Miten voikin olla niin kuiva iho, ettei mitkään voiteetkaan auta?
Yläselkää vaan polttaa hulluna ja kasvojen ihosta puuttuu hehku. Ainoa muutos mitä elämässäni olen tehnyt, on kollageenijauheen pois jättäminen.
Kommentit (32)
Oletko kokeillut lisätä ruokavalioon pehmeitä rasvoja? Lohta, pähkinöitä, avokadoja, oliiviöljyä jne.
Mulla tuntuu että ilmankostutin auttaa. Reilu viikko sitten ostin ja siitä asti pöhöttynyt sisällä. Ei enää kutise.
Locopase repair apteekista.
PS: Kollageenijauheet ovat kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä. Sain käsieni ihon kuntoon tuolla Locobasella. Apteekissa osataan neuvoa.
Juo vettä ja syö rasvaisia ruokia esim avocadoa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että ihotautilääkärit kuitenkin niitä valmisteita suosittelevat ja käyttävät itsekin.
Kuori sun iho ja laita ihoöljyä .. koska eihän se iho voi kosteutua jos on kuollutta kuivunutta ihosolukkoa ..
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut lisätä ruokavalioon pehmeitä rasvoja? Lohta, pähkinöitä, avokadoja, oliiviöljyä jne.
Ruokavalio on kunnossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että tämä voide on mitenkään merkittävästi erilainen kuin ne, joita olen jo kokeillut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että ihotautilääkärit kuitenkin niitä valmisteita suosittelevat ja käyttävät itsekin.
No onpa jännä joo että kemianteollisuuden myyjät myyvät kemikaaleja. Kerrassaan ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuntuu että ilmankostutin auttaa. Reilu viikko sitten ostin ja siitä asti pöhöttynyt sisällä. Ei enää kutise.
Ehdottomasti ilmankostutin talvella.
ravinteet keturallaan. rasvaaminen on vähän myöhäinen hoitokeino, pian putoavaa ihoa. haluat sen kasvavan terveenä takaisin. juotko vettä, saatko omegoita? paljonko menee lisäaineita, sokeria ja viljaa? -atoopikko
Eihän se kesällä vaivaa? Ilmankostutin ja riittävän suuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät edes saisi suositella.
jos suosittelevat, niin oletettavasti maksettu mainos.
Vierailija kirjoitti:
ravinteet keturallaan. rasvaaminen on vähän myöhäinen hoitokeino, pian putoavaa ihoa. haluat sen kasvavan terveenä takaisin. juotko vettä, saatko omegoita? paljonko menee lisäaineita, sokeria ja viljaa? -atoopikko
Painu nyt jo vìttuun sokeri-viljahysteriasi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että tämä voide on mitenkään merkittävästi erilainen kuin ne, joita olen jo kokeillut.
Ap
Kannattaa silti kokeilla! Olen eri kuin repairia ehdottanut, mutta kyllä auttoi minulla pahaan käsiekseemaan, kun kortisoniakaan ei aina voi eikä kannata hölvätä. On tosi rasvaista, kannattaa yöksi suojata jollain kevyellä puuvillaisella tms, niin vaikuttaa mahd kauan, paksuna voiteena kestää siis paljon paremmin kuin ohuet liurut, tsemppiä!
Mistä se kollageenijauhe tietää mennä juuri ihoon? Entäpä jos se meneekin niveliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt jo vìttuun sokeri-viljahysteriasi kanssa!
syö toki itsesi kipeäksi jos haluat, ei se minulta pois ole
Kollageenijauheiden pieni hyöty ei ole missään suhteessa siihen mitä ne maksavat. Ja kosteutta ne eivät tuo.
Kollageenijauheet on täyttä humpuukia.