Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
301/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbit oli lesboja kaikki tyynni, kunnes sitten sain poikabratzin myöhemmin

Vierailija
302/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Action maneja myös pari kappaletta, niin äijät toimi välillä sitten poikaystävinä kun seikkailuiltaan ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun barbit oli lesboja kaikki tyynni, kunnes sitten sain poikabratzin myöhemmin

Ja olen muuten nykyään biseksuaali, en tiedä olisko tämä pitänyt arvata lapsuuden leikeistä jo :D

Vierailija
304/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun barbiet ja ken nukke oli jättiläispahiksia mun ja serkun batman leikeissä. 😄 muuten en barbeista ikinä välittänyt, mutta kun mulle ei batmaneja, turtleseja tai prätkähiiriä ostettu 😭

Ei minullekaan, eikä ollut edes veljiä/muita keneltä lainata :( Improvisoin ja askartelin poikaystävän vessapaperirullista ja rautalangasta :/

Vierailija
305/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin dildoa.

Vierailija
306/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fraglien Matkaaja Matti nukke ai että.. Sellanen vanha räihnänen ukko..  http://i64.photobucket.com/albums/h171/lastenohjelmat3/9_zps23e7ddb0.png

Vierailija
307/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbi oli lesbo toisen barbin kanssa ja ne omisti hevostallin.

Vierailija
308/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso Velielläni oli vanhoja supersankari hahmoja esim batman, jokeri ja superman.

Olivat noin 30 cm pitkiä joten toimivat hyvin.

Siis tyyliin https://www.coolshop.fi/tuote/batman-30-cm-figure-batman-rebirth-201296…

Vierailija
309/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNIKA

Vierailija
310/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän barbit oli myös lesboja. Jossain vaiheessa kuvaan tuli myös Ken-nuken tyylinen NoName nukke.

Vierailija
311/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja olivat ja joskus mies oli sukka

Vierailija
312/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keskustelunaihe 🤣

En voi osallistua, sillä mulla oli sekä taitoluistelija Ken että cowboy-Ken.

Taitoluistelija Ken on sen verran feminiini mielestäni, että hän oli one of the girls. Mistä ihmeestä keksin sellaisenkin ajatusmallin?!

Vierailija
313/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut barbinukkeja lainkaan.

Vierailija
314/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa Keskisen julistetta.

Vierailija
315/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, meillä mitään tusinabarbeja ollut, vaan daisyt!

Vierailija
316/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun barbeilla ollut mitään poikaystäviä. Ei olisi tullut mieleenkään. Sinkkuja olivat kaikki. Tai lesboi. 

Missikisoja pidettiin usein. Muistan oli monta eri kierrosta: uimapuku kierros, juhlapukukierros, arkipukukierros ja viimeinen oli sellainen yllätyspuku kierros. Yllätyspukukierroksessa Barbit pukeutuivat kaapuun ja kaavun alla oli se yllätys asu. Jokainen Barbi teki sitten suuren paljastuksen lavalla, kun heitti kaavun pois. Muistan kerran, mulla oli yks Barbi, niin se olikin alasti sen kaavun alla. Naurettiin siskon kanssa mahat kippurassa, kun yhden Barbin yllätysasu olikin alastomuus.  lol :D  

Vierailija
317/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtlesit 😂

Vierailija
318/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tullut edes mieleen, että Barbiet voisivat seurustella. Omistin 80-luvulla 7 aitoa barbia ja muutaman feikin. Minun nuket hoitivat koiria, kävivät juhlissa, valmistautuivat muotikuvauksiin ja juttelivat ystävien kesken. Kahdella barbilla oli hevoset (kai pakettiin kuului hevonen ja barbi). Ne ratsastivat ympäri maaseutua ja metsäpolkuja. Olen ollut kaupunkilaislapsi, keskustassa kerrostalossa lapsuuteni viettänyt, eikä meillä ollut autoakaan, joten mielikuvani maaseudusta olivat romantisoituja. Lähinnä bussin ikkunasta olen katsonut maaseutua ja kuvitellut tosi idyllseksi paikaksi, jossa on AINA vihreää ja paistaa aina aurinko. Siksi leikitkin sijoittui usein kuvitteellisesti maalle.

Vierailija
319/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vain yksi Barbi, joka oli sekin lähinnä pukemista ja ihastelua varten. Varsinaista saippuasarjadraamaelämää nukkekodissaan sen sijaan elivät Polly Pocket -nuket, ja tämän sarjan miesnukkeja oli 2000-luvun alun Suomessa aika vaikeaa löytää. Siispä mulla oli pitkään miehen virkaa tekemässä jonkun lääkevalmistajan jääkaappimagneetti, joka esitti kädetöntä, paidatonta, möhömahaista ja perunanenäistä pikku-ukkelia. Se oli juuri sopivan kokoinen Polly Pocketeille, ja vaikkei se mikään komeuden ruhtinas ollutkaan, niin ihan onnellisen avioliiton se ja eräs nukeistani saivat.

Vierailija
320/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hirveän montaa barbia ollut, enkä niillä yksin muista juuri leikkineeni, vain kaverin kanssa. Kenin sain suht varhaisessa vaiheessa, ja sitten mulla oli pari pientä nukkea, joten leikittiin kaverin kanssa useimmiten ihan vaan ydinperhettä.

Mutta jostain syystä samaisen kaverin kotona barbeilla oli välillä ihmeellisiä seksi/sm-sessioita, oli keniä roskienvientireissulla vietteleviä lumppuja, avioeroja, avuttomia kaupunkilaisserkkuja ym. Kaverilla oli rauhallisempi huone, ehkä se vapautti meidän pimeän puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi