella pahalta. Eräs päivä meillä piti olla "yhteinen päivä" mutta sekin sitten kaatui siihen että miehen kaverit soittivat ja pyysivät grillaamaan. Lähdin mukaan mutta jostain syystä mies mökötti nurkassa yksin ja minä yritin sosialisoida hänen kavereiden kanssa - mukana oli myös muutama mukavan oloinen nainen joihin tein tuttavuutta. Jälkeenpäin mies sanoi ettei nauttinut ja olisi vain pitänyt tehdä jotain yhdessä - olin samaa mieltä mutta hän ei silti halunnut tehdä uusia suunnitelmia vaan koluta näitä tapahtumiaan yksin.

Vierailija
4/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on saikulla, onko masennusta tai jotain muita mt-ongelmia? Onko ollut tuon koko 4 kk saikulla? Kuulostaa jotenkin todella erikoiselta tuo käytös. Tulee sellainen olo että hän ei tosiaan ole enää kovin kiinnostunut sinusta, muttei vaan saa sanottua sitä, ja siksi välttelee sinua.

Kyllä teidän nyt olisi ainakin sen verran pystyttävä puhumaan että mies voisi kertoa miksei halua viettää aikaa kanssasi ja mitä mieltä ylipäätään on suhteestanne. Ei aina voi olla syynä se, että on huono päivä.

Vierailija
5/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen arvaus: toinen nainen. Ehkäpä jopa joku niistä jotka olivat siellä grillaamassa ja mies ei siksi viihtynyt kun sinä ja salarakkaansa olivat samassa paikassa.

Vierailija
6/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 19:22"]

Se perinteinen arvaus: toinen nainen. Ehkäpä jopa joku niistä jotka olivat siellä grillaamassa ja mies ei siksi viihtynyt kun sinä ja salarakkaansa olivat samassa paikassa.

[/quote]

Minäkin veikkaan tätä. Tai jos ei vielä, niin ainakin etsii uutta :/

Vierailija
7/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kaveritkin jotain työttömiä tms, jos niiden kanssa kaiket päivät voi viettää. Onko edes todisteita kalassa olemisesta. Veikkaan toista naista, sen verran merkilliseltä kuulostaa tuo touhu. Oli miten oli, tuo suhde on tuhoon tuomittu, siis teidän suhde. Aloita uusi ihana elämä.

Vierailija
8/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita valitettavasti löytyy, ei tarvita mitään toista naista edes :( Olen ihan itse yhtä yksinäinen ja ainoa mitä saan valituksieni vastineeksi on hölmistynyt katse mieheltä. Meillä ei ole lapsia onneksi. Mies käskee minua hankkimaan elämän ja menemään ystävieni kanssa, mutta kun tilaisuus tulee ( hyvin harvoin edes tulee ), niin suuttuu silti jollain tavalla, vaikkei sitä ihan heti näytäkään. Mies kai mielessään soisi minun menevän ja olevan onnellinen, mutta tosi hetken tullessa lähinnä murjottaa ja otan sen jotenkin älyttömästi itseeni. Mies ei taida piitata siitä, että itse teen samaa, kun tämä lähdössä kavereiden kanssa jonnekin.

Vierailija
9/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi kurjalta. Toinen nainen tai ei, kannattaa valmistautua henkisesti eroamaan. Minä en ainakaan voisi antaa tuollaista anteeksi, vaikka mies parantaisikin tapansa ja suhde jatkuisi onnettomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi