Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
341/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uskonnollisessa kodissa kasvanut. Kaverin kanssa leikimme kuitenkin Barbien kesken seksileikkejä. Kerran huoneen ovi oli jäänyt raolleen ja isä näki mitä teimme. Hän ei sanonut mitään, mutta seuraavana aamuna sängylleni oli ilmestynyt Ken-nukke pakkauksessaan :D Sitten ei tarvinnut enää lesboilla, oli kaiketi ajatus.

Siskojeni barbit olivat tässä mielessä ihan hauskoja. Jo aika pienenä muistan ihmetelleeni omituisia, mutta mieluisia reaktioita, joita barbi sai aikaan. Huomasin, että hieman mielikuvitusta käyttämällä barbilla leikkimisestä tuleva mielihyvä sai aivan uusia ulottuvuuksia.

Naiset  ovat aina olleet tyytyväisiä seksiin kanssani, ja ehkä tietynlainen yllätyksellisyys juontaa juurensa näistä barbileikeistä. Äideille siis sellainen vinkki, että älkää huolestuko, jos poikanne leikkivät barbeilla.

Vierailija
342/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big-Jim- ja ActionMan - ukkeleita, vaikka Big Jimit olivat päätä lyhyempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusharja 😂

Vierailija
344/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusharja 😂

Nyt kyllä täytyy sanoa, että ehkä Barbie olisi ollut onnellisempi sinkkuna :D

Vierailija
345/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ken, mutta halusin mielummin barbielle tyttöystävän joten käytin toisia tyttö nukkeja. Olen nyt aikuisena biseksuaali ehkä enemmän naisiin

Vierailija
346/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja siskoni barbiet eivät mitään ukkoja kaivanneet. Leikittiin heillä kaikkia aktiivisia toimintarooleja kute Tarzan-tyttöjä (kiipeilivät puissa) ja vaikka mitä. Joskus pitivät lemmikkinä dinosaurusleluja. Joskus ne dinot koitti syödä barbiet.

Vierailija
347/759 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lapsena mitään miehiä/ seksiä ajatellut. Aikuisilla on outo tarve seksualisoida kaikki.

Vierailija
348/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä lapsena mitään miehiä/ seksiä ajatellut. Aikuisilla on outo tarve seksualisoida kaikki.

Ei kai tässä seksistä ollut kyse?

Vierailija
349/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, luin ketjun läpi ja hihitän täällä itsekseni :D Lapsen mielikuvitus on rajaton! Ei taitaisi onnistua nykyajan älypuhelin-muksuilta.

Vierailija
350/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Ken-nukke, mutta Actionman oli usein mukana osapuolena kolmiodraamassa. Toisinaan taas Barbie ja Ken sekä Actionman ja Teresa olivat pariskuntia, mutta nämä pettivät toisiaan ristiin, Barbiella oli salasuhde Actionmanin kanssa ja Teresalla Kenin kanssa. :(

Vierailija
351/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi, mut meillä ei barbit, kenit leikeissä. Tyttönukke Dolly joutui menemään naimisiin Unipojan kanssa, Unipoika joutui olemaan myös pappi, kun oli ainoa poikanukke. Silloin ei siis naispappeja ollut. Unipoika oli siis sellainen muotoon valettu poika, joka haukotteli riepu kainalossaan. Oli tosi komee sulho???!!! Ja kiireinen myös, kun vihkijänä omissa häissään... voi kun naurattaa nää muistot

Vierailija
352/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka "pankki" hahmoa

Vierailija
353/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbit ei seurustellu vaan matkustelivat ja kävivät koulua.

Vierailija
354/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Ken-nuket nykyään mustia? Muistaakseni ovat ja hyvä niin.

Vierailija
355/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista suu auki parkuvaa poikanukkea.

Vierailija
356/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkansa menettänyttä pikkuveljeni Action mania käytin barbien miehenä. Pääsi usein sänkyyn eri naikkosten kanssa vaikka puolirampa olikin.

Vierailija
357/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi Ken. Minulla oli kuitenkin paljon barbeja ja barbien hevosia ja muita tavaroita, joten meillä oli monesti useampi tyttö leikkimässä. Näin ollen tarvittiin useammalle barbille poikaystävä. Käytiin veljeni huoneessa aina lainausreisulla ja etenkin He-man oli tosi suosittu. Vähän lyhythän se barbille oli mutta muuten ihan kelpo kaveri.

Vierailija
358/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin viehkeältä tuo Barbi-typykän elämä. Kaunis, pitkä, hoikka, muodokas tipi sai seuraansa rampoja mieshahmoja, unisia poikia ja Aku Ankan...

Ihan jees olla tällänen tavallinen Eloveena-nainen, luomuna...

Hauskoja tarinoita. Ps mun täti haaveili pienenä, että olis isona saanu olla sulhanen. Morsian oli mielestään niin ruma sana😚😚😚

Vierailija
359/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Smurffi-pehmo nimeltään Jani ja keltainen nalle, Nippe. En osannut Keniä edes kaivata. Ei mulla kyllä ollut oikeita Barbejakaan vaan Daisyja.

Vierailija
360/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä nukella mitään poikaystäväjuttuja. Eikä tullut mieleenkään. Itsellä oli kyllä poikaystävä jo 11 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi