Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni ajattelee edelleen että karppaus=rasvamättöä ja ketoosia?

Vierailija
28.05.2013 |

Minä karppaan, mutta mulla se tarkoittaa höttöhiilareitten minimointia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:57"]

koska karppaus tarkoittaa Hiilihidrattien alasajoa--- joka johtaa ketoosiin. Ja jos hiilarit on 0 energia vois saada enää vain proteiinista tai rasvasta. Jos proteiinin saanti ylittää munuisten sietokyvyn  tule vaikauksia, näin ollen karpit lisäävät ruokavaioon rasvaa.

Ja hiilaita ovat myös kasvikset ja hedelmät ( ei vain peruna ja leipä ja riisi ). Jos leivän , riisin . pastan korvaa kasvikjsilla  eli toiseilla hiilareilla EI KYSEESSÄ ole KARPPAUS.

[/quote]

Karppauksessa hiilareita ei vedetä nollaan. Kukaan ei voi jättää kaikkia hiilareita kokonaan pois, älä nyt ihan älyttömäksi ala!

Jos vetää päivässä puoli kiloa kasvista, josta saa hh 20g, ottaa prodet maltilla ja täyttää loput energian tarpeesta, eli 75%, rasvalla, silloin puhutaan jo erittäin hyvin mallillaan olevasta KARPPAUKSESTA!

Esim mun makrot tälle päivälle: hh 17,9g prot 76g rasva 148g. prosentteina samat 4/18/78. Tähän mahtuu 600g kasvista erittäin monipuolisesti.

Uskon ja väitän syöväni paljon terveellisemmin, kuin kuka tahansa sekasyöjä tai virallisperseellinen.

Vierailija
42/42 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poistettu laihdutusblogi-keskustelu mm. sisälsi karppaajan/karppaajien ylistäviä sanoja ketoosista, oliko se yksikin ollut kolme vuotta putkeen ketoosissa tai jotain sellaista.

Ja valtaosa mun(kin) tuntemista karppaajista elää lähinnä rahkalla, pekonilla ja kananmunilla. Edes kasviksia saati hedelmiä ei saa syödä, koska ovat kuulemma niin kovin epäterveellisiä.

Veikkaan, että ne karppaajat, jotka eivät koko ajan mainosta karppaustaan ovat niitä, jotka syövät terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän