Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Isoilla pojilla jo isommat Barbiet...
https://i0.wp.com/content.wafflegirl.com/galleries/content/0/129/129520…
Tuolla on vikaa joko ala- tai yläpäässä.
Minulla oli Ken ja Barbien kilpailijan Cindyn mies Paul. Ken ja Paul olivat kuitenkin keskenään pari. Näin aikuisena ihmetyttää, mistä ihmeestä tuonkin lapsena 1990-luvulla keksin. En todellakaan ollut nähnyt tai kuullut mitään homoseksuaalisuuteen liittyvää. Lähinnä tämä taisi johtua siitä, että kaikki Barbiet ja Cindyt pitivät Keniä ja Paulia niin tyhminä, että eivät halunneet nähdäkään heitä.
Osa näistä nykyisistä eri ammateissa olevista Keneistä, erityisesti muoti-Kenit näyttävät stereotyyppiseltä homolta. Jalkapallo-Ken taas muistuttaa Cristiano Ronaldoa.
Mulla oli barbien kokoiset Tommi ja Annika.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli barbien kokoiset Tommi ja Annika.
Ne oli pienempiä kuin Barbiet.
Minulla oli yksi oikea barbi, se harrasti kaikenlaista ja piti eläimistä , oli kai eläinlääkärin välillä, mutta ei se mitään miestä kaivannut rinnalleen.
Mulla oli veljen Action Man ja sain joskus myös kaverilta lainaan Bratzin miehen, mutta se tais hengailla vaan Bratzien kanssa. Barbeilla oli Action Man. Ja miettikää, miesnukke kaverilta lainaan, kuinka hienoa!
Veli sai syntymäpäivälahjaksi sellaisen noin Barbien kokoisen sotilasfiguurin, sellaisen varmaan enemmän hyllykoristeeksi tarkoitetun, 2 maailmansodan jenkkisotilasta esittävän, sitä me sitten lainasimme.
Sisko ompeli sille siviilivaatteetkin. Meillä on hienoja kuvia kun Barbit viettää koti-iltaa barbitalossa ja tämä yrmyn näköinen sotilasnukke istuu niiden keskellä pinkissä liian isossa siskon vituilleen ompelemassa paidassa.
Muistan tämän tapauksen loistavasti koska siskoni halusi antaa sille nimeksi Kapteeni Kalma, ja sitten veli ei tähän suostunut koska kypärän perusteella sen olisi pitänyt olla luutnantti, ja sitten sisaruksenj aloittivat asiasta nyrkkitappelun (:D) ja tämän seurauksena siskoni vatsan päälle putosi ikkunalaudalta valtava kaktus ja verta tuli ihan hemmetisti niin että äiti soitti ambulanssin paikalle (mitään pahempaa ei onneksi käynyt).
Minun barbiella oli yhteinen Ken siskoni barbien kanssa. Hyvin siitä riitti molemmille.🤣
Barbie ja Ken nuket keksinyt Ruth Handler nimesi nuket omien lastensa mukaan. Ken on siis Barbien VELI.
Se ei ollut ikinä paikalla. Sillä oli paljon menoa.
Omistin vain 3 barbia, kaikki olivat siskoksia leikeissäni ja seurustelivat veljeni lalli leipäjuusto (se pahis prätkähiiristä) hahmon kanssa.
Käytin muita barbeja tyttöystävinä. T: Lesbo
Hain dildon äitin yöpöydän laatikosta simuloimaan Keniä.
Minun Barpi oli lesbo 70 -luvulla.
Mulla oli sellainen puinen Pinokkio-nukke, käytin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Omistin vain 3 barbia, kaikki olivat siskoksia leikeissäni ja seurustelivat veljeni lalli leipäjuusto (se pahis prätkähiiristä) hahmon kanssa.
Tosi "hottis" mies :DDD Barbie-raasut!
Olin uskonnollisessa kodissa kasvanut. Kaverin kanssa leikimme kuitenkin Barbien kesken seksileikkejä. Kerran huoneen ovi oli jäänyt raolleen ja isä näki mitä teimme. Hän ei sanonut mitään, mutta seuraavana aamuna sängylleni oli ilmestynyt Ken-nukke pakkauksessaan :D Sitten ei tarvinnut enää lesboilla, oli kaiketi ajatus.
Isoilla pojilla jo isommat Barbiet...
https://i0.wp.com/content.wafflegirl.com/galleries/content/0/129/129520…